Hier ook!quote:
quote:
Dat ziet er zomers uit!quote:
Omg! Ik moet dat. Nu!quote:
We zagen een foto voorbij komen en zelf een receptje verzonnen. Prakje gemaakt van avocado (5 stuks voor 3 avodilla's), klein gesneden tomaat, knoflook, zout, chilipoeder en peper (volgende keer doe ik er denk ik ook een fijngesneden sjalotje door heen. Tortilla volgesmeerd met dat prakje en strooikaas er overheen, vervolgens even aan allebei de kanten in de pan. Dat geserveerd met cherrytomaatjes, creme fraiche en de rode saus is sriracha.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omg! Ik moet dat. Nu!
*slingert Goolge aan
Dank! Dat wordt mijn lunch voor maandagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
We zagen een foto voorbij komen en zelf een receptje verzonnen. Prakje gemaakt van avocado (5 stuks voor 3 avodilla's), klein gesneden tomaat, knoflook, zout, chilipoeder en peper (volgende keer doe ik er denk ik ook een fijngesneden sjalotje door heen. Tortilla volgesmeerd met dat prakje en strooikaas er overheen, vervolgens even aan allebei de kanten in de pan. Dat geserveerd met cherrytomaatjes, creme fraiche en de rode saus is sriracha.
In een kwartiertje klaar, lekker, licht en gezond
Et voilaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk maar eens een koude pasta met kip, spekjes, rucola, champignons, uitjes en wat blokjes oude kaas ofzo
Nee, dat zijn borden van het Franse plateelmerk Gien. Uit de boedel van mijn moeder. Jaargang 1970 schat ik in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:30 schreef liedetector het volgende:
Golfer....wat voor borden zijn dat? Is het toevallig Boch?
Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomenquote:
Kan niet misgaan en binnen 10 min klaarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:16 schreef Uccie het volgende:
Straks de spinazie/ricotta-ravioli van de Aldi proberen, met roomsaus en parmezaanse kaas.
Ik ben niet zo'n held met de Italiaanse keuken, dus ik zie wel of het wat wordt
Klinkt als onderstaande.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks Chinese bami met spek, cha sieuw en gebraden kip van de afhaal
bedankt voor de info. Ik googlede me al een lensquote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomen
Je had gelijk! Voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan niet misgaan en binnen 10 min klaar![]()
Nu met een drankje en tapas in de tuin; plakjes worst, olijven en nootjes.
quote:
Gisteren had ik alleen een opgewarmde braadworst en gekookte broccoliquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef wild-r0se het volgende:
Groentensoepje,, maar als ik dat van jullie zie lijkt het maar een armenmaal
Goeie soepjes zijn anders ontzettend veel werk en enormquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef wild-r0se het volgende:
Groentensoepje,, maar als ik dat van jullie zie lijkt het maar een armenmaal
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomen
Hoe bedoel je vandaan? Gewoon zelf geschoten terplekke en vervolgens geupload in mijn eigen album.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk! Waar heb je die plaatjes vandaan?
Jullie eten altijd zo lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, heel anders dan ik in gedachte had want de Lidl had geen spinazie meer.
Nu gehad:
gebakken verse aardappelen uit de oven met geklaarde boter, knoflook, ui, kruidden e.d.
Salade met verse gekookte witte asperges en gekookt ei
Gebakken biefstuk in roomboter en gebakken champignons/ui/verse kruiden in de roomboter
Nu een dropje, zo nog een colaatje
Ja, dat heb ik nou ook altijd bij een uitje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar de Efteling. Eten vandaag wordt daar een patatje/frietje met pindasaus want ik ben vergeten zelf iets mee te nemen.
zakje van honig, zakje voorgesneden soepgroente en wat vermicelliquote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie soepjes zijn anders ontzettend veel werk en enorm
Als het maar lekker isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
zakje van honig, zakje voorgesneden soepgroente en wat vermicelli(maar wel lekker)
Met echt een grote berg saus met ricottaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een beetje cassavechips.
Vanavond tortellini.
(van links naar rechts = bovenaan beginnend)quote:
Klinkt lekker, op de soep naquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
(van links naar rechts = bovenaan beginnend)
Gestoofd rundvlees met tomaat en paprika stukjes,gemengde salade met tomaat & komkommer,sappige kippenpootjes met aardappelschijfjes.Pide,soep met mergstukjes = beetje smaakloos en totslot onderin links gehaktballetjes met kleine doperwtjes & wortelstukjes,stukjes snijboon & aubergine.
Oe! Die heb ik ook op de to do list gezet:9quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef minilot het volgende:
Straks Saltimbocca (van kalf) met marsalasaus en groene boontjes. Recept uit de nieuwe Delicious.
Pizza Hut pizza's zijn zo goorquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb het al voor de komende dagen redelijk bekend!![]()
Vanavond pasta met penne.
Morgen Pizza hut en daarna drankjes doen in de stad (want zaterdag jarig)
Zaterdag maak ik bagels met roomkaas, sla en zalm) Alleen de avond weet ik nog niet!
Ik vind het er nou niet heel smakelijk uitzien, maar dat is persoonlijk. Als het je maar smaakte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag sedert lange tijd godvergeten lekker Surinaams gegeten bij zo een Surinaamse toko.
Uiteraard voor de gein met Bert erbij.![]()
Voor de liefhebbers: Het heet Toenkoe kip met tjaptjoi en een bakje sterke pepersaus erbij.![]()
Daarna terrasje gepakt om wat te relaxen en daar nog een dessertje te nemen, te weten een Tarte Tatin met ijs. Dat laatste viel tegen en alleen het ijsbolletje opgegeten.
Ik ga ook denk ik voor een lasagna of een salade met chickenwings ofsowquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pizza Hut pizza's zijn zo goor
OT: Sperzieboontjes, aardappels en slavink, ook niet echt een hoogstandje
Ik garandeer je dat als jij het voor je snuffert kreeg je het hele bord leeg at. Echt heel lekker!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het er nou niet heel smakelijk uitzien, maar dat is persoonlijk. Als het je maar smaakte.
Nee. Ik heb geen konijnen die uit een hoed springen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Iwanius het volgende:
Golfer dat klinkt heel erg lekker.Schiet eens een fraai plaatje.
Daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht, zelf makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja eindelijk verse spinazie
Gewokte spinazie met verse ui, knoflook, kruiden, room, champignons, roergebakken eitjes
Zelfgemaakte aardappelpuree met verse kruiden
Zelfgemaakte vistick uit de oven (kabeljauwfilet, paneer, kruiden e.d.)
Salade met cherrytomaten, verse basilicum, oude kaas en rauw ui
Toch niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks lunchen met tomatensoep en crackers philadelphia.
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:32 schreef Helsinki het volgende:
Hamburger, gebakken champignons, spinazie + gekookt eitje en sla.
Straks zelfgemaakte frozen yoghurt (aardbei).
Geen idee, dit was zonder het broodjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trend
dat is anders erg lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trend
wat voor werk doe jij eigenlijk dat je zo luncht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag was een schitterende dag gewoon omdat er heerlijk gegeten en daarna gedronken werd en.......het zonnetje scheen weer prachtig.
Turks was het eten. en daarna zoals hier eerder aangekondigd was het al genietend van het fraaie zomerweer buiten met Bert!paffen en zuipen. Jammer dat aan alles op een bepaalt moment een eind komt.
Yumm, humus en harissa, lekker!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
een verrasend goede combi: een donker pistoletje met hummus, harissa, avocado en munt.
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.quote:
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.
Op tabouleh maar 'ns proberen. Hummus weet ik niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.
Je kunt het gebruiken als sambal, maar dan wat meer 'midden oosters' dus ook op kipfilet, of weetikhet. Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op tabouleh maar 'ns proberen. Hummus weet ik niet eens wat het is.![]()
Thnx voor de tip.
Het heeft een aparte smaak. Ik vond het goed samengaan met komkommer, dus ik ga het zeker op iets fris als een tabouleh-salade proberen, zoals je suggereerde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je kunt het gebruiken als sambal, maar dan wat meer 'midden oosters' dus ook op kipfilet, of weetikhet. Ik vind het wel lekker.
Nu nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:31 schreef Helsinki het volgende:
Wijntje en zometeen een zelfgemaakte pizza.
Op de zaterdagavond mag hetquote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu nog?
Had vanavond een zakje naturel- en een zakje paprikachips
Dat is dubbelop hèquote:
Same herequote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Spanky78 het volgende:
Maaltijdsalade met appel en geitenkaas + een broodje. Even simpel vandaag
Lekker?!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vooraf: carpaccio en ciabatta kruidenboter.
Hoofd: vangst van de dag; zonnevisfilet met groenten en aardappelen. Flink stuk.
Toe: taart met bosvruchten en aardbeien.
Ja was allemaal heerlijk en ruime portiesquote:
Ik eet 'm ook wel eens met doner, vandaarquote:Op zondag 25 mei 2014 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is dubbelop hè
OT: een broodje bij subway
Jumm! Gisteren at je ook al zo lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef Selestha het volgende:
Nu een chocoladekoekje met 70% cacao en thee
Vanavond melanzane alla parmigiano met gehakt, en ravioli on the side gevuld met tomaat & basilicum & mozzarella
Toe Eton Mess
Omnomquote:Op maandag 26 mei 2014 17:32 schreef Mord_Sith het volgende:
Chinees wat over was van gisteren, samen met rund-risolles van de toko, en een tomatensalade.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een lekkere appel.
Net een grote oublihoorn slagroom softijs met witte chocolade schilfers
Nom! Dat wil ik nu!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:16 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Sloppy Joe's met chips en een cola'tje
Iew, biefstuk van de AHquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Noodles met biefstukreepjes en gewokte groenten.
Gister ook al biefstuk, lang leve de bonusaanbieding![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |