Hoe kan dat dan?quote:
Zat ie achter de eerste 50 ofzo?quote:
Uran (en Majka) staat gelukkig nog binnen de minuut. Alhoewel die twee tegenstanders heeft; Evans en Lefevere.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks wint Evans de Giro, dat zou echt genant zijn.
Inderdaad, was de ideale gelegenheid om eens een sprint in een grote ronde te winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse sprinter aanwezig is. Een Markus, Hofland, Danny Van Poppel of Bos hadden niet misstaan in dit veld, zonder Kittel.
moest lachenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoiets als wanneer iemand van 40 die nooit wat van dat niveau gewonnen heeft ineens de Vuelta zou winnen in duel met Nibali... oh, wacht.
Gefeliciteerd met deze vergelijking die werkelijk totaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoiets als wanneer iemand van 40 die nooit wat van dat niveau gewonnen heeft ineens de Vuelta zou winnen in duel met Nibali... oh, wacht.
Wel weer makkelijk scorenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze vergelijking die werkelijk totaal nergens op slaat.
De naam is Bol. Jetse Bol.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse sprinter aanwezig is. Een Markus, Hofland, Danny Van Poppel of Bos hadden niet misstaan in dit veld, zonder Kittel.
Weet ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jo check de PI.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo lang die maar als eerste over the hill is maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik.Evans heeft wel wat meer gewonnen, Horner was wel een stukje belachelijker.
Desalniettemin is Evans over the hill.
Zegt ook iets over de matigheid en pech van anderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik.Evans heeft wel wat meer gewonnen, Horner was wel een stukje belachelijker.
Desalniettemin is Evans over the hill.
Dat Evans er nu goed voor staat bedoel je? Evans was voor mij vooraf een kandidaat top 5quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zegt ook iets over de matigheid en pech van anderen.
Evans is de afgelopen nooit meer topkandidaat, maar altijd outsider. Ook nu weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Evans er nu goed voor staat bedoel je? Evans was voor mij vooraf een kandidaat top 5
Ondanks dat ik niet geloof dat Evans gaat winnen toch maar even quoten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik eet een stuk uit de vloer als Evans wint.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evans is de afgelopen nooit meer topkandidaat, maar altijd outsider. Ook nu weer.
Cataldo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:32 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten of Evans er niet doorzakt in de slotweek, vorig jaar verloor hij daar ook enorm veel tijd(maar haalde alsnog het podium door vooral z'n hele goede tijdrit in de 1ste week).
Verwacht dat Quintana er nog wel overheen gaat, maar daarachter is het ook maar afwachten. Uran reed een fantastische tijdrit in Romandiė, maar de laatste keer dat hij bergop indruk maakte, was in Oman, Majka is goed bezig, maar afwachten of die een hoger niveau haalt dan Evans bergop en Pozzovivo was al heel erg goed in Trentino/LBL, de vraag is of hij dat door kan trekken tot de slotweek. En dan kom je al uit bij de ouwe Basso of jong talent als Aru en Kelderman of renners die gisteren achterstand op hebben gelopen.
Zo jammer dat Purito eruit is
Ik had, mede ook gezien het voorseizoen met al die vallen, niet het idee dat Purito echt heel goed in vorm wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:32 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten of Evans er niet doorzakt in de slotweek, vorig jaar verloor hij daar ook enorm veel tijd(maar haalde alsnog het podium door vooral z'n hele goede tijdrit in de 1ste week).
Verwacht dat Quintana er nog wel overheen gaat, maar daarachter is het ook maar afwachten. Uran reed een fantastische tijdrit in Romandiė, maar de laatste keer dat hij bergop indruk maakte, was in Oman, Majka is goed bezig, maar afwachten of die een hoger niveau haalt dan Evans bergop en Pozzovivo was al heel erg goed in Trentino/LBL, de vraag is of hij dat door kan trekken tot de slotweek. En dan kom je al uit bij de ouwe Basso, de gehavende Scarponi of jong talent als Aru en Kelderman of renners die gisteren achterstand op hebben gelopen.
Zo jammer dat Purito eruit is
Erg mooie rit. De Carpegna is heel lastig, eigenlijk een etappe die vraagt om een lange aanval, maar het is de eerste bergrit, dus de favorieten zullen wel even wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 50 km morgen, niet mis mee !
[ afbeelding ]
Sanchez is puur knecht, Arredondo is gisteren op enorme achterstand binnen gekomen en Cunego verwacht ik weinig van voor het klassement eigenlijk, alleen Kiser inderdaad, die rijdt vaak vrij anoniem richting een goede klassering.quote:
Dat was ook alleen maar omdat zijn fiets kapot was, met hemzelf was er volgens mij weinig tot niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sanchez is puur knecht, Arredondo is gisteren op enorme achterstand binnen gekomen
Kruiswijk en Hoogerland dus maar in de aanval en hopen dat de favorieten naar elkaar blijven kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Erg mooie rit. De Carpegna is heel lastig, eigenlijk een etappe die vraagt om een lange aanval, maar het is de eerste bergrit, dus de favorieten zullen wel even wachten.
Benieuwd ook naar Kelderman, tot nu toe leek hij sterk, maar morgen komen we op terrein waar hij alles nog moet bewijzen. Wil hij een goed klassement rijden, dan moet hij er morgen al staan.
#SoProud #Goeploegsketwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 12:47:13#Giro - La partenza! We are on our way. Our green lantern @JetseBol is now the official red lantern in this @giroditalia #TotallyConnected reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |