Hoe bedoel je vandaan? Gewoon zelf geschoten terplekke en vervolgens geupload in mijn eigen album.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk! Waar heb je die plaatjes vandaan?
Jullie eten altijd zo lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, heel anders dan ik in gedachte had want de Lidl had geen spinazie meer.
Nu gehad:
gebakken verse aardappelen uit de oven met geklaarde boter, knoflook, ui, kruidden e.d.
Salade met verse gekookte witte asperges en gekookt ei
Gebakken biefstuk in roomboter en gebakken champignons/ui/verse kruiden in de roomboter
Nu een dropje, zo nog een colaatje
Ja, dat heb ik nou ook altijd bij een uitje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar de Efteling. Eten vandaag wordt daar een patatje/frietje met pindasaus want ik ben vergeten zelf iets mee te nemen.
zakje van honig, zakje voorgesneden soepgroente en wat vermicelliquote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie soepjes zijn anders ontzettend veel werk en enorm
Als het maar lekker isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
zakje van honig, zakje voorgesneden soepgroente en wat vermicelli(maar wel lekker)
Met echt een grote berg saus met ricottaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een beetje cassavechips.
Vanavond tortellini.
(van links naar rechts = bovenaan beginnend)quote:
Klinkt lekker, op de soep naquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
(van links naar rechts = bovenaan beginnend)
Gestoofd rundvlees met tomaat en paprika stukjes,gemengde salade met tomaat & komkommer,sappige kippenpootjes met aardappelschijfjes.Pide,soep met mergstukjes = beetje smaakloos en totslot onderin links gehaktballetjes met kleine doperwtjes & wortelstukjes,stukjes snijboon & aubergine.
Oe! Die heb ik ook op de to do list gezet:9quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef minilot het volgende:
Straks Saltimbocca (van kalf) met marsalasaus en groene boontjes. Recept uit de nieuwe Delicious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |