Ok bedankt Hansi.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aru gaat vandaag tweede worden achter Nairo. Dan weet u dat vast.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Momo... het volgende:
Ben je over de 60 ga je nog zo stom meerennen
Ze kunnen nog wel een goed geföhnde anchorman gebruiken bij de Italiaanse televisie, we kunnen Rellende_Rotscholier aanraden.quote:
Goede tip. Zit helaas bij een concurrent en geloof dat ik gebruikersnaam en ww op moet vragen welke per post wordt verzonnen. Dus dat maar eens ekkes doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen UPC? Zal wel niet, maar als je dat wel hebt: Horizon app.
Ja, was bijna afgestapt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Scarponi is toch ook nog wel wat gehavend van die val?
quote:
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel een goed geföhnde anchorman gebruiken bij de Italiaanse televisie, we kunnen Rellende_Rotscholier aanraden.
Dat lijkt wel wat op de fiets van Mart.quote:
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.quote:
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.quote:
Dat vind je leuk om even te zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman de top 10 binnen. Matthews weg en Wellens zit er volgens mij ook niet bij (wat is er met hem gebeurd ?).
Geen idee wie daar in rijden, maar dit kan voor Quintana best een probleem worden in de slotweek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral Anton valt (alweer) tegen, voor de rest geen bijster goede ploeg.
Op papier toch de sterkste ploeg. Jose Herrada, Gorka Izagirre, Capecchi, Castroviejo, Amador, daar verwacht je toch ook meer van. Zodra ze aan de Carpegna begonnen waren alleen nog Anton, Izagirre en Herrada over, de rest was meteen weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wellens heeft net niet kunnen aanhaken.
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk Piti van sabotage.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herrada zou dit zeker aan moeten kunnen. Capecchi heeft ook wel eens beter geknecht.
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer voor de Belgen. En onze zelfverklaarde top 10 renner, Montford, er ook niet bij.
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je in je laatste grote rondes 14e, 16e, 16e en 6e wordt, waarbij 2x de Tour en soms niet eens als kopman, mag je best op de top 10 mikken.
Gewoon de laatste vier grote rondes, waarvan meest recent 14e in de Tour van vorig jaar waarin hij de eerste helft als knecht reed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag maar gaat niet gebeuren. Is ook al weer een paar jaar geleden he.
Van Wellens verwacht ik meer, jammer dat ie niet heeft kunnen aanhaken..
Ben jij Squadra Arancione in de poule?quote:
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij Squadra Arancione in de poule?
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben Team Koekoek, maar ik ben al 3 dagen vergeten aan te passen
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja, ik denk niet dat Roberto Ferrari potten gaat breken vandaag.
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sla terug als de Tour begint. Dan zal Team Koekoek strijden in optima forma.
Dan heb ik vakantie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat triest om tijdens de Tour te pieken.
Ook lastig met zulke grote verschillen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef komrad het volgende:
De tijdwaarneming is niet best zeg. En de gps wijkt enorm af van de meldingen van radio corsa
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklimquote:
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:41 schreef komrad het volgende:
[..]
weet het niet, kan zomaar parkeren op de slotklim
Bedankt voor het aanpassen van mijn typfoutquote:
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel kleingeld bij zich dan.
In Italië zal er vast veel geskimd worden, te onveilig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar een pinpas voor nodig.
Met 2x l zal het er vast beter uitzien dan 1x l.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef komrad het volgende:
Pierre Roland valt eigenlijk best wel tegen
Wat is er met je PI aan de hand?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorsprong Arredondo loopt terug t.o.v Rolland
Het is Speculariumquote:
/Wij kijken ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorsprong Arredondo loopt terug t.o.v Rolland
Ik weet alleen Corrie d'r supermanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mrbanaan1
[ afbeelding ] Iwanius
[ afbeelding ] De_Zandman
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mrbanaan1
[ afbeelding ] Iwanius
[ afbeelding ] De_Zandman
Niet genoeg gewichtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Colombiaan daalt wel wat beter zou je zeggen, maar toch verliest ie op Rolland
Jij koerst ook al weken als een natte wind.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij gaat scoren in de TourCoach vandaag.
Rolland is een prima daler.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Colombiaan daalt wel wat beter zou je zeggen, maar toch verliest ie op Rolland
Ja, maar puur op dat beeld van net.quote:
José is een beetje in de war vandaag.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Aankomst bergop levert toch ook gewoon punten voor de bergtrui op neem ik aan?
Zeg maar, altijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
José is een beetje in de war vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |