quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
AF_, kijk eens naar mijn toevoeging op het (1na) beste topic op dit forum
goed dat je dat hier komt vermelden.. zou dat zeer belangrijke nieuws in elk actief topic postenquote:
houdoequote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef AF_ het volgende:
Ben er ook vandoor. Morgen weer naar school
IB4 School
EL is ook echt een doel van AZ. Dit wordt het tweede seizoen in 11 jaar dat AZ geen EL gaat spelen. Maar aan de andere kant, het is ook overduidelijk gebleken dat AZ geen 60 wedstrijden in 1 seizoen kan spelen. Dan is een jaartje rust misschien net wat ze nodig hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer van AZ. Op de een of andere manier zijn zij nu al 2 of 3 jaar op rij heel sterk in de EL. Zij nemen het echt serieus. Had ze graag zien doorgaan. Denk wel dat Grun ook heel gemotiveerd is; dus wat dat betreft wel leuk.
Laters! :"Wquote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef AF_ het volgende:
Ben er ook vandoor. Morgen weer naar school
IB4 School
Ik zal je heel erlijk zeggen dat ik (behalve de EL finale) na GAE-ROD geen enkele wedstrijd meer echt heb gezien. Het staat hier altijd op op de achtergrond, maar sinds dat heb ik me voor geen enkele wedstrijd meer echt kunnen interesseren. Daarvoor keek ik sommige PL wedstrijden bijvoorbeeld ook echt gefocust zonder PC. Nu niet. Maargoed. Volgend seizoen hopen op verbetering.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EL is ook echt een doel van AZ. Dit wordt het tweede seizoen in 11 jaar dat AZ geen EL gaat spelen. Maar aan de andere kant, het is ook overduidelijk gebleken dat AZ geen 60 wedstrijden in 1 seizoen kan spelen. Dan is een jaartje rust misschien net wat ze nodig hebben.
Ik hoop dat Grunn aardig ver komt. Dat gun ik ze. Ze speelden overtuigend vandaag, en dus hebben ze EL verdiend
Vaker door de week meepostenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef Stickertje het volgende:
ik ga ook, ga niet wachten op my strange addiction
tot morgen of ergens deze week.. of tot zondag..
eigenlijk tot wanneer ik tijd heb
![]()
Komt vast wel goed volgend seizoen. En anders maar niet en dan het seizoen daarna.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zal je heel erlijk zeggen dat ik (behalve de EL finale) na GAE-ROD geen enkele wedstrijd meer echt heb gezien. Het staat hier altijd op op de achtergrond, maar sinds dat heb ik me voor geen enkele wedstrijd meer echt kunnen interesseren. Daarvoor keek ik sommige PL wedstrijden bijvoorbeeld ook echt gefocust zonder PC. Nu niet. Maargoed. Volgend seizoen hopen op verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |