Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door MrBanaan1 op 19-05-2014 11:16:12 ]
Zo'n mooie vrouw, echt. Gewoon klassiek, mooi, niet te sexy, maar gewoon mooi.
Niet zo'n puberende slet waar de rest op geilt hier
Het is natuurlijk wel lastig te vergelijken gezien het verschil in tijd dat zij bekend was Maar ze heeft een klassieke uitstraling en juist daarom is ze een mooie vrouw.
Ik was in Rotterdam voetbal kijken en pas thuis rond 11 uur. Tweede zondag op rij al dit.
[..]
Het is natuurlijk wel lastig te vergelijken gezien het verschil in tijd dat zij bekend was Maar ze heeft een klassieke uitstraling en juist daarom is ze een mooie vrouw.
nu echt stoppen studio oke studio groetjes studio groetjes terug studio ik hou van je ik ook mijn zak plakt nog steeds dus ik veeg 'm even af met een handdoekje
Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Robby87 het volgende: Ach, die Sticker moet eens flink in d'r kontje geneukt worden. Ik ben evt. bereid die smerige klus op me te nemen.
Dat ken ik ook niet nee. Is het een hele oude serie?
Nee, 2 jaar. Is helaas gestopt na 1 seizoen door tegenvallende kijkcijfers. Erg leuke serie eigenlijk, wel een beetje drama en intriges. Maar wel leuk en mooi om te zien (echt, niet alleen om de dames) . Gaat over de vliegmaatschappij panam die helaas niet meer bestaat
Nee, 2 jaar. Is helaas gestopt na 1 seizoen door tegenvallende kijkcijfers. Erg leuke serie eigenlijk, wel een beetje drama en intriges. Maar wel leuk en mooi om te zien (echt, niet alleen om de dames) . Gaat over de vliegmaatschappij panam die helaas niet meer bestaat
Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Stickertje het volgende: fodder wat een triangeljosti.. doet net alsof we eerst aan hem moeten vragen of hij goede zin heeft zodat we daar mogen posten
Ik ben ook wel trots op de jongens ook al hebben ze dit seizoen geen prijs gepakt (en geen EL voorrondes).
[..]
Dat ken ik ook niet nee. Is het een hele oude serie?
Ik vind het jammer van AZ. Op de een of andere manier zijn zij nu al 2 of 3 jaar op rij heel sterk in de EL. Zij nemen het echt serieus. Had ze graag zien doorgaan. Denk wel dat Grun ook heel gemotiveerd is; dus wat dat betreft wel leuk.
Ik vind het jammer van AZ. Op de een of andere manier zijn zij nu al 2 of 3 jaar op rij heel sterk in de EL. Zij nemen het echt serieus. Had ze graag zien doorgaan. Denk wel dat Grun ook heel gemotiveerd is; dus wat dat betreft wel leuk.
EL is ook echt een doel van AZ. Dit wordt het tweede seizoen in 11 jaar dat AZ geen EL gaat spelen. Maar aan de andere kant, het is ook overduidelijk gebleken dat AZ geen 60 wedstrijden in 1 seizoen kan spelen. Dan is een jaartje rust misschien net wat ze nodig hebben. Ik hoop dat Grunn aardig ver komt. Dat gun ik ze. Ze speelden overtuigend vandaag, en dus hebben ze EL verdiend
EL is ook echt een doel van AZ. Dit wordt het tweede seizoen in 11 jaar dat AZ geen EL gaat spelen. Maar aan de andere kant, het is ook overduidelijk gebleken dat AZ geen 60 wedstrijden in 1 seizoen kan spelen. Dan is een jaartje rust misschien net wat ze nodig hebben. Ik hoop dat Grunn aardig ver komt. Dat gun ik ze. Ze speelden overtuigend vandaag, en dus hebben ze EL verdiend
Ik zal je heel erlijk zeggen dat ik (behalve de EL finale) na GAE-ROD geen enkele wedstrijd meer echt heb gezien. Het staat hier altijd op op de achtergrond, maar sinds dat heb ik me voor geen enkele wedstrijd meer echt kunnen interesseren. Daarvoor keek ik sommige PL wedstrijden bijvoorbeeld ook echt gefocust zonder PC. Nu niet. Maargoed. Volgend seizoen hopen op verbetering.
Ik zal je heel erlijk zeggen dat ik (behalve de EL finale) na GAE-ROD geen enkele wedstrijd meer echt heb gezien. Het staat hier altijd op op de achtergrond, maar sinds dat heb ik me voor geen enkele wedstrijd meer echt kunnen interesseren. Daarvoor keek ik sommige PL wedstrijden bijvoorbeeld ook echt gefocust zonder PC. Nu niet. Maargoed. Volgend seizoen hopen op verbetering.
Komt vast wel goed volgend seizoen. En anders maar niet en dan het seizoen daarna. Als een Sparta met hun 16e plek zelfs kans maken!
Dat was anders; veel massaler enzo. Achja; we zullen zien. Als er dan (even tellen) een stuk of 5 a 6 TVSCers worden gebanned (op een zondag) dan is dat wel problematisch hehe
Dat was anders; veel massaler enzo. Achja; we zullen zien. Als er dan (even tellen) een stuk of 5 a 6 TVSCers worden gebanned (op een zondag) dan is dat wel problematisch hehe
Ik ken de mods in dit subforum niet zo, maar degene die ik ken, zouden het laten staan. Het is niet alsof de wereld vergaat.
Ohnee dat sowieso; beetje overreacting van hun kant. Ikzelf zou er om kunnen lachen als wat mensen hier een avondje een invasie hielden; er gaat niks kapot.
Ohnee dat sowieso; beetje overreacting van hun kant. Ikzelf zou er om kunnen lachen als wat mensen hier een avondje een invasie hielden; er gaat niks kapot.
Ik ken wel meer topics waar mensen zo over de zeik zouden gaan. Maar die zouden dan stoppen met posten en een deel zou gewoon leuk meedoen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Beste tv sc'ers. Ik heb me gisteren nogal zielig zitten gedragen realiseer ik me. Ik had persoonlijk slecht nieuws gehad en maakte mijn lontje gisteren enorm kort. Dat is overigens geen excuus. Normaal (dat gelooft hier geen mens) ben ik redelijk relaxed, maar gisteren helemaal niet. Voor wat het waard is, excuses voor mijn gedrag, vooral naar Stickertje toe.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef DragonFodder het volgende: Beste tv sc'ers. Ik heb me gisteren nogal zielig zitten gedragen realiseer ik me. Ik had persoonlijk slecht nieuws gehad en maakte mijn lontje gisteren enorm kort. Dat is overigens geen excuus. Normaal (dat gelooft hier geen mens) ben ik redelijk relaxed, maar gisteren helemaal niet. Voor wat het waard is, excuses voor mijn gedrag, vooral naar Stickertje toe.
Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef DragonFodder het volgende: Beste tv sc'ers. Ik heb me gisteren nogal zielig zitten gedragen realiseer ik me. Ik had persoonlijk slecht nieuws gehad en maakte mijn lontje gisteren enorm kort. Dat is overigens geen excuus. Normaal (dat gelooft hier geen mens) ben ik redelijk relaxed, maar gisteren helemaal niet. Voor wat het waard is, excuses voor mijn gedrag, vooral naar Stickertje toe.
Weet iemand hier toevallig hoeveel verzenden vanuit de VS ongeveer kost als je iets van de Amerikaanse Ebay koopt? Normaal pakketje ofzo; gewoon even algemeen idee.
Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende: Weet iemand hier toevallig hoeveel verzenden vanuit de VS ongeveer kost als je iets van de Amerikaanse Ebay koopt? Normaal pakketje ofzo; gewoon even algemeen idee.
Ik betaalde ooit 450 euro, dat was echt fantastisch
Ik betaalde ooit 450 euro, dat was echt fantastisch
Ligt er aan. eurotje of 15?
Hmm, valt me nog wel mee. Niet echt iets specifieks dat ik zoek, maar soms vraag ik me wel af of het zich zou lonen om vanuit daar over te laten komen ipv. in NL kopen...
Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende: Weet iemand hier toevallig hoeveel verzenden vanuit de VS ongeveer kost als je iets van de Amerikaanse Ebay koopt? Normaal pakketje ofzo; gewoon even algemeen idee.
Envelop van 40g kost al minimaal $10. Wat wil je kopen dan?
Denk overigens ook aan de 13 euro ( en 21% btw over het aankoopbedrag + verzendkosten ) die je aan de PostNL mag aftikken indien je pakketje meer dan 21 euro kost
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Envelop van 40g kost al minimaal $10. Wat wil je kopen dan?
Denk overigens ook aan de 13 euro ( en 21% btw ) die je aan de PostNL mag aftikken indien je pakketje meer dan 21 euro kost
Ik wist niet dat die belasting altijd moest; dacht dat dat alleen was als ze je toevallig het pakketje controleren Maargoed, dan hoef ik niet echt te rekenen voor het goedkoper-uit-zijn.
Zocht niks in het algemeen, maar meer als ik nog eens (ooit) een spel ofzo zou kopen. Misschien als je iets tegen komt ofzo.
Ik wist niet dat die belasting altijd moest; dacht dat dat alleen was als ze je toevallig het pakketje controleren Maargoed, dan hoef ik niet echt te rekenen voor het goedkoper-uit-zijn.
Zocht niks in het algemeen, maar meer als ik nog eens (ooit) een spel ofzo zou kopen. Misschien als je iets tegen komt ofzo.
Spellen komen in murica Andere code kan je nicht apfspelen
Aangezien elke Amerikaanse verkoper het douaneformulier naar waarheid invult is de kans dat de douane je pakket onderschept erg groot. Als je nou iets uit China koopt gaat het zo langs de douane
Op zich zou je in sommige gevallen alsnog goedkoper uit kunnen zijn ook als je de 21% btw betaalt. Helaas komt dan ook nog de belachelijke ¤13,- van de PostNL om de hoek kijken, wat het niet meer aantrekkelijk maakt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Media in Nederland duiden de PVV meestal als rechts of rechts-populistisch aan. Door bekende media buiten Nederland wordt de PVV geregeld geduid als zeer rechts, extreemrechts en/of populistisch en/of anti-islamitisch.