Het is tijdelijk uit tussen ons nu ik heb gelezen dat Sof niet wil neuken met mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
[..]
Al in een hevige dm-sessie met Sof verwikkeld geraakt?
Dit klopt wel. Gister ging het weer helemaal mis.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Hmf lijkt me sociaal vaardig hier. De rest zijn allemaal stelletje autisten.
Ah dat is wel ruk ja. Als je wat Ritalin meeneemt kom ik misschien ook welquote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat ik in principe wel sociaal vaardig genoeg ben, alleen mijn ADD beperkt me nogal in mijn mogelijkheden
In den haag hebben ze pillen zat ouwe drugskikker.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah dat is wel ruk ja. Als je wat Ritalin meeneemt kom ik misschien ook wel
Ik probeer nu het drugsbeeld beeld dat Johannes van mij heeft te bevestigen
North Sea Jazz?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt mij niet zoveel uit maar wel op een wat vrijblijvender event
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neh ik fok een beetje heb er wel een paar gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is tijdelijk uit tussen ons nu ik heb gelezen dat Sof niet wil neuken met mij.
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
stuur dit naar haar, werkt denk ik wel
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.quote:
Tering heyquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Echt een preuts wijf man, snap niet dat LR ons wilde koppelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat je met een redactie van honderd man, nog steeds aan geruchten doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.
Nogmaals, dit zijn geruchten.
Niet eens een 'Ik neuk jullie allemaal de moeder'?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Die zijn alle 100 op bedrijfsuitje naar Thailand.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je met een redactie van honderd man, nog steeds aan geruchten doet.
Hij zit weer in Japan zeker die boef ?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.
Nogmaals, dit zijn geruchten.
volwassen reacties welquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Beetje zeevissen, niets mis mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn alle 100 op bedrijfsuitje naar Thailand.
nee hij moest echt gaan werken ipv FOK!kenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit weer in Japan zeker die boef ?
Wat een goed leven heeft die man toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |