Degenkolb had hier wel wat meer tegenstand mogen bieden. Die was dit seizoen sneller dan Sagan.quote:
http://www.cyclingnews.co(...)ia-1/stage-7/resultsquote:"I am very happy for the victory because I am a finish man, and today we did very, very good work," Sagan said.
Ach, liever de boeken in gaan als "die knuppel die dacht dat ie won en niet won, maar een dag later gelijk weer aanviel" dan "die knuppel die dacht dat ie won en niet won, punt."quote:Op zondag 18 mei 2014 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teruel in de aanval. Die gast durft wel. Als mij zoiets was overkomen had ik niet in beeld durven te rijden een dag later.
Je kunt beter in de aanval gaan, anders worden er in het peloton natuurlijk de hele dag grapjes over je gemaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teruel in de aanval. Die gast durft wel. Als mij zoiets was overkomen had ik niet in beeld durven te rijden een dag later.
+ Het verhaal over de door Axel Merckx opgeleide renners. In volle finale, laatste 3km, en hij perst het er toch nog even doorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Bobbie heeft z'n dagelijkse verhaaltje over United Healthcare ook weer gehad
Sprintte Sagan er 2x gemakkelijk uit, alleen gisteren viel tegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Columbiafan het volgende:
Die Degenkolb is toch een stuk sneller geworden dan vorig jaar heb ik de indruk
edit: of Cavendish had vandaag minder snelheid door het lastige parcours natuurlijk
Klopt, hij werd vorig jaar tijdens de tour nog wel geklopt in zo'n sprint door Saganquote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sprintte Sagan er 2x gemakkelijk uit, alleen gisteren viel tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |