Even testen voor de 2e aankomst bergop deze weekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, maar in ieder geval goed dat hij zich laat zien na een tegenvallende prestatie op Mount Diablo.
We weten nu in elk geval precies waar Sagan zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn dat ze even een overzicht van het peloton geven.
En de regie.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer de parkeergrap van Trakselgod
Zou mooi zijn na zo'n rotjaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat de kopgroep het maar halen. Johan Esteban Chaves.
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een willekeurige stijle beklimming:
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat die Belg er niet om kan lachen.
Was 'ie mooi ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel: "Dit waren de dagen dat ik een kwartje mee nam......om het parkeergeld te betalen"
[ afbeelding ]
En dan morgen weer de anekdote met Flechaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Die ken ik weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen weer de anekdote met Flecha
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Belg is echt humorloos, wat een droplul is dat.
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Samen met Tour de José lag ie anders dubbel toen ze het tijdens Turkije over olieworstelen hadden.
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.
Freire, excuus. Dank aan Mani, ik haalde ze door elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja hallo, is het nou Flecha of Freire?!
Ja dit zei ik al.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Traksel wel eens een lead-out had gedaan voor Freire. Nou dat had ie, bij de eerste koers van Oscarito voor Rabobank, op Mallorca. Freire riep vlak voor de sprint naar hem: "Vamos! Vamos!". Traksel draaide zich om en antwoorde: "A la playa!", voordat hij de sprint aantrok.
Da's helemaal niet rullevant voor deze anekdote.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja hallo, is het nou Flecha of Freire?!
Tering.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, want een sprint aantrekken voor Flecha maakt de anekdote ongeloofwaardig. Je gaat toch ook geen sprint aantrekken voor Van Avermaet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's helemaal niet rullevant voor deze anekdote.
Sterker nog, Flecha heeft niet eens met Traksel bij Rabo gereden. Doordat ik dat zag ontdekte ik dat ik Freire bedoelde ipv Flecha. De Traks zei zelf ongetwijfeld wel gewoon Freire tijdens zijn anekdote.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel hoor, want een sprint aantrekken voor Flecha maakt de anekdote ongeloofwaardig. Je gaat toch ook geen sprint aantrekken voor Van Avermaet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |