Nou. Mocht ik nog een enigszins stoere reputatie hebben gehad tot zover.quote:
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.quote:
is mexicanobakker wel oud genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
Ik kots op jou.quote:
Klopt, maar dat komt omdat ik in principe wel sociaal vaardig genoeg ben, alleen mijn ADD beperkt me nogal in mijn mogelijkhedenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
09. (25.2) Mexicanobakker
Valt nog mee dan
Dan mag je wel wat beter je best doen bij de autisten test.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.
Bij PSV is het altijd stil.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je PSV kijkt praten toch ook veel mensen door elkaar in het stadion?
LR lijkt mij wel een type dat veel praat.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
GGMM en Caland vinden dit leukquote:
Die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
Ik zou xcachet wel willen meeten maar die wil zelf niet
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Hmf lijkt me sociaal vaardig hier. De rest zijn allemaal stelletje autisten.
Al in een hevige dm-sessie met Sof verwikkeld geraakt?quote:
Hoezoquote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |