Goed, we zullen zien. Moet wel zeggen dat het WK me sowieso niet veel uit maakt (voor dit alles al) maar dat dat nu helemaal weg isquote:Op maandag 19 mei 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt vast wel goed volgend seizoen. En anders maar niet en dan het seizoen daarna.
Als een Sparta met hun 16e plek zelfs kans maken!
Wk/EK heb ik ook weinig mee. Leuk als ze winnen, kan er niet mee zitten als ze verliezen. Behalve als ze in de finale staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Goed, we zullen zien. Moet wel zeggen dat het WK me sowieso niet veel uit maakt (voor dit alles al) maar dat dat nu helemaal weg is
Dat was wel kut ja. Ook het enige jaar meteen dat ik het écht gevolgd heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wk/EK heb ik ook weinig mee. Leuk als ze winnen, kan er niet mee zitten als ze verliezen. Behalve als ze in de finale staan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hahaha, er staat een post in de FB van TV
Ohohquote:Op maandag 19 mei 2014 00:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Moah, zullen geen consequenties komen, want het is maar eenmalig. Sowieso; kon er wel mee lachen hehequote:
Met het esfkaaptopic ookquote:Op maandag 19 mei 2014 00:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, zullen geen consequenties komen, want het is maar eenmalig. Sowieso; kon er wel mee lachen hehe
Dat was anders; veel massaler enzo. Achja; we zullen zien. Als er dan (even tellen) een stuk of 5 a 6 TVSCers worden gebanned (op een zondag) dan is dat wel problematisch hehequote:
Zal weer 2 daagjes wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat was anders; veel massaler enzo. Achja; we zullen zien. Als er dan (even tellen) een stuk of 5 a 6 TVSCers worden gebanned (op een zondag) dan is dat wel problematisch hehe
ALS er al iets komt. Denk het niet; dan is het te achteraf.quote:
Daar hebben ze nog 2 maanden plezier van in hun tempo.quote:
Nieuwe baan?quote:
Gereageerdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Dat maakt het wel grappig ja; als die niet door een modje gewijzigd wordt, staat ie er een week ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 08:19 schreef Uccie het volgende:
Jullie gisteren in FMT
[..]
Daar hebben ze nog 2 maanden plezier van in hun tempo.
Zitten wel droeftoeters bij in dat topic
Ik vind het al een wonder dat die er een halve dag staatquote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat maakt het wel grappig ja; als die niet door een modje gewijzigd wordt, staat ie er een week ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |