De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.quote:
Je bent zelf een "grap"quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.
Ik moet weer even inkomen vergeef me.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.
Hopelijk weet Knut zich op te trekken aan jouw niveau.quote:
Kut Rapid Wien, ik haat ze vanaf nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is fout. Je wordt gewisseld voor Bosvelt. Zet een andere speler 1 stap terug,
Ik dacht eigenlijk rood maar dan is het groen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zijn de clubkleuren van het Oostenrijkse Rapid Wien?
A Groen-wit
B Paars-wit
C Blauw-wit
Kut pvverquote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben gewonnen van Maghreb waardoor ze niet kampioen werden
Ja precies.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
Zal er maar niet op ingaan straks loop je weer boos weg
Ik zou het spel vanaf Twitch kunnen streamen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kut Rapid Wien, ik haat ze vanaf nu.
Ik zet GGMM een stap terug.
Dat zal twitch speelt pokemon doen verbleken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou het spel vanaf Twitch kunnen streamen.
Heb jij dat spel al kun je iedereen tegelijk zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies.
Johan Derksen is nu eenmaal mijn grote voorbeeld.
YouTube heeft alles verpest.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is de tijd dat ik samen met LR reckful-fan was op twitch
Ik heb niet veel mensen in mijn omgeving die VI kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij dat spel al kun je iedereen tegelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |