Oe! Die heb ik ook op de to do list gezet:9quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef minilot het volgende:
Straks Saltimbocca (van kalf) met marsalasaus en groene boontjes. Recept uit de nieuwe Delicious.
Pizza Hut pizza's zijn zo goorquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb het al voor de komende dagen redelijk bekend!![]()
Vanavond pasta met penne.
Morgen Pizza hut en daarna drankjes doen in de stad (want zaterdag jarig)
Zaterdag maak ik bagels met roomkaas, sla en zalm) Alleen de avond weet ik nog niet!
Ik vind het er nou niet heel smakelijk uitzien, maar dat is persoonlijk. Als het je maar smaakte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag sedert lange tijd godvergeten lekker Surinaams gegeten bij zo een Surinaamse toko.
Uiteraard voor de gein met Bert erbij.![]()
Voor de liefhebbers: Het heet Toenkoe kip met tjaptjoi en een bakje sterke pepersaus erbij.![]()
Daarna terrasje gepakt om wat te relaxen en daar nog een dessertje te nemen, te weten een Tarte Tatin met ijs. Dat laatste viel tegen en alleen het ijsbolletje opgegeten.
Ik ga ook denk ik voor een lasagna of een salade met chickenwings ofsowquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pizza Hut pizza's zijn zo goor
OT: Sperzieboontjes, aardappels en slavink, ook niet echt een hoogstandje
Ik garandeer je dat als jij het voor je snuffert kreeg je het hele bord leeg at. Echt heel lekker!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het er nou niet heel smakelijk uitzien, maar dat is persoonlijk. Als het je maar smaakte.
Nee. Ik heb geen konijnen die uit een hoed springen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Iwanius het volgende:
Golfer dat klinkt heel erg lekker.Schiet eens een fraai plaatje.
Daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht, zelf makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja eindelijk verse spinazie
Gewokte spinazie met verse ui, knoflook, kruiden, room, champignons, roergebakken eitjes
Zelfgemaakte aardappelpuree met verse kruiden
Zelfgemaakte vistick uit de oven (kabeljauwfilet, paneer, kruiden e.d.)
Salade met cherrytomaten, verse basilicum, oude kaas en rauw ui
Toch niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks lunchen met tomatensoep en crackers philadelphia.
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:32 schreef Helsinki het volgende:
Hamburger, gebakken champignons, spinazie + gekookt eitje en sla.
Straks zelfgemaakte frozen yoghurt (aardbei).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |