Ok sorry, ik wist niet dat je boos wed.quote:
Wat leuk dat je kijktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
Zo, net op tijd thuis. Nog mooi even de finale meepakken
De grote FOK!-familie kijkt met z'n allen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je kijkt
Ik kijk ook.
Ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok sorry, ik wist niet dat je boos wed.
Gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je kijkt
Ik kijk ook.
Laat José 't niet horen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt LAwson Craddock vandaag jongens.
Jammer dat Lachlan Morton er niet is.quote:
Heb je lekker gefietst?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit in Limburg en gelijk is mijn internet één grote ellende, wat een 3de wereld gebied blijft het toch.
Wat doe je in Limburg?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit in Limburg en gelijk is mijn internet één grote ellende, wat een 3de wereld gebied blijft het toch.
Wat doe je in Limburg? Behalve wielrennen kijken en FOkken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de Cauberg op gekropen als je dat bedoeld.quote:
Man, man, man...alleen tijdens de AGR moet je in Limburg zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Nee Lachlan Morton danquote:
In de randstad heb je geen heuvels.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Man, man, man...alleen tijdens de AGR moet je in Limburg zijn.
HD zal me echt aan m'n reet roesten, als het maar niet zo gruwelijk hapert als hier elke keerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Blik het volgende:
Wat een baggerkwaliteit qua beelden weer... Waarom kunnen ze de Tour of iedere andere rittenkoers wel in HD uitzenden met goede kwaliteit, maar voor een koers in de US gebruiken ze 3de rangs materiaal
Vanavond een flinke spuit EPO in de kont...en je vliegt morgen omhoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de Cauberg op gekropen als je dat bedoeld.
okéquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens wat minder posts met maar één woord inclusief een
IK ben flink aan het bieren dus dat komt helemaal goed morgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond een flinke spuit EPO in de kont...en je vliegt morgen omhoog.
Die heb ik al bedwongen, ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging.quote:
Ik ben vandaag nog het Kopje van Bloemendaal opgefietst, moest terug naar binnenblad schakelenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog het Kopje van Bloemendaal opgefietst, moest terug naar binnenblad schakelen
Lijkt net of het een internetstream is, met al die haperingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HD zal me echt aan m'n reet roesten, als het maar niet zo gruwelijk hapert als hier elke keer
Ga je ook naar VI Oranje pik?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik al bedwongen, ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Stetina is de Amerikaanse Francis De Greef.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BMC
Fietsen voor Stetina.!
!
!
Nee pik, ik blijf lekker thuis op het bankje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook naar VI Oranje pik?
Pleinvrees?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee pik, ik blijf lekker thuis op het bankje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |