Klopt. Ik hoop op een succesvolle kopgroep met veel Colombianen en Venezuelanen, dat is goed voor m'n Tourcoach.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Echt zo'n megakopgroepetappe lijkt me dit.
Precies met figuren als Geniez, Zoidl, Deignan enz.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Van een man of 190?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Eddem Hensen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Precies met figuren als Geniez, Zoidl, Deignan enz.
Sowieso, er zit niemand in die kopgroep die u kent. Heel misschien Boasson Hagen, de geblokte Noor. Maar de echte toppers, Rodrķguez en de Gesinks zijn er niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:04 schreef DeeBee het volgende:
Arredondo, die kent u niet, maar gaat wel voor de ritzege!
Tja, dat krijg je toch wel uiteindelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Jammer van de opzet van Tourcoach is wel dat nu zo ongeveer iedereen hetzelfde team heeft
Dat is morgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je toch wel uiteindelijk
En dan wint degene die toevallig een Fabian Wegmann in z'n team had ofzo.
Een van de favorieten voor de etappezege in je team zetten is ook weer niet zo gek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.
Die gaat achter de groep aan schijnbaar.quote:
Mwah, Arredondo is natuurlijk een veel betere klimmer. Een echt spannend duel zal het waarschijnlijk niet worden als de kopgroep het haalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Momo... het volgende:
Pirazzi en Arrendondo dat kan wel leuk worden
Hallo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die ene gek die Bling in zijn team zet als de finish op cat 2 ligt.
En ze betalen m een kwartje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:09 schreef wimderon het volgende:
De Traks vervangt Mike Boogaard vandaag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |