Hoe kan dat dan?quote:
Zat ie achter de eerste 50 ofzo?quote:
Uran (en Majka) staat gelukkig nog binnen de minuut. Alhoewel die twee tegenstanders heeft; Evans en Lefevere.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks wint Evans de Giro, dat zou echt genant zijn.
Inderdaad, was de ideale gelegenheid om eens een sprint in een grote ronde te winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse sprinter aanwezig is. Een Markus, Hofland, Danny Van Poppel of Bos hadden niet misstaan in dit veld, zonder Kittel.
moest lachenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoiets als wanneer iemand van 40 die nooit wat van dat niveau gewonnen heeft ineens de Vuelta zou winnen in duel met Nibali... oh, wacht.
Gefeliciteerd met deze vergelijking die werkelijk totaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoiets als wanneer iemand van 40 die nooit wat van dat niveau gewonnen heeft ineens de Vuelta zou winnen in duel met Nibali... oh, wacht.
Wel weer makkelijk scorenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze vergelijking die werkelijk totaal nergens op slaat.
De naam is Bol. Jetse Bol.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse sprinter aanwezig is. Een Markus, Hofland, Danny Van Poppel of Bos hadden niet misstaan in dit veld, zonder Kittel.
Weet ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jo check de PI.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo lang die maar als eerste over the hill is maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik.Evans heeft wel wat meer gewonnen, Horner was wel een stukje belachelijker.
Desalniettemin is Evans over the hill.
Zegt ook iets over de matigheid en pech van anderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik.Evans heeft wel wat meer gewonnen, Horner was wel een stukje belachelijker.
Desalniettemin is Evans over the hill.
Dat Evans er nu goed voor staat bedoel je? Evans was voor mij vooraf een kandidaat top 5quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zegt ook iets over de matigheid en pech van anderen.
Evans is de afgelopen nooit meer topkandidaat, maar altijd outsider. Ook nu weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Evans er nu goed voor staat bedoel je? Evans was voor mij vooraf een kandidaat top 5
Ondanks dat ik niet geloof dat Evans gaat winnen toch maar even quoten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik eet een stuk uit de vloer als Evans wint.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evans is de afgelopen nooit meer topkandidaat, maar altijd outsider. Ook nu weer.
Cataldo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:32 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten of Evans er niet doorzakt in de slotweek, vorig jaar verloor hij daar ook enorm veel tijd(maar haalde alsnog het podium door vooral z'n hele goede tijdrit in de 1ste week).
Verwacht dat Quintana er nog wel overheen gaat, maar daarachter is het ook maar afwachten. Uran reed een fantastische tijdrit in Romandië, maar de laatste keer dat hij bergop indruk maakte, was in Oman, Majka is goed bezig, maar afwachten of die een hoger niveau haalt dan Evans bergop en Pozzovivo was al heel erg goed in Trentino/LBL, de vraag is of hij dat door kan trekken tot de slotweek. En dan kom je al uit bij de ouwe Basso of jong talent als Aru en Kelderman of renners die gisteren achterstand op hebben gelopen.
Zo jammer dat Purito eruit is
Ik had, mede ook gezien het voorseizoen met al die vallen, niet het idee dat Purito echt heel goed in vorm wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:32 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten of Evans er niet doorzakt in de slotweek, vorig jaar verloor hij daar ook enorm veel tijd(maar haalde alsnog het podium door vooral z'n hele goede tijdrit in de 1ste week).
Verwacht dat Quintana er nog wel overheen gaat, maar daarachter is het ook maar afwachten. Uran reed een fantastische tijdrit in Romandië, maar de laatste keer dat hij bergop indruk maakte, was in Oman, Majka is goed bezig, maar afwachten of die een hoger niveau haalt dan Evans bergop en Pozzovivo was al heel erg goed in Trentino/LBL, de vraag is of hij dat door kan trekken tot de slotweek. En dan kom je al uit bij de ouwe Basso, de gehavende Scarponi of jong talent als Aru en Kelderman of renners die gisteren achterstand op hebben gelopen.
Zo jammer dat Purito eruit is
Erg mooie rit. De Carpegna is heel lastig, eigenlijk een etappe die vraagt om een lange aanval, maar het is de eerste bergrit, dus de favorieten zullen wel even wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 50 km morgen, niet mis mee !
[ afbeelding ]
Sanchez is puur knecht, Arredondo is gisteren op enorme achterstand binnen gekomen en Cunego verwacht ik weinig van voor het klassement eigenlijk, alleen Kiser inderdaad, die rijdt vaak vrij anoniem richting een goede klassering.quote:
Dat was ook alleen maar omdat zijn fiets kapot was, met hemzelf was er volgens mij weinig tot niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sanchez is puur knecht, Arredondo is gisteren op enorme achterstand binnen gekomen
Kruiswijk en Hoogerland dus maar in de aanval en hopen dat de favorieten naar elkaar blijven kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Erg mooie rit. De Carpegna is heel lastig, eigenlijk een etappe die vraagt om een lange aanval, maar het is de eerste bergrit, dus de favorieten zullen wel even wachten.
Benieuwd ook naar Kelderman, tot nu toe leek hij sterk, maar morgen komen we op terrein waar hij alles nog moet bewijzen. Wil hij een goed klassement rijden, dan moet hij er morgen al staan.
#SoProud #Goeploegsketwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 12:47:13#Giro - La partenza! We are on our way. Our green lantern @JetseBol is now the official red lantern in this @giroditalia #TotallyConnected reageer retweet
Klopt. Ik hoop op een succesvolle kopgroep met veel Colombianen en Venezuelanen, dat is goed voor m'n Tourcoach.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Echt zo'n megakopgroepetappe lijkt me dit.
Precies met figuren als Geniez, Zoidl, Deignan enz.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Van een man of 190?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Eddem Hensen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Precies met figuren als Geniez, Zoidl, Deignan enz.
Sowieso, er zit niemand in die kopgroep die u kent. Heel misschien Boasson Hagen, de geblokte Noor. Maar de echte toppers, Rodríguez en de Gesinks zijn er niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:04 schreef DeeBee het volgende:
Arredondo, die kent u niet, maar gaat wel voor de ritzege!
Tja, dat krijg je toch wel uiteindelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Jammer van de opzet van Tourcoach is wel dat nu zo ongeveer iedereen hetzelfde team heeft
Dat is morgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je toch wel uiteindelijk
En dan wint degene die toevallig een Fabian Wegmann in z'n team had ofzo.
Een van de favorieten voor de etappezege in je team zetten is ook weer niet zo gek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.
Die gaat achter de groep aan schijnbaar.quote:
Mwah, Arredondo is natuurlijk een veel betere klimmer. Een echt spannend duel zal het waarschijnlijk niet worden als de kopgroep het haalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Momo... het volgende:
Pirazzi en Arrendondo dat kan wel leuk worden
Hallo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.
En ze betalen m een kwartje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:09 schreef wimderon het volgende:
De Traks vervangt Mike Boogaard vandaag.
[ afbeelding ]
Die moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:09 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel hem al aankomen zodra ik z'n stem hoor en een berg ziequote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:09 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, California volg ik amper.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een bergetappe met commentaar van De Traks gekeken?
Vertel vertel? Alles is een dubbeltje op zn kant?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een bergetappe met commentaar van De Traks gekeken?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vertel vertel? Alles is een dubbeltje op zn kant?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een willekeurige steile beklimming:
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
Denk het niet. Eurosport- commentatoren zitten gewoon in een (Nederlandse ??) studio commentaar te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat ze bij Eurosport niet de beschikking hebben over de koersradio? Hoor ze er volgens mij nooit over, terwijl de Belg het constant over "radio corsa" heeft (neem aan dat dat de koersradio is).
Neem aan dat je geen koersradio hebt als niet terplekke bent. Daarnaast moet er ook nog iemand zijn die bijhoudt wat daar allemaal voorbij komt (Andre Meganckquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat ze bij Eurosport niet de beschikking hebben over de koersradio? Hoor ze er volgens mij nooit over, terwijl de Belg het constant over "radio corsa" heeft (neem aan dat dat de koersradio is).
Dan zou het toch nog mogelijk moeten zijn om de koersradio door te schakelen ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet. Eurosport- commentatoren zitten gewoon in een (Nederlandse) studio commentaar te geven.
Moet technisch te doen zijn idd. Bovendien lijkt het me ook wel leuk als ze al het radioverkeer openbaar maken. Ben wel benieuwd wat die ploegleiders te melden hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou het toch nog mogelijk moeten zijn om de koersradio door te schakelen ofzo?
Lijkt me wel interessant om daar eens mee te kunnen luisteren, dat zouden ze gewoon online beschikbaar moeten stellen
Lijkt mij ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kopgroep gaat dit niet redden
In de complete samenstelling sowieso niet neequote:
Ik dacht altijd dat Olympia's Tour voor jonge renners was, maar Stroetinga gaat al 15 jaar mee..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens kijken naar de finish van Olympia's tour hier in het dorp. Wim Stroetinga wint met overmacht.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens kijken naar de finish van Olympia's tour hier in het dorp. Wim Stroetinga wint met overmacht.
De vod.quote:
4 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook
Maar komt alleen niet echt uit met de Giro.Weet je hoelaat ze hier finishen?
Ah ja, ik zie het. Zullen ongeveer om 16.10 finishen. Dan ben ik denk wel weer op tijd terug voor de finale in de giroquote:
twitter:KNWULive twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 15:09:27Laatste ronde! Nog 43km #OT2014 reageer retweet
We zijn inmiddels al een week bezig hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef Sasman het volgende:
Huppaké eindelijk de Giro gaat vandaag hopelijk 'echt' beginnen.
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Renaat houdt ook maar niet op met zijn gedoe over Quintana die op de Carpegna zo al aan zou kunnen vallen.
Keldermannetje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.
Ja maar niet op die berg die nu komt al. Als er aangevallen gaat worden door klassementsrenners zal dat wel gewoon op de slotklimmen zijn lijkt me..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.
De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar niet op die berg die nu komt al. Als er aangevallen gaat worden door klassementsrenners zal dat wel gewoon op de slotklimmen zijn lijkt me..
Nee DeCauwergodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luisteren jullie ook naar de Traks?
Ja maar ik vraag me dus af of iemand wel zin/benen heeft om na die klim ook nog de afdaling en de slotklim in z'n eentje of met 1 of 2 medevluchters te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.
De Giro duurt nog 2 weken...het is onverstandig nu al alle troeven uit te spelen. Laat Evans maar in het roze rijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.
quote:
Nope, Jose en Renaatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, maar toch luister ik liever naar Maik. Ik weet nu nog steeds niet waarom hij geen commentaar doet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom niet? Als je er voor weet te zorgen dat iedereen z'n knechten kwijtraakt op de Carpegna...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of iemand wel zin/benen heeft om na die klim ook nog de afdaling en de slotklim in z'n eentje of met 1 of 2 medevluchters te doen.
Het is onverstandig Evans lang in leven te laten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Giro duurt nog 2 weken...het is onverstandig nu al alle troeven uit te spelen. Laat Evans maar in het roze rijden.
Waarschijnlijk moet hij zich weer ergens verdedigen tegen die onjuiste doping aantijgingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar toch luister ik liever naar Maik. Ik weet nu nog steeds niet waarom hij geen commentaar doet.
Hoezo?quote:
Kan hij even naar huis bellen als hij om zijn moeder begint te roepen.quote:
Die heb ik in mn poule.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ging wel lekker soepel bij Niemiec.
Mazzel dat er zo eerst nog een stukje naar beneden is voor de echte klim begintquote:
Ze zitten nu al op 3'51quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Max23 het volgende:
Als die kopgroep boven nog steeds 4 minuten heeft, geef ik ze een kans
Mwah, echt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Max23 het volgende:
Als die kopgroep boven nog steeds 4 minuten heeft, geef ik ze een kans
Snel van geest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom ben jij de laatste tijd steeds sneller dan ik?
Geen UPC? Zal wel niet, maar als je dat wel hebt: Horizon app.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
Aaahhhh ik wil wielrennen kijken vanuit de tuin maar dat lukt niet. Eurosport kost geld en de Belg niet bereikbaar vanuit Nederland. Waarom God? Waaróm?!
Op een paar kilometer van de streep wordt die jongen gewoon ingehaald.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Het is voor johannes niet te hopen dat Arredondo vooruit blijft.
met de laptop: http://sports-livezz.com/7/200/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
Aaahhhh ik wil wielrennen kijken vanuit de tuin maar dat lukt niet. Eurosport kost geld en de Belg niet bereikbaar vanuit Nederland. Waarom God? Waaróm?!
Ok bedankt Hansi.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aru gaat vandaag tweede worden achter Nairo. Dan weet u dat vast.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Momo... het volgende:
Ben je over de 60 ga je nog zo stom meerennen
Ze kunnen nog wel een goed geföhnde anchorman gebruiken bij de Italiaanse televisie, we kunnen Rellende_Rotscholier aanraden.quote:
Goede tip. Zit helaas bij een concurrent en geloof dat ik gebruikersnaam en ww op moet vragen welke per post wordt verzonnen. Dus dat maar eens ekkes doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen UPC? Zal wel niet, maar als je dat wel hebt: Horizon app.
Ja, was bijna afgestapt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Scarponi is toch ook nog wel wat gehavend van die val?
quote:
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel een goed geföhnde anchorman gebruiken bij de Italiaanse televisie, we kunnen Rellende_Rotscholier aanraden.
Dat lijkt wel wat op de fiets van Mart.quote:
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.quote:
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.quote:
Dat vind je leuk om even te zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman de top 10 binnen. Matthews weg en Wellens zit er volgens mij ook niet bij (wat is er met hem gebeurd ?).
Geen idee wie daar in rijden, maar dit kan voor Quintana best een probleem worden in de slotweek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.
Op papier toch de sterkste ploeg. Jose Herrada, Gorka Izagirre, Capecchi, Castroviejo, Amador, daar verwacht je toch ook meer van. Zodra ze aan de Carpegna begonnen waren alleen nog Anton, Izagirre en Herrada over, de rest was meteen weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk Piti van sabotage.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.
Gewoon de laatste vier grote rondes, waarvan meest recent 14e in de Tour van vorig jaar waarin hij de eerste helft als knecht reed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.
Van Wellens verwacht ik meer, jammer dat ie niet heeft kunnen aanhaken..
Ben jij Squadra Arancione in de poule?quote:
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij Squadra Arancione in de poule?
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passen
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.
Dan heb ik vakantie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.
Ook lastig met zulke grote verschillen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef komrad het volgende:
De tijdwaarneming is niet best zeg. En de gps wijkt enorm af van de meldingen van radio corsa
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklimquote:
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:41 schreef komrad het volgende:
[..]
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklim
Bedankt voor het aanpassen van mijn typfoutquote:
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
In Italië zal er vast veel geskimd worden, te onveilig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.
Met 2x l zal het er vast beter uitzien dan 1x l.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef komrad het volgende:
Pierre Roland valt eigenlijk best wel tegen
Wat is er met je PI aan de hand?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorsprong Arredondo loopt terug t.o.v Rolland
Het is Speculariumquote:
/Wij kijken ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorsprong Arredondo loopt terug t.o.v Rolland
Ik weet alleen Corrie d'r supermanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mrbanaan1
[ afbeelding ] Iwanius
[ afbeelding ] De_Zandman
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mrbanaan1
[ afbeelding ] Iwanius
[ afbeelding ] De_Zandman
Niet genoeg gewichtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Colombiaan daalt wel wat beter zou je zeggen, maar toch verliest ie op Rolland
Jij koerst ook al weken als een natte wind.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.
Rolland is een prima daler.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Colombiaan daalt wel wat beter zou je zeggen, maar toch verliest ie op Rolland
Ja, maar puur op dat beeld van net.quote:
José is een beetje in de war vandaag.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Aankomst bergop levert toch ook gewoon punten voor de bergtrui op neem ik aan?
Zeg maar, altijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
José is een beetje in de war vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |