Nee ik doe die niet aan, beetje te warm denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen weten alleen ongeveer wel hoe jij er uit ziet, van je panterjas.
Dus eigenlijk moet ik dan tijdens de uitzending niet naast je gaan zitten want als je dan in beeld komt ben ik er ook bij.
Ja precies ik zit er ook niet echt op te wachten. Al weten ze dan niet precies wie-wie is. Maar als er maar 2 vrouwen meegaan (c_a en ik) dan is het voor ons vrouwen nog lastiger, want herkenbaarderquote:
Ik heb in de OP van dit topic WK / [VI Oranje #2] Vanaf 9 juni op de buis! een formulier gepost. Je kunt ook mailen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil ook VI oranje kaarten bestellen waar kan dat?
Omdat je even in beeld komt?quote:
Jij had/hebt zelfs foto's in je FoBo?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies ik zit er ook niet echt op te wachten. Al weten ze dan niet precies wie-wie is. Maar als er maar 2 vrouwen meegaan (c_a en ik) dan is het voor ons vrouwen nog lastiger, want herkenbaarder
Als ik niet naar die meet zou gaan zou ik op 25 juni echt wel de hele tijd gluren of ik FOK!kers in het publiek zie hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je even in beeld komt?
Volgens mij overschat je onze status een beetje
Die foto is toch niet herkenbaar? En die andere waren heel oud dus ook niet zo herkenbaar. En op tv is toch anders op een of andere manier.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je even in beeld komt?
Volgens mij overschat je onze status een beetje
[..]
Jij had/hebt zelfs foto's in je FoBo?
Dat gebeurde dus ook toen bij DWDD. Helaas voor hen zaten wij op het balkon en buiten beeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet naar die meet zou gaan zou ik op 25 juni echt wel de hele tijd gluren of ik FOK!kers in het publiek zie hoor.
Hmm. Ik heb geen creditcard alleen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb in de OP van dit topic WK / [VI Oranje #2] Vanaf 9 juni op de buis! een formulier gepost. Je kunt ook mailen.
Misschien Mexicanobakker wel, die kan dan voor twee reserveren.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb geen creditcard alleen.
Oh nice, alleen is woensdag wel kut denk ik...quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb in de OP van dit topic WK / [VI Oranje #2] Vanaf 9 juni op de buis! een formulier gepost. Je kunt ook mailen.
Gewoon geld aan je moeder overmaken en dan betaalt zij met een creditcard dat voor jou.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je niet via internet betalen?
Dan moet ik ons mam even lief aankijken
Daarover gesproken, als ik er ben verwacht ik wel dergelijke taferelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen zijn schuld zeker met zijn VS gegeil.
Creditkaarten
Was er een DWDD meet?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus ook toen bij DWDD. Helaas voor hen zaten wij op het balkon en buiten beeld.
Mexigod, Karinagodin, Speculariumgod.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was er een DWDD meet?Welke topusers waren daar allemaal dan?
Enkel als je er tevens een extra kaartje mee aanschaftquote:Op maandag 19 mei 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een creditcard, LR, zet dit ook maar op mijn CV'tje met aantrekkelijke eigenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |