Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomenquote:
Kan niet misgaan en binnen 10 min klaarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:16 schreef Uccie het volgende:
Straks de spinazie/ricotta-ravioli van de Aldi proberen, met roomsaus en parmezaanse kaas.
Ik ben niet zo'n held met de Italiaanse keuken, dus ik zie wel of het wat wordt
Klinkt als onderstaande.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks Chinese bami met spek, cha sieuw en gebraden kip van de afhaal
bedankt voor de info. Ik googlede me al een lensquote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomen
Je had gelijk! Voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan niet misgaan en binnen 10 min klaar![]()
Nu met een drankje en tapas in de tuin; plakjes worst, olijven en nootjes.
quote:
Gisteren had ik alleen een opgewarmde braadworst en gekookte broccoliquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef wild-r0se het volgende:
Groentensoepje,, maar als ik dat van jullie zie lijkt het maar een armenmaal
Goeie soepjes zijn anders ontzettend veel werk en enormquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef wild-r0se het volgende:
Groentensoepje,, maar als ik dat van jullie zie lijkt het maar een armenmaal
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Citroenijsje op een dropstokje....dankzij Muck d'r post net meteen een pak meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |