Yumm, humus en harissa, lekker!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
een verrasend goede combi: een donker pistoletje met hummus, harissa, avocado en munt.
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.quote:
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.
Op tabouleh maar 'ns proberen. Hummus weet ik niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.
Je kunt het gebruiken als sambal, maar dan wat meer 'midden oosters' dus ook op kipfilet, of weetikhet. Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op tabouleh maar 'ns proberen. Hummus weet ik niet eens wat het is.![]()
Thnx voor de tip.
Het heeft een aparte smaak. Ik vond het goed samengaan met komkommer, dus ik ga het zeker op iets fris als een tabouleh-salade proberen, zoals je suggereerde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je kunt het gebruiken als sambal, maar dan wat meer 'midden oosters' dus ook op kipfilet, of weetikhet. Ik vind het wel lekker.
Nu nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:31 schreef Helsinki het volgende:
Wijntje en zometeen een zelfgemaakte pizza.
Op de zaterdagavond mag hetquote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu nog?
Had vanavond een zakje naturel- en een zakje paprikachips
Dat is dubbelop hèquote:
Same herequote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Spanky78 het volgende:
Maaltijdsalade met appel en geitenkaas + een broodje. Even simpel vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |