Lijkt mij ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kopgroep gaat dit niet redden
In de complete samenstelling sowieso niet neequote:
Ik dacht altijd dat Olympia's Tour voor jonge renners was, maar Stroetinga gaat al 15 jaar mee..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens kijken naar de finish van Olympia's tour hier in het dorp. Wim Stroetinga wint met overmacht.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens kijken naar de finish van Olympia's tour hier in het dorp. Wim Stroetinga wint met overmacht.
De vod.quote:
4 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook
Maar komt alleen niet echt uit met de Giro.Weet je hoelaat ze hier finishen?
Ah ja, ik zie het. Zullen ongeveer om 16.10 finishen. Dan ben ik denk wel weer op tijd terug voor de finale in de giroquote:
twitter:KNWULive twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 15:09:27Laatste ronde! Nog 43km #OT2014 reageer retweet
We zijn inmiddels al een week bezig hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef Sasman het volgende:
Huppaké eindelijk de Giro gaat vandaag hopelijk 'echt' beginnen.
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Renaat houdt ook maar niet op met zijn gedoe over Quintana die op de Carpegna zo al aan zou kunnen vallen.
Keldermannetje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.
Ja maar niet op die berg die nu komt al. Als er aangevallen gaat worden door klassementsrenners zal dat wel gewoon op de slotklimmen zijn lijkt me..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T moet ook wel van Kintana komen, iemand anders zie ik niet aanvallen in deze giro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |