Geen idee, dit was zonder het broodjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trend
dat is anders erg lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Broodje hamburger met spinazie, wie weet wordt dat een nieuwe trend
wat voor werk doe jij eigenlijk dat je zo luncht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag was een schitterende dag gewoon omdat er heerlijk gegeten en daarna gedronken werd en.......het zonnetje scheen weer prachtig.
Turks was het eten. en daarna zoals hier eerder aangekondigd was het al genietend van het fraaie zomerweer buiten met Bert!paffen en zuipen. Jammer dat aan alles op een bepaalt moment een eind komt.
Yumm, humus en harissa, lekker!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
een verrasend goede combi: een donker pistoletje met hummus, harissa, avocado en munt.
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.quote:
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Harissa heb ik pas geleden ontdekt. Ik kan er nog niet veel mee. Enige tot nu toe is op toast met kaas en komkommer.
Op tabouleh maar 'ns proberen. Hummus weet ik niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Past perfect op humus, ook lekker bij tabouleh voor wat meer pit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |