Die heb ik in mn poule.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ging wel lekker soepel bij Niemiec.
Mazzel dat er zo eerst nog een stukje naar beneden is voor de echte klim begintquote:
Ze zitten nu al op 3'51quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Max23 het volgende:
Als die kopgroep boven nog steeds 4 minuten heeft, geef ik ze een kans
Mwah, echt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Max23 het volgende:
Als die kopgroep boven nog steeds 4 minuten heeft, geef ik ze een kans
Snel van geest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom ben jij de laatste tijd steeds sneller dan ik?
Geen UPC? Zal wel niet, maar als je dat wel hebt: Horizon app.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
Aaahhhh ik wil wielrennen kijken vanuit de tuin maar dat lukt niet. Eurosport kost geld en de Belg niet bereikbaar vanuit Nederland. Waarom God? Waaróm?!
Op een paar kilometer van de streep wordt die jongen gewoon ingehaald.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Het is voor johannes niet te hopen dat Arredondo vooruit blijft.
met de laptop: http://sports-livezz.com/7/200/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
Aaahhhh ik wil wielrennen kijken vanuit de tuin maar dat lukt niet. Eurosport kost geld en de Belg niet bereikbaar vanuit Nederland. Waarom God? Waaróm?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |