De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar niet op die berg die nu komt al. Als er aangevallen gaat worden door klassementsrenners zal dat wel gewoon op de slotklimmen zijn lijkt me..
Nee DeCauwergodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luisteren jullie ook naar de Traks?
Ja maar ik vraag me dus af of iemand wel zin/benen heeft om na die klim ook nog de afdaling en de slotklim in z'n eentje of met 1 of 2 medevluchters te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.
De Giro duurt nog 2 weken...het is onverstandig nu al alle troeven uit te spelen. Laat Evans maar in het roze rijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Carpegna is een betere plek om aan te vallen dan de slotklim. De slotklim is wel erg onregelmatig, maar verder niet de steilste van allemaal. De Carpegna is gewoon vrij steil. Als je goede benen hebt is het zeker een optie om op de Carpegna al aan te vallen. Daarna is er een afdaling en dan mag je gelijk weer klimmen... Geen vlakke kilometers meer.
quote:
Nope, Jose en Renaatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, maar toch luister ik liever naar Maik. Ik weet nu nog steeds niet waarom hij geen commentaar doet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom niet? Als je er voor weet te zorgen dat iedereen z'n knechten kwijtraakt op de Carpegna...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of iemand wel zin/benen heeft om na die klim ook nog de afdaling en de slotklim in z'n eentje of met 1 of 2 medevluchters te doen.
Het is onverstandig Evans lang in leven te laten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Giro duurt nog 2 weken...het is onverstandig nu al alle troeven uit te spelen. Laat Evans maar in het roze rijden.
Waarschijnlijk moet hij zich weer ergens verdedigen tegen die onjuiste doping aantijgingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar toch luister ik liever naar Maik. Ik weet nu nog steeds niet waarom hij geen commentaar doet.
Hoezo?quote:
Kan hij even naar huis bellen als hij om zijn moeder begint te roepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |