Gewoon de laatste vier grote rondes, waarvan meest recent 14e in de Tour van vorig jaar waarin hij de eerste helft als knecht reed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.
Van Wellens verwacht ik meer, jammer dat ie niet heeft kunnen aanhaken..
Ben jij Squadra Arancione in de poule?quote:
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij Squadra Arancione in de poule?
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passen
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.
Dan heb ik vakantie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.
Ook lastig met zulke grote verschillen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef komrad het volgende:
De tijdwaarneming is niet best zeg. En de gps wijkt enorm af van de meldingen van radio corsa
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklimquote:
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:41 schreef komrad het volgende:
[..]
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklim
Bedankt voor het aanpassen van mijn typfoutquote:
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
In Italië zal er vast veel geskimd worden, te onveilig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.
Met 2x l zal het er vast beter uitzien dan 1x l.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef komrad het volgende:
Pierre Roland valt eigenlijk best wel tegen
Wat is er met je PI aan de hand?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorsprong Arredondo loopt terug t.o.v Rolland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |