quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een preuts wijf man, snap niet dat LR ons wilde koppelen.
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Elan het volgende:
Lidl zal wel duurder worden nu ze zo nadrukkelijk in de commercie zitten.
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijk
Die service is er nog niet echt aan af te zienquote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
doen ze al tijden met succes, vooral door luxe artikelen naast hun discountproducten aan te bieden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die service is er nog niet echt aan af te zien
Klotewinkel.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die service is er nog niet echt aan af te zien
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoftquote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.
is ook niet erg
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klotewinkel.
Groenten en fruit zijn wel goed al kun je dat nog steeds beter en goedkoper op de markt halen.
oh bij mij zijn ze nog wel leuk, allemaal hollands ookquote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoft
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben manquote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.
Welk dorp woon jij dan zelfs in Oud Beijerland is tegenwoordig 2x markt. Al kun je voor je exotische spullen natuurlijk veel beter naar de stad rijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
dan die turk bij jequote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben man
Waarmee ik bedoel dat het een kuteind fietsen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |