Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.quote:
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.quote:
Dat vind je leuk om even te zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman de top 10 binnen. Matthews weg en Wellens zit er volgens mij ook niet bij (wat is er met hem gebeurd ?).
Geen idee wie daar in rijden, maar dit kan voor Quintana best een probleem worden in de slotweek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.
Op papier toch de sterkste ploeg. Jose Herrada, Gorka Izagirre, Capecchi, Castroviejo, Amador, daar verwacht je toch ook meer van. Zodra ze aan de Carpegna begonnen waren alleen nog Anton, Izagirre en Herrada over, de rest was meteen weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk Piti van sabotage.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.
Gewoon de laatste vier grote rondes, waarvan meest recent 14e in de Tour van vorig jaar waarin hij de eerste helft als knecht reed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.
Van Wellens verwacht ik meer, jammer dat ie niet heeft kunnen aanhaken..
Ben jij Squadra Arancione in de poule?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |