Het laat nog even op zich wachtenquote:
Maar dit ging dan weer over de regie, maar dat valt toch juist wel mee? Probleem lijkt me vooral dat het zo gigantisch zit te haperen, ik heb letterlijk geen halve minuut zonder hapering gezien..quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef borisz het volgende:
Goede vraag over dat beeld.
Ook de commentatoren weten het niet
Ja de laatste halve kilometer was wel prima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren ging het wel aardig toen ze bij de vaste camera's waren.
Werkt hier prima, prutserquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:24 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.amgentourofcalifornia.com werkt al twee dagen niet hier, stelletje prutsers..
De ene week van het jaar dat die site het doen moet, doet ie ut nie!
Wou al zeggen, lijkt me sterk dat er zo weinig afgereden wordtquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef borisz het volgende:
Nou 16km en nog 2.55 voor.
edit: Commentator meldt 2:20 als verschil. Beeld geeft nog 2:55 aan.
Lijkt me helaas een beetje kansloos (vandaag dan)..?quote:
Ja, behoorlijk, maar in ieder geval goed dat hij zich laat zien na een tegenvallende prestatie op Mount Diablo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me helaas een beetje kansloos (vandaag dan)..?
Even testen voor de 2e aankomst bergop deze weekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, maar in ieder geval goed dat hij zich laat zien na een tegenvallende prestatie op Mount Diablo.
We weten nu in elk geval precies waar Sagan zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn dat ze even een overzicht van het peloton geven.
En de regie.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer de parkeergrap van Trakselgod
Zou mooi zijn na zo'n rotjaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat de kopgroep het maar halen. Johan Esteban Chaves.
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een willekeurige stijle beklimming:
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat die Belg er niet om kan lachen.
Was 'ie mooi ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
En dan morgen weer de anekdote met Flechaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Die ken ik weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.
Freire, excuus. Dank aan Mani, ik haalde ze door elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja hallo, is het nou Flecha of Freire?!
Ja dit zei ik al.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.
Da's helemaal niet rullevant voor deze anekdote.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja hallo, is het nou Flecha of Freire?!
Tering.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, want een sprint aantrekken voor Flecha maakt de anekdote ongeloofwaardig. Je gaat toch ook geen sprint aantrekken voor Van Avermaet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's helemaal niet rullevant voor deze anekdote.
Sterker nog, Flecha heeft niet eens met Traksel bij Rabo gereden. Doordat ik dat zag ontdekte ik dat ik Freire bedoelde ipv Flecha. De Traks zei zelf ongetwijfeld wel gewoon Freire tijdens zijn anekdote.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel hoor, want een sprint aantrekken voor Flecha maakt de anekdote ongeloofwaardig. Je gaat toch ook geen sprint aantrekken voor Van Avermaet?
Ok sorry, ik wist niet dat je boos wed.quote:
Wat leuk dat je kijktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
Zo, net op tijd thuis. Nog mooi even de finale meepakken
De grote FOK!-familie kijkt met z'n allen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je kijkt
Ik kijk ook.
Ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok sorry, ik wist niet dat je boos wed.
Gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je kijkt
Ik kijk ook.
Laat José 't niet horen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt LAwson Craddock vandaag jongens.
Jammer dat Lachlan Morton er niet is.quote:
Heb je lekker gefietst?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit in Limburg en gelijk is mijn internet één grote ellende, wat een 3de wereld gebied blijft het toch.
Wat doe je in Limburg?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit in Limburg en gelijk is mijn internet één grote ellende, wat een 3de wereld gebied blijft het toch.
Wat doe je in Limburg? Behalve wielrennen kijken en FOkken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de Cauberg op gekropen als je dat bedoeld.quote:
Man, man, man...alleen tijdens de AGR moet je in Limburg zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Nee Lachlan Morton danquote:
In de randstad heb je geen heuvels.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Man, man, man...alleen tijdens de AGR moet je in Limburg zijn.
HD zal me echt aan m'n reet roesten, als het maar niet zo gruwelijk hapert als hier elke keerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Blik het volgende:
Wat een baggerkwaliteit qua beelden weer... Waarom kunnen ze de Tour of iedere andere rittenkoers wel in HD uitzenden met goede kwaliteit, maar voor een koers in de US gebruiken ze 3de rangs materiaal
Vanavond een flinke spuit EPO in de kont...en je vliegt morgen omhoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de Cauberg op gekropen als je dat bedoeld.
okéquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens wat minder posts met maar één woord inclusief een
IK ben flink aan het bieren dus dat komt helemaal goed morgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond een flinke spuit EPO in de kont...en je vliegt morgen omhoog.
Die heb ik al bedwongen, ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging.quote:
Ik ben vandaag nog het Kopje van Bloemendaal opgefietst, moest terug naar binnenblad schakelenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog het Kopje van Bloemendaal opgefietst, moest terug naar binnenblad schakelen
Lijkt net of het een internetstream is, met al die haperingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HD zal me echt aan m'n reet roesten, als het maar niet zo gruwelijk hapert als hier elke keer
Ga je ook naar VI Oranje pik?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik al bedwongen, ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Stetina is de Amerikaanse Francis De Greef.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BMC
Fietsen voor Stetina.!
!
!
Nee pik, ik blijf lekker thuis op het bankje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook naar VI Oranje pik?
Pleinvrees?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee pik, ik blijf lekker thuis op het bankje.
Landis ging daardoor in 2006 ook niet minder fietsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IK ben flink aan het bieren dus dat komt helemaal goed morgen.
Dat was whiskey toch? Daar ga ik zo maar aan beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Landis ging daardoor in 2006 ook niet minder fietsen.
Op het moment is dat Koren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stetina is de Amerikaanse Francis De Greef.
Stoepvrees zelfs, mij krijg je niet mijn huis uit.quote:
Daar moet je Weening-style op het buitenblad naar boven knallen joh.quote:
En dan toch naar Limburg gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stoepvrees zelfs, mij krijg je niet mijn huis uit.
Wielrennen gaat boven alles.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan toch naar Limburg gaan.
Als jij samen met Karina een sirene nadoet in het VI-publiek, gebruik ik een week de chanson-Belg UI.quote:
Wat was dat met een rotjaar voor hem eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Esteban gaat het doen, ik voel het.
Ik zorg wel dat Karina kacheltje lam wordt, die doet dat dan wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als jij samen met Karina een sirene nadoet in het VI-publiek, gebruik ik een week de chanson-Belg UI.
Daar hoef jij echt niet voor te zorgen hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat Karina kacheltje lam wordt, die doet dat dan wel.
Ik heb het postuur van Quintana, maar alsnog sprint ik niet tegen die heuvels op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet je Weening-style op het buitenblad naar boven knallen joh.
Ik heb het Ullrich-in-februari-postuurquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het postuur van Quintana, maar alsnog sprint ik niet tegen die heuvels op.
Blijven oefenen dan maar hé
Volgens mij waren het ook de Amstels die hem deden vliegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was whiskey toch? Daar ga ik zo maar aan beginnen denk ik.
Vorig jaar in de Trofeo Laigueglia ten val gekomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat was dat met een rotjaar voor hem eigenlijk?
Twee operaties gehad en daarna de rest van het seizoen moeten herstellen. Het was onzeker of hij terug op niveau kon komen, maar dat is gelukkig aardig gelukt.quote:“Esteban suffered a compound fracture to his right collarbone, fractures in his left petrous bone (a portion of the temporal bone), right cheekbone, maxillary sinuses and sphenoid bone, while also receiving pulmonary compressions, abrasions and suspected rib fractures,” said Team Colombia doctor Marco Pallini. “In addition, yesterday’s exams had revealed a minor subarachnoid bleeding, but today’s CT showed that it has already significantly reduced.”
Hup Chavesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Trofeo Laigueglia ten val gekomen.
[..]
Twee operaties gehad en daarna de rest van het seizoen moeten herstellen. Het was onzeker of hij terug op niveau kon komen, maar dat is gelukkig aardig gelukt.
Sinds wanneer ben jij nu geļnteresseerd in eenden? Ja, een eend met een rode snavel, 't is wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Er kwamen net 2 eenden mijn huisje binnenlopen, ik heb ze een kadetje gegeven.
Klassequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Er kwamen net 2 eenden mijn huisje binnenlopen, ik heb ze een kadetje gegeven.
Toevallig zijn eenden mijn lievelingsdieren. Dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nu geļnteresseerd in eenden? Ja, een eend met een rode snavel, 't is wat.
Morgen wint Duarte.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Colombiaantjes, is toch heerlijk man.
Clean sweep. Duarte, Arredondo en Nairito.quote:
Met Uran net buiten het podiumquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Clean sweep. Duarte, Arredondo en Nairito.
Colombianen kunnen een waardige opvolger worden van Euskaltel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Colombiaantjes, is toch heerlijk man.
TeamColombia komt als een ploegentijdrit gezamenlijk als eerste over de lijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Clean sweep. Duarte, Arredondo en Nairito.
En dan krijgen we binnenkort ook nog de Eritreeėrs!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Colombianen kunnen een waardige opvolger worden van Euskaltel.
Daar ben ik sowieso fan vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan krijgen we binnenkort ook nog de Eritreeėrs!
Tsgabu Grmayquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso fan van
Er is ook een project in Rwanda, maar das nog wat minder ontwikkeld
In Valkenburg deed er trouwens ook een Ethiopiėr mee bij de beloften/junioren.
Die jaquote:
quote:“I just faked that I was a bit dead for minute to get Pete [Stetina] to attack, and that just finished Pete off. After that, I knew I could wind it up to the line. It was a little bit of tactical bluffing, and it worked.''
Is juist wel leuk, een finish bergaf. Dalen hoort er ook bij.quote:
Die "aanval" van Stetina was ook nog eens lachwekkend, wat een flutrenner is dat toch.quote:
Degenkolb had hier wel wat meer tegenstand mogen bieden. Die was dit seizoen sneller dan Sagan.quote:
http://www.cyclingnews.co(...)ia-1/stage-7/resultsquote:"I am very happy for the victory because I am a finish man, and today we did very, very good work," Sagan said.
Ach, liever de boeken in gaan als "die knuppel die dacht dat ie won en niet won, maar een dag later gelijk weer aanviel" dan "die knuppel die dacht dat ie won en niet won, punt."quote:Op zondag 18 mei 2014 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teruel in de aanval. Die gast durft wel. Als mij zoiets was overkomen had ik niet in beeld durven te rijden een dag later.
Je kunt beter in de aanval gaan, anders worden er in het peloton natuurlijk de hele dag grapjes over je gemaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teruel in de aanval. Die gast durft wel. Als mij zoiets was overkomen had ik niet in beeld durven te rijden een dag later.
+ Het verhaal over de door Axel Merckx opgeleide renners. In volle finale, laatste 3km, en hij perst het er toch nog even doorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Bobbie heeft z'n dagelijkse verhaaltje over United Healthcare ook weer gehad
Sprintte Sagan er 2x gemakkelijk uit, alleen gisteren viel tegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Columbiafan het volgende:
Die Degenkolb is toch een stuk sneller geworden dan vorig jaar heb ik de indruk
edit: of Cavendish had vandaag minder snelheid door het lastige parcours natuurlijk
Klopt, hij werd vorig jaar tijdens de tour nog wel geklopt in zo'n sprint door Saganquote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sprintte Sagan er 2x gemakkelijk uit, alleen gisteren viel tegen.
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 18-05-2014 om 23:46:25#ATOC2014 – NEWS FLASH – @MorenoHofland crashed badly today and will be hospitalized for one week ... 1/3 reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 18-05-2014 om 23:46:50#ATOC2014 – He has a small fracture in his L2 vertebral notch and broke several ribs. Doctors said he’s stable and will fully recover 2/3 reageer retweet
en van Winden ooktwitter:TeamBelkin twitterde op zondag 18-05-2014 om 23:47:34#ATOC2014 - Hofland can fly back home after his week in the hospital 3/3 reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 18-05-2014 om 23:48:18#ATOC2014 NEWS FLASH Also Dennis van Winden hit the deck in the same crash as Hofland. He needed stitches above his eye and 1/2 reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 18-05-2014 om 23:48:44#ATOC2014 - and bruised ribs. He will fly home with the team. 2/2 reageer retweet
Verdommequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |