quote:Op maandag 19 mei 2014 08:19 schreef Uccie het volgende:
Jullie gisteren in FMT
[..]
Daar hebben ze nog 2 maanden plezier van in hun tempo.
Zitten wel droeftoeters bij in dat topic
Haha ja dat is echt fantastisch hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat maakt het wel grappig ja; als die niet door een modje gewijzigd wordt, staat ie er een week ofzo
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Haha ja dat is echt fantastisch hoor
Ditquote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karina gefeliciteerd met je 63e verjaardag
55+25 = 80quote:Op maandag 19 mei 2014 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee fout. Ik houd het gewoon op een jaar of 25
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 12:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand een petitie moeten starten om Zlatan je persoonlijk te laten feliciteren
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef Studiotje het volgende:
Wat heb ik gister allemaal lopen blaten dan
had je gedronken?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef Studiotje het volgende:
Wat heb ik gister allemaal lopen blaten dan
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef DragonFodder het volgende:
Beste tv sc'ers. Ik heb me gisteren nogal zielig zitten gedragen realiseer ik me. Ik had persoonlijk slecht nieuws gehad en maakte mijn lontje gisteren enorm kort. Dat is overigens geen excuus. Normaal (dat gelooft hier geen mens) ben ik redelijk relaxed, maar gisteren helemaal niet. Voor wat het waard is, excuses voor mijn gedrag, vooral naar Stickertje toe.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef DragonFodder het volgende:
Beste tv sc'ers. Ik heb me gisteren nogal zielig zitten gedragen realiseer ik me. Ik had persoonlijk slecht nieuws gehad en maakte mijn lontje gisteren enorm kort. Dat is overigens geen excuus. Normaal (dat gelooft hier geen mens) ben ik redelijk relaxed, maar gisteren helemaal niet. Voor wat het waard is, excuses voor mijn gedrag, vooral naar Stickertje toe.
Lekker lang.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef appelen het volgende:
[..]
Vandaag van 8 tot 3 binnen gezetenen buiten ook al warm, thuis nu wel koud door ventilator
Dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker lang.Ventilatoren
Beste uitvinding voor een westerling.
Warmte is wel.quote:
Pics van jou in bikiniquote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Warmte is wel.![]()
Met die 30 graden vraag ik mij af hoe ik mij 'koel' kan kleden en er nog verantwoord voor kantoor eruit kan zien.
Picsquote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Warmte is wel.![]()
Met die 30 graden vraag ik mij af hoe ik mij 'koel' kan kleden en er nog verantwoord voor kantoor eruit kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een (oude, getrouwde, heteroseksuele) bazin.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Pics van jou in bikini
Geeft je bonuspunten bij de baas
Bikinipics heb ik niet (srs) sorryquote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef appelen het volgende:
[..]
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een (oude, getrouwde, heteroseksuele) bazin.
Bikinipics heb ik niet (srs) sorry
[..]
MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pech hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, gewoon teenslippers onder je mantelpakje; het lieft neon geel ofzo
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een (oude, getrouwde, heteroseksuele) bazin.
Bikinipics heb ik niet (srs) sorry
[..]
MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien = jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilermethode werkt niet![]()
![]()
bananenkleurquote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Pech hebben danMaargoed, gewoon teenslippers onder je mantelpakje; het lieft neon geel ofzo
![]()
![]()
fixedquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: