En de regie.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer de parkeergrap van Trakselgod
Zou mooi zijn na zo'n rotjaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat de kopgroep het maar halen. Johan Esteban Chaves.
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een willekeurige stijle beklimming:
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat die Belg er niet om kan lachen.
Was 'ie mooi ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
En dan morgen weer de anekdote met Flechaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Die ken ik weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |