abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140203575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:27 schreef beeer het volgende:

[..]

Posten is kritiek vragen en dmv kritiek verbeteren we onszelf. Of moeten we hier alleen veren in elkaars reet steken? Is dit OUD?
kritiek is oke, maar maak er dan opbouwende kritiek van.
er zitten toch wel een paar reaguurder-achtige comments tussen.

maar er zitten ook best bruikbare tips tussen, hoor ^O^

veren hoef ik ook niet in mijn reet.
gaat zo kriebelen ;)
pi_140203585
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Verder vind ik iedereen die niet afhaalt, maar gewoon kookt een held, ook als ze niet zelf pasta rollen.
^O^
pi_140203586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Verder vind ik iedereen die niet afhaalt, maar gewoon kookt een held, ook als ze niet zelf pasta rollen.
^O^

En iedereen die denkt het veel beter te kunnen: kom maar op met de foto's en jouw recept!
Ook als je denkt het niet beter te kunnen, maar wel leuk foto's kunt maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140203680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^O^

En iedereen die denkt het veel beter te kunnen: kom maar op met de foto's en jouw recept!
Ook als je denkt het niet beter te kunnen, maar wel leuk foto's kunt maken
sluit ik mij volledig bij aan.

als je denkt dat je het beter kan, show het dan.
pics, or it didn't hapen.

SHOW ME YOUR PASTA.
pi_140212197
Goed topic.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140221585
It's MMG bitch.

We beginnen meteen bij het begin, dit is wat je allemaal klaar legt. Alleen het gehakt staat niet op de foto.

V.l.n.r. (als je niet alles kan benoemen, zoek dan 'je doet niet meer mee' op @ YouTube): zonnebloemolie, zout, peper, pastasaus (studenten die niet soms gewoon huismerk kopen :')), champignons, ui, 2 teentjes knoflook, blokje kippenbouillon, paprika, wortel, stukje Madame Jeanette, plukje verse peterselie.

Wat doen we als eerste? De handjes wassen natuurlijk. Vervolgens was je alle groente enz. netjes en de buitenste laag van de wortel schraap je weg met een aardappelmesje. Daarna snijd je alles fijn.

Nouja, niet alles. Alleen de peterselie, knoflook, ui, paprika en champignons. De wortels rasp je (peen julienne, jwz). Rijke tatta's kopen uiteraard voorgesneden onzin, maar studenten natuurlijk niet.

Eigenlijk staat de zonnebloemolie voor de show op de eerste foto, want elke klapmongool weet dat je gehakt (stond overigens niet op de eerste foto, toch een belangrijk ingrediënt) direct de pan in mietert en rul bakt. 'Rul bakken' :'). Wat een term. Rul bakken, rul bakken, rul bakken, rul bakken, rul bakken.

Als het gehakt niet rood meer is doe je er de knoflook, ui en peterselie bij.

Dit ziet er een beetje uit als de nasi van Johannes eigenlijk. Trap er niet in, dit is wat de Illuminati je wilt doen geloven.

Trouwens, als je niet weet hoe je gehakt rul bakt (ahum, CUL / Gehakt rul bakken) zoek dan op YouTube naar 'je doet niet meer mee'.

Als alles lekker gefruit is doe je er de champignons, wortel en paprika bij.

Zulks een kleurenpalet. Lekker roerbakken die hap, niet mokken, maar lekkâh wokken.

Als de boel enigszins geslonken is doe je er de fijngehakte Madame Jeanette en peterselie bij.

Blijven omscheppen zodat alles gelijk blijft garen. Ten slotte mieter je de pastasaus bij. Ik heb deze keer gekozen voor een basilicum pastasaus. Als dit begint te pruttelen kan het vuur op een laag pitje (welke homo kookt er trouwens niet op vuur :') je bbq't toch ook niet op gas :')).

Kijk of de pasta beetgaar is (ik hoor je al denken "pasta? welke pasta?!"). Je moet het de mensen niet te makkelijk maken uiteraard. Stond niet op de eerste foto, excuus. Trouwens, die richtlijnen voor het koken van pasta kloppen bij mij voor geen meter, als ik 6 minuten aanhoud heb pasta met de textuur van winegums :').

Anyways, mik de saus over de pasta. Mensen gaan dit topic wegklikken na deze onthulling, maar ik heb de spaghetti eerst door midden gebroken :@. Zo is de saus nou eenmaal makkelijker door de pasta te roeren en het eet ook chiller vind ik.

Nou denk je, dit Vliegende Spaghettimonster ziet er helemaal niet zo denderend uit eigenlijk :o. Dat is door de belichting, ik zweer het je. Kijk:

Uit onderzoek is trouwens gebleken dat wanneer je tijdens je Coca Cola Vanille zin tweemaal een merk noemt dat mensen dan eerder Coca Cola Vanille geneigd zijn dit in hun onderbewustzijn te onthouden.

Eet smakelijk :Y).
pi_140222293
Mag ik bij je komen eten :$
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_140222628
Ik doe er mijn champignons altijd op het laatste moment bij. Zo'n 10 min voor je de saus van het vuur haalt.

Ziet er wel lekker uit.
pi_140222706
Dat lijkt ook best op hoe ik pasta maak *O*
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:19:12 #112
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140222779
Gaat er 2 keer peterselie in?

Goed recept 9/10 zou zelf ook maken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140222938
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mag ik bij je komen eten :$
Tuurlijk bby =$.
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef Yiha het volgende:
Ik doe er mijn champignons altijd op het laatste moment bij. Zo'n 10 min voor je de saus van het vuur haalt.

Ziet er wel lekker uit.
Qua timing bij mij ook het geval ongeveer, dan 'is ie wel gaar maar toch met een beetje bite, net zoals de paprika :P.

Thanks ^O^.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er 2 keer peterselie in?

Goed recept 9/10 zou zelf ook maken.
Oeps, scherp. Die 2e keer is optioneel :+.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:22:28 #114
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_140222942
Ziet er nice uit :o
En altijd het laatste woord.
pi_140224982
kijk, daar gaan we voor.

ziet er zeker niet verkeerd uit.
al zou ik persoonlijk die schimmels weglaten.
die vind ik echt niet te hachelen.

meer van zulks, mensen.
hier hebben we wat aan; minder geroeptoeter, en meer gevisualiseerde recepten.
  donderdag 22 mei 2014 @ 09:03:03 #116
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_140232416
Ik trek toch de wenkbrauwen op bij het vroege tijdstip dat de champignons aan de andere ingredienten worden voorgesteld. Persoonlijk heb ze liever net niet meer rauw, maar zeker niet te gaar. Een minuute meebakken is voor mij al genoeg.
Maar wel kudo's voor je gehakt bakken zonder extra vet, is ook mijn filosofie ^O^
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_140233702

Ik vind alles goed hoor. Ben toch geen Italië eetkenner en eet uit deze keuken ook maar 1 of 2x per jaar hooguit. Maar goed.l Wat is er zo moeilijk aan om een spaghetti Bolognese te maken. Die van mij ziet er zo uit.

Allemaal niet zo spannend zeg ik altijd.
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:16:21 #118
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140233750
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind alles goed hoor. Ben toch geen Italië eetkenner en eet uit deze keuken ook maar 1 of 2x per jaar hooguit. Maar goed.l Wat is er zo moeilijk aan om een spaghetti Bolognese te maken. Die van mij ziet er zo uit.

Allemaal niet zo spannend zeg ik altijd.
Dit is geen Bolognesse.

En deze is zelfgemaakt.
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:16:35 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140233760
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
It's MMG bitch.

We beginnen meteen bij het begin, dit is wat je allemaal klaar legt. Alleen het gehakt staat niet op de foto.

[ afbeelding ]

V.l.n.r. (als je niet alles kan benoemen, zoek dan 'je doet niet meer mee' op @ YouTube): zonnebloemolie, zout, peper, pastasaus (studenten die niet soms gewoon huismerk kopen :')), champignons, ui, 2 teentjes knoflook, blokje kippenbouillon, paprika, wortel, stukje Madame Jeanette, plukje verse peterselie.

Wat doen we als eerste? De handjes wassen natuurlijk. Vervolgens was je alle groente enz. netjes en de buitenste laag van de wortel schraap je weg met een aardappelmesje. Daarna snijd je alles fijn.

[ afbeelding ]

Nouja, niet alles. Alleen de peterselie, knoflook, ui, paprika en champignons. De wortels rasp je (peen julienne, jwz). Rijke tatta's kopen uiteraard voorgesneden onzin, maar studenten natuurlijk niet.

Eigenlijk staat de zonnebloemolie voor de show op de eerste foto, want elke klapmongool weet dat je gehakt (stond overigens niet op de eerste foto, toch een belangrijk ingrediënt) direct de pan in mietert en rul bakt. 'Rul bakken' :'). Wat een term. Rul bakken, rul bakken, rul bakken, rul bakken, rul bakken.

Als het gehakt niet rood meer is doe je er de knoflook, ui en peterselie bij.

[ afbeelding ]

Dit ziet er een beetje uit als de nasi van Johannes eigenlijk. Trap er niet in, dit is wat de Illuminati je wilt doen geloven.

Trouwens, als je niet weet hoe je gehakt rul bakt (ahum, CUL / Gehakt rul bakken) zoek dan op YouTube naar 'je doet niet meer mee'.

Als alles lekker gefruit is doe je er de champignons, wortel en paprika bij.

[ afbeelding ]

Zulks een kleurenpalet. Lekker roerbakken die hap, niet mokken, maar lekkâh wokken.

Als de boel enigszins geslonken is doe je er de fijngehakte Madame Jeanette en peterselie bij.

[ afbeelding ]

Blijven omscheppen zodat alles gelijk blijft garen. Ten slotte mieter je de pastasaus bij. Ik heb deze keer gekozen voor een basilicum pastasaus. Als dit begint te pruttelen kan het vuur op een laag pitje (welke homo kookt er trouwens niet op vuur :') je bbq't toch ook niet op gas :')).

Kijk of de pasta beetgaar is (ik hoor je al denken "pasta? welke pasta?!"). Je moet het de mensen niet te makkelijk maken uiteraard. Stond niet op de eerste foto, excuus. Trouwens, die richtlijnen voor het koken van pasta kloppen bij mij voor geen meter, als ik 6 minuten aanhoud heb pasta met de textuur van winegums :').

Anyways, mik de saus over de pasta. Mensen gaan dit topic wegklikken na deze onthulling, maar ik heb de spaghetti eerst door midden gebroken :@. Zo is de saus nou eenmaal makkelijker door de pasta te roeren en het eet ook chiller vind ik.

[ afbeelding ]

Nou denk je, dit Vliegende Spaghettimonster ziet er helemaal niet zo denderend uit eigenlijk :o. Dat is door de belichting, ik zweer het je. Kijk:

[ afbeelding ]

Uit onderzoek is trouwens gebleken dat wanneer je tijdens je Coca Cola Vanille zin tweemaal een merk noemt dat mensen dan eerder Coca Cola Vanille geneigd zijn dit in hun onderbewustzijn te onthouden.

Eet smakelijk :Y).
Hoi , kan je uitleggen hoe je die spaghetti kookt?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:06:39 #120
269 vats
Live life to the max!
pi_140235016
Ik zie alleen maar rommel ingredienten...

begint al met supermarkt gehakt wat rommel is.. geen vers ingekookte tomaten saus.
anyway not my cup of tea deze pasta.
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:23:47 #121
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140237223
Ik vind 't er wel lekker uitzien van Marco.
Bijna precies zoals ik 't maak. Ik doe alleen pikante paprikapoeder erin, en een heel klein snufje cayennepeper. Verder alles hetzelfde. :)
pi_140248370
/uit lurk modus

Ik vind het wel bijzonder dat een grote groep kritiek heeft op hoe iemand anders zijn pasta maakt. Ja misschien zijn er wel een aantal zaken die beter of anders zouden kunnen, maar je zou dit toch unaniem moeten toe juichen? Mensen zijn bezig met eten en proberen zich te verbeteren en/of anderen te helpen met een goed foto verslag, lijkt mij top.

Ik vind zelf dat ik redelijk kan koken maar dit is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Veel doen, soms mislukken er dingen, dan lukt het en probeer je weer wat nieuws. Zo leer je. Volgens mij is Jonnie Boer ook niet geboren met de drie sterren in zijn achterzak en zal hij ook stap voor stap het koken geleerd hebben.
Got a sky that looks like heaven
Got an earth that looks like shit
And its getting hard to tell where
What I am ends
pi_140249101
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Gwywen het volgende:
Bijna precies zoals ik 't maak. Ik doe alleen pikante paprikapoeder erin, en een heel klein snufje cayennepeper. Verder alles hetzelfde. :)
Nice, ik doe normaal ook altijd precies paprikapoeder + cayennepeper erbij, maar m'n keuken werd verbouwd dus dat was al ingepakt. Zwarte peper + Madame Jeanette alleen waren echter wel pittig genoeg, hij was al pikant zat :9.
pi_140249587
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Gwywen het volgende:
dank je.
iedereen geeft er zijn eigen draai aan.
en dat is alleen maar goed.
  donderdag 22 mei 2014 @ 18:25:14 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140249760
pi_140250147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef hhhpsycho het volgende:
/uit lurk modus

Ik vind het wel bijzonder dat een grote groep kritiek heeft op hoe iemand anders zijn pasta maakt. Ja misschien zijn er wel een aantal zaken die beter of anders zouden kunnen, maar je zou dit toch unaniem moeten toe juichen? Mensen zijn bezig met eten en proberen zich te verbeteren en/of anderen te helpen met een goed foto verslag, lijkt mij top.

Ik vind zelf dat ik redelijk kan koken maar dit is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Veel doen, soms mislukken er dingen, dan lukt het en probeer je weer wat nieuws. Zo leer je. Volgens mij is Jonnie Boer ook niet geboren met de drie sterren in zijn achterzak en zal hij ook stap voor stap het koken geleerd hebben.
persoonlijk zie ik ook niet waarom de ene manier het summum zou zijn, en de andere ruk.
het gaat er toch om dat je zelf wat lekkers kookt?

leren koken is een proces.
je begint met de dingen die je kent, en van daaruit ga je verder.

als je vooral potjes en pakjes gewend bent, is het al heel wat dat je zelf eens wat probeert.
ik ben begonnen met het proberen namaken van de gerechten uit de pakjes.
mijn kruidenkastje is de laatste 3 jaar uitgegroeid van een potje peper en zout, naar een aardige verzameling van allerhande kruiden en specerijen.
van sommigen had ik nog nooit gehoord, en van anderen was ik een beetje bang om ze te gebruiken.
tja, als je van huis uit nauwelijks wat anders eet dan in zout gekookte groente en aardappels...
al doende ben ik daar aardig overheen geraakt.
pi_140250820
quote:
Wordt dit de WK-versie of is je foto zo oranje? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:08:40 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140251290
De eerste tegenslag is er al.... Als dit maar goed gaat!
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:34:36 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140252313

Hop hop, alles snijden! Ik had 2 paprika's, 2 uien en 3 tenen knoflook te snijden. En honger. Dus het moest snel.
Ik heb het gefilmt:

(hier doet mijn vader het trouwens, die is Indisch)

Dan denk je je mes neer te kunnen leggen... maar vergeet je dat je het gehakt nog moet bevrijden uit zijn plastieken verpakking! (overigens, het mes komt uit mijn verzameling Sabatier messen)

Olijfolie in de pan: (normaal doe ik dit niet hoor!)

Vervolgens gaat het gehakt in de pan:

En als het dan bijna gerult is kan de hele hap erbij:

Ja, en dan de blunder. Ik heb er geen foto van durven maken omdat men hier al afgefakkeld word als je een gerecht als dit laat, dus laat staan als je een blunder maakt in een recept van deze moeilijkheidsgraad.
Het had echter niets met het koken te maken!
Ik had tomaten in blik ipv puree gekocht. De kenner kon het aan de eerste foto al zien ;(
De tomaten heb ik daarna maar fijn gesneden. Met een lekker muziekje op de achtergrond!
Zo ziet het er dan uit:

En nu is het tijd om pasta te koken!
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:38:52 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140252479
Volgende keer dat ik spaghetti maak zet ik het ook wel even op de foto
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_140252544
Waarom maken jullie nooit gehaktbal van het gehakt? :o
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:40:35 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140252558
Kook je het gehakt, ui en paprika nou in het tomatensap? ;(
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:41:52 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140252605
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef Molo het volgende:
Kook je het gehakt, ui en paprika nou in het tomatensap? ;(
Volgens recept, maar dan met blunder.

Maar zoals ik al ooit eens sprak tegen een mede FOK!ker, ik kan niet koken. Als het mislukt, eet ik het evengoed op. Daar heb ik vrede mee.
pi_140252669
Wat ik me altijd afvraag hè, wat eten mensen elke avond die zeggen dat ze niet kunnen koken?
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:43:58 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140252683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Volgens recept, maar dan met blunder.

Maar zoals ik al ooit eens sprak tegen een mede FOK!ker, ik kan niet koken. Als het mislukt, eet ik het evengoed op. Daar heb ik vrede mee.
Vies zal het niet zijn hoor, maar het smaakt zoveel lekkerder als je (met name) de ui lekker had gebakken. Zo ook het gehakt, dat is veel lekkerder als je het op hoog vuur goed aan braadt.
Is dit trouwens gewoon mager gehakt of gehakt met deels soja erdoor om het vetpercentage naar beneden te krijgen?
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:44:51 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140252719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me altijd afvraag hè, wat eten mensen elke avond die zeggen dat ze niet kunnen koken?
Simpele gerechten. Ik eet vaak pasta omdat het makkelijk te maken is en ik te lui ben om te koken. Of rijst met groente en iets van vlees. Soms pizza als ik geen zin heb om te koken.

Dat is het eigenlijk wel :+
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:44:54 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140252720
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
De kilobakken voer van de aldi, pizza, opgewarmde voorgekookte krieltjes met een potje peentjes en een kip krokant schnitzel?
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:45:14 #139
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140252739
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Vies zal het niet zijn hoor, maar het smaakt zoveel lekkerder als je (met name) de ui lekker had gebakken. Zo ook het gehakt, dat is veel lekkerder als je het op hoog vuur goed aan braadt.
Is dit trouwens gewoon mager gehakt of gehakt met deels soja erdoor om het vetpercentage naar beneden te krijgen?
Dat heb ik ook gedaan hoor. En geen idee. Uit de supermarkt. :+ Was in de aanbieding.
pi_140252762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Simpele gerechten. Ik eet vaak pasta omdat het makkelijk te maken is en ik te lui ben om te koken. Of rijst met groente en iets van vlees. Soms pizza als ik geen zin heb om te koken.

Dat is het eigenlijk wel :+
Zo maar gedaan: CUL / Wat eet je als je niet kan koken

O-)
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:53:07 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140253088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan hoor. En geen idee. Uit de supermarkt. :+ Was in de aanbieding.
Op foto ziet het er wat soepig en bleek grijs uit, maar dat vertekent soms ook op dr foto.

Ik bedoelde een lekker bruin kleurtje voor de smaak. Voor vlees staat het hier uitgelegd, verdiept de smaak van alles enorm.
http://mobile.seriouseats(...)meat-in-recipes.html
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:53:58 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253126
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Op foto ziet het er wat soepig en bleek grijs uit!, maar dat vertekent soms ook op dr foto.

Ik bedoelde een lekker bruin kleurtje voor de smaak. Voor vlees staat het hier uitgelegd, verdiept de smaak van alles enorm.
http://mobile.seriouseats(...)meat-in-recipes.html
Sorry, maar ik heb geen zin om die hele lap tekst door te lezen. Ik heb het gehakt gerult, toen de groente erbij, 5 minuutjes ofzo laten fruiten en daarna de tomaten erbij.
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:54:12 #143
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253134
Het is wel wat dun ja, maar nu toch ook wel aan het indikken.
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:56:00 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140253186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Het is wel wat dun ja, maar nu toch ook wel aan het indikken.
Been there, done that, is echt niet hetzelfde en wordt het ook nooit.
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:57:25 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253236
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Been there, done that, is echt niet hetzelfde en wordt het ook nooit.
;(
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:07:48 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140253616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

;(
Ik ben opgevoed door ouders die dachten dat een verantwoorde complete zelf gekookte maaltijd het open draaien en opwarmen van potjes of maken van Chicken Tonight/aardappel anders was...
Dus geloof me, ik heb alle stappen tussen dat, het bakken van een slavink, zelf aardappelpuree maken en ingewikkelde vijfgangen diners voor 18 man maken doorlopen. Overal leer je weer van, als je open staat voor kritiek.
Ik heb super veel geleerd in de loop der jaren en ben nog lang niet uitgeleerd :)
Koken is zo onwijs leuk (en lekker :9 )
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:08:45 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253640
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben opgevoed door ouders die dachten dat een verantwoorde complete zelf gekookte maaltijd het open draaien en opwarmen van potjes of maken van Chicken Tonight/aardappel anders was...
Dus geloof me, ik heb alle stappen tussen dat, het bakken van een slavink, zelf aardappelpuree maken en ingewikkelde vijfgangen diners voor 18 man maken doorlopen. Overal leer je weer van, als je open staat voor kritiek.
Ik heb super veel geleerd in de loop der jaren en ben nog lang niet uitgeleerd :)
Koken is zo onwijs leuk (en lekker :9 )
Ik zie een klik tussen ons. Ik hou van eten, jij van koken.
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:15:18 #148
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253854

:9 :9 :9 :9 :9
pi_140254422
nou, dat ziet er toch heul nie verkeerd uit?
en zo te zien kon het je goedkeuring wegdragen.

had je het sap uit die blikken er ook bijgegooid?
dan had je misschien beter niet zoveel water bijgegooid.

puree is een concentraat, waarbij er vocht aan de tomaten onttrokken is.
dat kan dus wel een beetje water gebruiken.
bij die tomaten op blik, is dat niet gebeurd.
daar is waarschijnlijk zelfs water bijgevoegd.

maar zo te zien is het aardig ingedampt.
pi_140255087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef wiskundenoob het volgende:
Waarom maken jullie nooit gehaktbal van het gehakt? :o
om scheve gezichten te vermijden, omdat de een een balletje meer heeft dan de ander.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140255171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
:9 :9 :9 :9 :9
Prima toch! Niks te dun *O*
pi_140257954
Wanneer komt het topic Traditionele Nederlandse maaltijd a la XXX? :)
pi_140259665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef hhhpsycho het volgende:
/uit lurk modus

Ik zie ook wel onvermogen om om te gaan met feedback. Is ook lastig. Maar leren doe je ook niet alleen door zelf rond te pielen (kan soms wel helpen).

En sorry, ik vond veel recepten nog wel mevallen, maar dit was voor mij wel het toppunt. Dus ik wilde hier inderdaad wel commentaar op geven.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')