Hier ook!quote:
quote:
Dat ziet er zomers uit!quote:
Omg! Ik moet dat. Nu!quote:
We zagen een foto voorbij komen en zelf een receptje verzonnen. Prakje gemaakt van avocado (5 stuks voor 3 avodilla's), klein gesneden tomaat, knoflook, zout, chilipoeder en peper (volgende keer doe ik er denk ik ook een fijngesneden sjalotje door heen. Tortilla volgesmeerd met dat prakje en strooikaas er overheen, vervolgens even aan allebei de kanten in de pan. Dat geserveerd met cherrytomaatjes, creme fraiche en de rode saus is sriracha.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omg! Ik moet dat. Nu!
*slingert Goolge aan
Dank! Dat wordt mijn lunch voor maandagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
We zagen een foto voorbij komen en zelf een receptje verzonnen. Prakje gemaakt van avocado (5 stuks voor 3 avodilla's), klein gesneden tomaat, knoflook, zout, chilipoeder en peper (volgende keer doe ik er denk ik ook een fijngesneden sjalotje door heen. Tortilla volgesmeerd met dat prakje en strooikaas er overheen, vervolgens even aan allebei de kanten in de pan. Dat geserveerd met cherrytomaatjes, creme fraiche en de rode saus is sriracha.
In een kwartiertje klaar, lekker, licht en gezond
Et voilaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk maar eens een koude pasta met kip, spekjes, rucola, champignons, uitjes en wat blokjes oude kaas ofzo
Nee, dat zijn borden van het Franse plateelmerk Gien. Uit de boedel van mijn moeder. Jaargang 1970 schat ik in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:30 schreef liedetector het volgende:
Golfer....wat voor borden zijn dat? Is het toevallig Boch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |