Ik doe mij toch niet stoer voor hier?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij heb je toch al eens gezienEn LR is een schat hoor, al doet hij hier soms wat stoer.
Jammer, gelukkig krijg ik er strak nog eentjequote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb koppijn.
Sorry Karina maar ik kan je zo je verjaardagkado niet geven.
Nou ja stoer, beetje cynisch soms en ook wel een beetje stoer hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mij toch niet stoer voor hier?
Vergeleken met softies zoals GGMM wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mij toch niet stoer voor hier?
Ben je jarig?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig krijg ik er strak nog eentje
Ik heb daar zo'n hekel aan...quote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij heb je toch al eens gezienEn LR is een schat hoor, al doet hij hier soms wat stoer.
Dat is geen Nederlandsquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
Lr is echt niet lief Karina.
Xcachet vertelde dat hij steeds haar probeerde aan te tasten.
Ik vind hem wel lief hoor. En cute.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
te betastenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
09. (25.2) Mexicanobakkerquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik heb geen pleinvrees Johannes.
Het is alleen nogal lastig voor mij om me dan te concentreren. Als veel mensen door elkaar heen praten word ik gek..
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is alleen nogal lastig voor mij om me dan te concentreren. Als veel mensen door elkaar heen praten word ik gek..
Als je PSV kijkt praten toch ook veel mensen door elkaar in het stadion?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. Mocht ik nog een enigszins stoere reputatie hebben gehad tot zover.quote:
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.quote:
is mexicanobakker wel oud genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
Ik kots op jou.quote:
Klopt, maar dat komt omdat ik in principe wel sociaal vaardig genoeg ben, alleen mijn ADD beperkt me nogal in mijn mogelijkhedenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
09. (25.2) Mexicanobakker
Valt nog mee dan
Dan mag je wel wat beter je best doen bij de autisten test.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.
Bij PSV is het altijd stil.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je PSV kijkt praten toch ook veel mensen door elkaar in het stadion?
LR lijkt mij wel een type dat veel praat.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
GGMM en Caland vinden dit leukquote:
Die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
Ik zou xcachet wel willen meeten maar die wil zelf niet
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Hmf lijkt me sociaal vaardig hier. De rest zijn allemaal stelletje autisten.
Al in een hevige dm-sessie met Sof verwikkeld geraakt?quote:
Hoezoquote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |