Werken, en niks willen doenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef appelen het volgende:
[..]
hallonwat doe jij hier op deze mooie dag
Je werkt toch in een supermarkt?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Warmte is wel.![]()
Met die 30 graden vraag ik mij af hoe ik mij 'koel' kan kleden en er nog verantwoord voor kantoor eruit kan zien.
Hoihoiquote:
Nog geen nietmachine tegen je hoofd gekregen hierdoor?quote:
Nog nietquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog geen nietmachine tegen je hoofd gekregen hierdoor?
Rood. Past beter bij mijn witte benen (AZ kleuren)quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Pech hebben danMaargoed, gewoon teenslippers onder je mantelpakje; het lieft neon geel ofzo
Ik fix morgen wel een foto voor jullie. Zonder hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Misschien = ja
Spoilermethode werkt niet
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rood. Past beter bij mijn witte benen (AZ kleuren)
[..]
Ik fix morgen wel een foto voor jullie. Zonder hoofd.
Zonde
Met hoofd mag ookquote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rood. Past beter bij mijn witte benen (AZ kleuren)
[..]
Ik fix morgen wel een foto voor jullie. Zonder hoofd.
Zonde
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Studiotje het volgende:
Appelen met zijn voornaamonderzoekjes, de boef.
Welkequote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook.Supermarkt is nog steeds mijn bijbaantje
Ik heet kevinquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dadelijk is ze gewoon iemand die we blijken de kennen van SBS ofzo
Euhmquote:
Ik betaalde ooit 450 euro, dat was echt fantastischquote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoeveel verzenden vanuit de VS ongeveer kost als je iets van de Amerikaanse Ebay koopt? Normaal pakketje ofzo; gewoon even algemeen idee.
Hmm, valt me nog wel mee. Niet echt iets specifieks dat ik zoek, maar soms vraag ik me wel af of het zich zou lonen om vanuit daar over te laten komen ipv. in NL kopen...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik betaalde ooit 450 euro, dat was echt fantastisch
Ligt er aan. eurotje of 15?
wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef appelen het volgende:
Ik weet nog toen mensen mij quoten (quotten?) van de fb pagina van boosten
quote:
OMAHGOD. Dus we kunnen achterkomen wie je bentquote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef appelen het volgende:
[..]ik had toen iets geplaatst van 450 euro schadevergoeding ofzo
had een slowchatter het hier geplaatst maar die wist niet dat ik dat was
nee, het staat er niet meerquote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OMAHGOD. Dus we kunnen achterkomen wie je bent
Envelop van 40g kost al minimaal $10.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoeveel verzenden vanuit de VS ongeveer kost als je iets van de Amerikaanse Ebay koopt? Normaal pakketje ofzo; gewoon even algemeen idee.
Ook een plus vakkenvullerquote:
Wat doe nog nog meer dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook.Supermarkt is nog steeds mijn bijbaantje
Ik wist niet dat die belasting altijd moest; dacht dat dat alleen was als ze je toevallig het pakketje controlerenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Envelop van 40g kost al minimaal $10.
Wat wil je kopen dan?
Denk overigens ook aan de 13 euro ( en 21% btw ) die je aan de PostNL mag aftikken indien je pakketje meer dan 21 euro kost
Spellen komen in muricaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die belasting altijd moest; dacht dat dat alleen was als ze je toevallig het pakketje controleren![]()
Maargoed, dan hoef ik niet echt te rekenen voor het goedkoper-uit-zijn.
Zocht niks in het algemeen, maar meer als ik nog eens (ooit) een spel ofzo zou kopen. Misschien als je iets tegen komt ofzo.
1e voorbeeld dat in me op kwam. Was meer iets wat ik me al een tijdje af vroeg maar nooit echt moeite had genomen om uit te zoeken hehequote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Spellen komen in murica
Andere code kan je nicht apfspelen
KOOSGODtwitter:KooSpee twitterde op zondag 18-05-2014 om 19:16:30Volgende week en de week erop in ieder geval nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers. reageer retweet
Dit niet doenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef appelen het volgende:
KOOSGODtwitter:KooSpee twitterde op zondag 18-05-2014 om 19:16:30Volgende week en de week erop in ieder geval nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers. reageer retweet
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef appelen het volgende:
YEEESSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef appelen het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef appelen het volgende:
Aangezien elke Amerikaanse verkoper het douaneformulier naar waarheid invult is de kans dat de douane je pakket onderschept erg groot. Als je nou iets uit China koopt gaat het zo langs de douanequote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die belasting altijd moest; dacht dat dat alleen was als ze je toevallig het pakketje controleren![]()
Maargoed, dan hoef ik niet echt te rekenen voor het goedkoper-uit-zijn.
Zocht niks in het algemeen, maar meer als ik nog eens (ooit) een spel ofzo zou kopen. Misschien als je iets tegen komt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |