Is dat dan altijd kant & klaar, afhaal maaltijden, patat bakken, smeer je brood, laat je het je vriendin/moeder/vriend doen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me altijd afvraag hè, wat eten mensen elke avond die zeggen dat ze niet kunnen koken?
Simpele gerechten. Ik eet vaak pasta omdat het makkelijk te maken is en ik te lui ben om te koken. Of rijst met groente en iets van vlees. Soms pizza als ik geen zin heb om te koken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me altijd afvraag hè, wat eten mensen elke avond die zeggen dat ze niet kunnen koken?
Hoe komen die aan dat geldquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef jatochneetoch het volgende:
Daar heb je toch vrouwen voor.
Zonder gekheid, er zijn een heleboel mensen die elke dag uit eten gaan.
Maar...elke dag dat soort eten? Dat is toch bijzonder eentonig?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Simpele gerechten. Ik eet vaak pasta omdat het makkelijk te maken is en ik te lui ben om te koken. Of rijst met groente en iets van vlees. Soms pizza als ik geen zin heb om te koken.
Dat is het eigenlijk wel
En natuurlijk Nasi van Johannes.
Ik zie ze wel in het ziekenhuisrestaurant (gewoon het personeelsrestaurant dus, of ook wel 'kantine'). Mensen die elke avond daar komen eten. Geloof dat het iets van 7 euro of zo is voor een fatsoenlijk maal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef jatochneetoch het volgende:
Maja, simpel uit eten is al snel 30 euro. Dan praat je over 840 euro per maand...quote:
Oja, en pastasalade.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar...elke dag dat soort eten? Dat is toch bijzonder eentonig?
Zegt die user toch ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar...elke dag dat soort eten? Dat is toch bijzonder eentonig?
Dat is idd ook een handige oplossingquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
keer of 3 per week eet ik met/bij andere mensen,
En als je echt niet kunt koken, moet dat dus een harde eis voor je partnerkeuze zijn. Dan heb je dat probleem gelijk getackeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is idd ook een handige oplossingIk at ook veel bij anderen toen ik vrijgezel was
Had ik dat loon maar, ging ik elke dag bij de Wok hier eten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef jatochneetoch het volgende:
Ook dat verveeld, lijkt me.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Had ik dat loon maar, ging ik elke dag bij de Wok hier eten.
Ja en dan ben je daarna 200 kg zekerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wok is vaak wel 20 euro.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Patatje, pizza, broodje dönner?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:59 schreef jatochneetoch het volgende:
Wok is vaak wel 20 euro.
Je kunt makkelijk voor 5-10 euro uit eten hoor.
Dat dus. Ik "kook" nagenoeg elke avond, vlees - aardappels of rijst en groente (vries of uit pot).quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind ook niet van mijzelf dat ik kan koken, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik niets kan klaarmaken. Wel altijd heel simpel. Pasta, rijst/groente/kip, bami, nasi natuurlijk, aardappelpuree/groente/vlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |