Vind het eerlijk gezegd nog verwonderlijker dat er gisteren de hele avond geen enkele mod is geweestquote:Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik vind het al een wonder dat die er een halve dag staat
Ik ken de mods in dit subforum niet zo, maar degene die ik ken, zouden het laten staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat maakt het wel grappig ja; als die niet door een modje gewijzigd wordt, staat ie er een week ofzo
Ohnee dat sowieso; beetje overreacting van hun kant. Ikzelf zou er om kunnen lachen als wat mensen hier een avondje een invasie hielden; er gaat niks kapot.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken de mods in dit subforum niet zo, maar degene die ik ken, zouden het laten staan.
Het is niet alsof de wereld vergaat.
Ik ken wel meer topics waar mensen zo over de zeik zouden gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohnee dat sowieso; beetje overreacting van hun kant. Ikzelf zou er om kunnen lachen als wat mensen hier een avondje een invasie hielden; er gaat niks kapot.
Ze zullen er wel een reden voor hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd nog verwonderlijker dat er gisteren de hele avond geen enkele mod is geweestDie zullen genoeg TRs gezet hebben.
Zo half ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
is dit nu buiten zondagavond ook gewoon een sc?
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
is dit nu buiten zondagavond ook gewoon een sc?
Nee, tuurlijk nietquote:
Ze hebben gisteren een invasie gedaan.quote:
heb je je misdragen?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
minstens een note, maar die zijn zelfs niet uitgedeeld
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Maar ik had een #freestickertje campagne gestart!
Zouden de TR-klagers een note gekregen hebben voor zinloos-zeiken?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hoop het, zou wel mooi zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zouden de TR-klagers een note gekregen hebben voor zinloos-zeiken?
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |