Superingewikkeld zo'n rits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag ook een filmpje ergens maar die kan ik niet meer vinden. En volgens mij pas ik ook niet in dat jurkjeSowieso veel te kort voor mij, daar ga ik niet in lopen.
Gevonden, ingewikkeld gedoe
Je moet hem ook binnenstebuiten doen en zo he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Superingewikkeld zo'n rits.
Krijg je je eigen gulp wel dicht?
Als je hem anders wil doen als je hem aanhebt, ja dan moet je er iemand bij hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet hem ook binnenstebuiten doen en zo he?
Dat wel ja, maar ik ga er toch niet mee lopen. Jurken zijn niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je hem anders wil doen als je hem aanhebt, ja dan moet je er iemand bij hebben.
Maar ik vind het bloemetjesdeel het leukst
Ik wel, als het een beetje zonnig is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik ga er toch niet mee lopen. Jurken zijn niet echt mijn ding.
Nou dat kan heel spannend zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit topic eigenlijk over jurkjes enzo sukkols
Omdat ik van jurkjes houd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit topic eigenlijk over jurkjes enzo sukkols
Nee, daar ben ik te oud voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze maar opwaaien, dan houden wij mannen er ook van.
Ik ben zo oud dat ik niet eens meer een jurk aandurf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag ik zeggen....jij pas over 15 jaar.
Nee voor dat soort jurkjes.quote:
Je had toch een wrapdress besteld?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat ik niet eens meer een jurk aandurf.
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had toch een wrapdress besteld?
Je ziet er vast fantastisch uit in een jurkje, weet ik zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga lekker slapen....en morgen een jurkje aandoen
Gewoon je panterjas er overheen doen, pet en zonnebril op en feesten maar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hooris gewoon voor de lol.
Nou nee ik ben niet zo een feestbeest, ik ben saai man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon je panterjas er overheen doen, pet en zonnebril op en feesten maar!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hooris gewoon voor de lol.
Corrie Korsakov dames en herenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe als het lekker weer is mijn flagdress aan
Ik hou wel van saai. Sjoelen is me al te uitbundig feestgewoel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet zo een feestbeest, ik ben saai man.
Met een spijkerbroek eronder, je denkt toch niet dat ik dat echt doe hequote:
Sowieso heb ik die jurk nog niet eens man. En foto's posten doe ik natuurlijk niet he. Zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef sp3c het volgende:
nee dit zijn gewoon tegenstrijdigheden van heb ik jou daar, daar kom je niet onderuit tenzij je pics post
Leugens, alweer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso heb ik die jurk nog niet eens man. En foto's posten doe ik natuurlijk niet he. Zit niemand op te wachten.
Dat duurt dan nog een jaartje of 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Oh en hoi Latert![]()
Nee dat van die jurk is waar, die komt pas 2 weken voor het EK.
corrie op WKvblquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog een jaartje of 2.
Typfoutjequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog een jaartje of 2.
Ja doei tot morgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
dit gaat natuurlijk niet meer goedkomen
tot morgen
Goed verhaal, goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteravond was ik nogal moe ik lag op de bank en kon me ogen bijna niet openhouden, bewegen ging moeilijk , ik deed er een kwartier over om op te staan en naar mijn bed te lopen
Nu ben ik weer wakker
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteravond was ik nogal moe ik lag op de bank en kon me ogen bijna niet openhouden, bewegen ging moeilijk , ik deed er een kwartier over om op te staan en naar mijn bed te lopen
Nu ben ik weer wakker
Gelukkig je bent wakker gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
Nu ben ik weer wakker
Honger??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:30 schreef Peunage het volgende:
Precies. Het is nu kwart over half 7 voor 3 in de avond en ik heb HONGER.
Vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:31 schreef arjan1112 het volgende:
ow wacht het was kwart voor 1
het is nu: half 2
Staat hij nu op 14:34?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef arjan1112 het volgende:
eerst liep mijn klok een kwartier voor of achter, nu staat ie wel precies
keek ik ff ow het is ong. zo laat
Nee, hij liep een uur voor op de zomertijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, je loopt een uur achter. Het is zometijd he.
Helemaal niet! Ik probeer je te helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:38 schreef arjan1112 het volgende:
nou op mijn pc staat 13.38 en die past zich automatisch aan aan de zomer en wintertijd, dus je zit me te naaien
Ik kreeg ook het idee dat je hem in de war probeerde te brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik probeer je te helpen.
Ja en wat zou er gebeuren als je ff goed meespeeldequote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het idee dat je hem in de war probeerde te brengen.
Ik wist niet of jij Arjan echt een beetje voor de gek wou houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja en wat zou er gebeuren als je ff goed meespeelde
Ik haat jou niet.quote:Waarom haat je mij?
Ik haat lol niet.quote:Waarom haat je lol?
Ik haat Corrie niet.quote:Waarom haat je corrie?
Ik zou niet durven.quote:Waarom haat je het leven?
Gek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
Beetje makkelijk om iemand gek te noemen, gare pleinridder.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
Ik kan niet zappen, mijn vogel heeft de afstandsbediening.
Z'n gangetjequote:
Doe maar lekker rustig aan.. Ga binnenkort op vakantiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Z'n gangetje![]()
Moet nog steeds op honingjacht
Op welk net, Arjan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
nah ga zo maar slapen eerst de tv op een ander net zetten
Lekker, waarheen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan.. Ga binnenkort op vakantie
Ja, op tig sites waaronder FOK!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:14 schreef Webschip het volgende:
Whiskers, heb je die kat op de video gezien die een kind redde van een hond?
Ik heb mijn tv nu uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:14 schreef arjan1112 het volgende:
Tv staat nu op ned2. een of andere film met een paar geflipte ouders die janken over hun kinderen die elkaar in elkaar slaan ofzo
Ohhhh nicequote:
Arjan, wat laat je je weer kennen..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef arjan1112 het volgende:
Met de kras bus naar de hoogtepunten van zuid-frankrijk samen met je moeder ?
quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef arjan1112 het volgende:
1 keer in de 5 jaar moet ik op zaterdag werken
dat is dus morgen
Dat is crimineel. Kun je geen vakantie vragen op die dag? Of vrije uren opnemen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef arjan1112 het volgende:
1 keer in de 5 jaar moet ik op zaterdag werken
dat is dus morgen
Je zit er niet ver naastquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
Corrie heeft gewoon een gozer van dertig uit de kroeg meegenomen naar huis.
of niet
lijkt me wel een mooi verhaal gewoon
Loop je een beetje achter EG?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Webschip het volgende:
Wat een prachtige lichtshow bij het liedje van Finland op het ESF 2014.
Zit je dat nu weer te kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Webschip het volgende:
Wat een prachtige lichtshow bij het liedje van Finland op het ESF 2014.
Dat is toch niet veel dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dit is de 17de keer dat hij hier over begint.
Had al zo'n vermoeden, Armenië vond ik wel tof, maar dan niet live.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een paar liedjes op Youtube luisteren.
Die moet ik ook nog een kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, Armenië vond ik wel tof, maar dan niet live.
En Hongarije blijft ook wel erg goed.quote:
Nee, dan moet je het hele Kader van de KMA pijpen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 06:59 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_naaktmodel__.html
Dus als je in Nederland Kolonel wilt worden als vrouw moet je je laten neuken door generaals ?
Weer zo'n jonge sufkut die denkt dat ze overal recht op heeft en iedereen en alles aan gaat klagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 06:59 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_naaktmodel__.html
Dus als je in Nederland Kolonel wilt worden als vrouw moet je je laten neuken door generaals ?
Telegraaf-sensatieberichtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer zo'n jonge sufkut die denkt dat ze overal recht op heeft en iedereen en alles aan gaat klagen.
Zeikmentaliteit.
Ik word een beetje moe van al die mensen die heel verontwaardigd altijd maar naar anderen lopen te wijzen als dingen in het leven niet zo gaan als dat ze graag willen. Ze zijn zo gemeen en oneerlijk behandeld en het ligt nooit aan zichzelf, want zelfkritiek kennen we niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Telegraaf-sensatiebericht
Daarbij, ze heeft rugletsel opgelopen bij een val. Dat is rot, maar dat je dan de artillerie uitmoet, lijkt me niet heel vreemd.
Vooral dat media zoeken en de mensen die dan met ze mee gaan janken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die mensen die heel verontwaardigd altijd maar naar anderen lopen te wijzen als dingen in het leven niet zo gaan als dat ze graag willen. Ze zijn zo gemeen en oneerlijk behandeld en het ligt nooit aan zichzelf, want zelfkritiek kennen we niet.
Lekker (aan)klagen en de (sociale)media zoeken.Allemaal naar Rottumerplaat deporteren en straatnaambordjes op laten hangen.
Dan moet je daar stapje voor stapje wat aan veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
Zo kwam om 9 uur thuis
best veel gedaan
7 uur wakker geworden
toen in bad, ( toen ik in bad zat belde me zwager, want ik had een probleem veroorzaakt ? ) en toen ging ik kijken en was het probleem al opgelost ...krant lezen, broodje en peuken kopen bij texaco
terug naar huis
12 uur weer terug naar me werk, half 1 werken, 2 uur klaar , daarna ( ehh wat heb ik tussen 2 en 4 gedaan ???? ) ow ja... boodschappen gehaald voor me zusje, en daarna gingen we eten, later nog patat gehaald ...
klote dag
zoals bijna elke dag
..
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
Zo kwam om 9 uur thuis
best veel gedaan
7 uur wakker geworden
toen in bad, ( toen ik in bad zat belde me zwager, want ik had een probleem veroorzaakt ? ) en toen ging ik kijken en was het probleem al opgelost ...krant lezen, broodje en peuken kopen bij texaco
terug naar huis
12 uur weer terug naar me werk, half 1 werken, 2 uur klaar , daarna ( ehh wat heb ik tussen 2 en 4 gedaan ???? ) ow ja... boodschappen gehaald voor me zusje, en daarna gingen we eten, later nog patat gehaald ...
klote dag
zoals bijna elke dag
..
Klinkt als een ongestelde geile vrouw.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
een bord tomatensoep en een uurtje later een frikandel mayo
waarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een ongestelde geile vrouw.
Daarna nog een zure bom met slagroom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een ongestelde geile vrouw.
Een beetje, maar ik ga de nachtploeg niet zijn.quote:
Dat kan ik me voorstellen, maar het is hier wel erg rustig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een beetje, maar ik ga de nachtploeg niet zijn.
Mooi weer, mensen hebben dan denk ik een leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar het is hier wel erg rustig.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
Zo kwam om 9 uur thuis
best veel gedaan
7 uur wakker geworden
terug naar huis
klote dag
zoals bijna elke dag
..
Idd Arjan....stapje voor stapje....begin eens met minder te werken, want zoveel werken op jouw leeftijd is ongezond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet je daar stapje voor stapje wat aan veranderen.
ehh ik ben 36 jaar en ik ben een soort invalkracht, ik werk 3-10 uur per week en dat noem jij veel ?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Idd Arjan....stapje voor stapje....begin eens met minder te werken, want zoveel werken op jouw leeftijd is ongezond.
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!quote:Op zondag 18 mei 2014 08:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ehh ik ben 36 jaar en ik ben een soort invalkracht, ik werk 3-10 uur per week en dat noem jij veel ?
ik wil juist 20 uur per week gaan werken
Dat heeft iemand mij nu ook verteld....dus mag weer gewoon 40u werkenquote:Op zondag 18 mei 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!
Ik wou dat iemand mij dat had verteld toen ik 36 was. Domme lul dat ik was met m'n 80-100 uur per week werken.
Had je een zaak of ben je een bouwvakker die elke dag bij de buren en andere vrienden ging klussen tot 11 uur savondsquote:Op zondag 18 mei 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!
Ik wou dat iemand mij dat had verteld toen ik 36 was. Domme lul dat ik was met m'n 80-100 uur per week werken.
Laten we het er op houden dat ik in de handel zat.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Had je een zaak of ben je een bouwvakker die elke dag bij de buren en andere vrienden ging klussen tot 11 uur savonds
Timing is everything.....je moet weten wanneer je moet stoppen. Hard werken en veel centjes verdienen kan prima als je jong bent, maar als je 35/40 bent geweest, dan is het tijd om rustig aan te gaan doen en te gaan genieten van je welverdiende rust.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk ik zou ook 80 uur per week kunnen werken
dat heb ik nooit gedaan
heb ong 12 jaar 38 uur per week gewerkt
daarna part time
maar net als mijn vader en opa van je 15de tot je 55ste 80 uur per week werken, en dan dood neerpleuren joepie
nee dankje
Doen we er voor jou toch wat SEX bij!quote:
Blijkbaar heb ik iets fout gedaan de afgelopen 10 jaar.quote:Seks met ex is de ultieme erotische fantasie
Ruim de helft van de mannen en vrouwen geeft toe wel eens te fantaseren over een ex, terwijl ze seks hadden met hun huidige partner.
Volwassenen tussen 35 en 44 jaar zouden de meeste kans hebben om tijdens de seks te fantaseren over iemand anders.
Hopelijk toch alleen gestopt op de parkeerplaats om je asbak even te legen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:42 schreef arjan1112 het volgende:
Ben al buiten geweest, om 10 uur ging ik weg, rondje rijden , raampje open 1 keer gestopt op een parkeerplaats
nee dat van die kanonnen dat was iemand anders.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef sp3c het volgende:
wel man, wat heb je vandaag allemaal al gedronken?
kanonnen zeker weer?
ik gok drie
Of jij bent gewoon een zeikstraal die niet mee wil feestenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:02 schreef Webschip het volgende:
Een beetje mooi weer en meteen weer een enorme kutkabaal van de buren.
Nederland weer op zijn best met de inwoners die met niemand rekening houden behalve met zichzelf_!
Man schei uit. Het wordt steeds asocialer hier.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een zeikstraal die niet mee wil feesten
Verhuis naar Zuid-Duitsland zou ik zeggen, dat zijn beschaafde mensenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Man schei uit. Het wordt steeds asocialer hier.
Ik mag het hopen, ik vind het hier niet meer normaal die mentaliteit van ikke en de rest kan stikke.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Verhuis naar Zuid-Duitsland zou ik zeggen, dat zijn beschaafde mensen
Ik ben het steeds vaker met je eens Arjan!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Verhuis naar Zuid-Duitsland zou ik zeggen, dat zijn beschaafde mensen
Duitsers deugen en zijn fatsoenlijk. Dat is een feit.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het steeds vaker met je eens Arjan!
Heerlijk wonen daar!
Woon je er nu of heb je er gewoond ? je woont nu ergens in oost-nederland dacht ik ?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het steeds vaker met je eens Arjan!
Heerlijk wonen daar!
Mjah....dat is ook wel weer erg generaliserend en de nadelen moet je ook op de koop toe willen nemen, maar ik moet zeggen dat ik me daar meer thuis voel als hier.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Duitsers deugen en zijn fatsoenlijk. Dat is een feit.
Bedoel je dat financieel of op andere vlakken ??quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik vind het hier niet meer normaal die mentaliteit van ikke en de rest kan stikke.
Je moet tegenwoordig wel erg veel op de koop nemen. normsvervaging is allang aan de gang en wordt steeds erger.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....dat is ook wel weer erg generaliserend en de nadelen moet je ook op de koop toe willen nemen, maar ik moet zeggen dat ik me daar meer thuis voel als hier.
Ik heb er 15 jaar gewoond en gewerkt (was althans mijn uitvalsbasis voor alle werkzaamheden in grofweg Midden Europa). Woon nu afwisselend in Assen en Oostenrijk waar ongeveer dezelfde mentaliteit is als in Beieren.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Woon je er nu of heb je er gewoond ? je woont nu ergens in oost-nederland dacht ik ?
Ik bedoel basisfatsoen. Wat u niet wilt wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Bedoel je dat financieel of op andere vlakken ??
Ben jij een socialist ofzo
huh
misschien is noord-korea wat voor je
Kan je nagaan als ze ook nog eens tegen je muur aan staan te bonken en op je ramen staan te kloppen. Ze beginnen er al op jonge leeftijd mee..quote:Op zondag 18 mei 2014 19:02 schreef Webschip het volgende:
Een beetje mooi weer en meteen weer een enorme kutkabaal van de buren.
Nederland weer op zijn best met de inwoners die met niemand rekening houden behalve met zichzelf_!
Klopt helemaal. Veel te veel mensen hier.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:13 schreef arjan1112 het volgende:
Dan komt het gewoon door de overbevolking, ik vind ook dat Nederland een fijner land zou zijn , als we maar 6 miljoen inwoners zouden hebben
Neem denemarken anderhalf keer zo groot en wonen maar 5 miljoen mensen
Hoewel je daar ook wel grootsteden hebt
Maar als je daar niet tegen kan, verhuis je toch gewoon naar een dorp in friesland of zeeland ofzo
Ook in Beieren zijn er nadelen (oerconservatief en enorm katholiek), maar de voordelen wegen zwaarder wmb.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel erg veel op de koop nemen. normsvervaging is allang aan de gang en wordt steeds erger.![]()
Er is toch een grens dat je als buur iets moet dulden?
Aan de andere kant is de overheid ook schuldig dat iedereen hutje mutje op elkaar moet wonen
Te gek voor woorden. En ouders voeden hun kinderen ook niet meer op. Dat valt ook niet mee als beiden perse moeten gaan werken.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ze ook nog eens tegen je muur aan staan te bonken en op je ramen staan te kloppen. Ze beginnen er al op jonge leeftijd mee..
een andere voordeel van oostenrijk is: 50% van de bevolking mannen en vrouwen rookt en ze kennen daar maar een zeer beperkt rookverbodquote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er 15 jaar gewoond en gewerkt (was althans mijn uitvalsbasis voor alle werkzaamheden in grofweg Midden Europa). Woon nu afwisselend in Assen en Oostenrijk waar ongeveer dezelfde mentaliteit is als in Beieren.
Gewoon rolluiken nemen dan heb je geen lastquote:Op zondag 18 mei 2014 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ze ook nog eens tegen je muur aan staan te bonken en op je ramen staan te kloppen. Ze beginnen er al op jonge leeftijd mee..
Klopt. Ik zou mij er wel thuisvoelen hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook in Beieren zijn er nadelen (oerconservatief en enorm katholiek), maar de voordelen wegen zwaarder wmb.
In Nederland zouden er maximaal 10 miljoen mensen moeten wonen, maar de clubs die daar voor pleiten hebben dan weer een ietwat vervelende achtergrond.
Van alle westerse landen is Oostenrijk idd het meest vriendelijke land voor rokers.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een andere voordeel van oostenrijk is: 50% van de bevolking mannen en vrouwen rookt en ze kennen daar maar een zeer beperkt rookverbod
zelfs op kantoor mag je roken, mits je alleen in een kamer werkt of als je collega er geen moeite mee hebt, ik heb ook gehoord dat het rookverbod in lokale treinen is afgeschaft in oostenrijk
Ouders doen er vrolijk aan mee.. Maar ze mogen nu niet meer tegen mijn gevel aan zitten en doen dat ook niet meer. En dinsdag wordt er een gaaswerk met klimop tegen mijn gevel aan geplaatst.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. En ouders voeden hun kinderen ook niet meer op. Dat valt ook niet mee als beiden perse moeten gaan werken.
Een heel rolluik over de gehele zijgevel? Denk dat het alleen maar nog meer herrie zal maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon rolluiken nemen dan heb je geen last
Ik ging er op behoorlijk jonge leeftijd heen en zat vol met vooroordelen (die deels ook wel kloppenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou mij er wel thuisvoelen hoor.
Inderdaad max. tien miljoen. Of Nedeland moet grond kopen in het buitenland en 7 miljoen mensen de kans geven om daar met dezelfde rechtsstatus heen te verhuizen.
i.i.g blijven je ramen wél heelquote:Op zondag 18 mei 2014 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een heel rolluik over de gehele zijgevel? Denk dat het alleen maar nog meer herrie zal maken.
Het is geen goed idee, het lost het probleem absoluut niet op. En ook op rolluiken kan men kloppen. En dan blijf je alsnog het geluid houden van het constant langs komen skaten en steppen.quote:
Hallo pedobeer.. wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:29 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je niet gewoon vrienden worden met die jongeren ?
Dan ga je zelf meedoen met die streken .
of is dat geen goed plan
Wie stelt er nou voor om vrienden te gaan worden met een stel kinderen? Eng raar figuur.quote:
Gewoon slaan met je ijshockeystick. Boven op de neus.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn die overlast gevers kleine kinderen???
Kan je niet eens bij hun vader aanbellen dan?
Waarom lopen jouw kinderen na 8 uur buiten ?
enz
Of samen met de politie huh
DIT! Wat een lijpkees. Hij zet de gekkies van dit forum aan de extreemlinkseflank van het politieke spectrum, in een schaduw met zijn eehr... extreme... meningen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
Kan PizzaMizza een eigen centraal topic krijgen?
Er wordt al tegen opgetreden, het heeft alleen weinig nut.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn die overlast gevers kleine kinderen???
Kan je niet eens bij hun vader aanbellen dan?
Waarom lopen jouw kinderen na 8 uur buiten ?
enz
Of samen met de politie huh
NWS / [NWS FeedBack]quote:Op zondag 18 mei 2014 20:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
NWS / Het islamitische Iran gaat ten onder door de sancties < in dit geval, deze.
Met de nadruk op beetje gok ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef Roceco het volgende:
[..]
Thanks en sorry, ik ben een beetje nieuw op fok.
grgr.
Mmm ik vermoedde al dat dat beetje nieuw een understatement was. Nou hopelijk heb ik je niet teleurgesteld.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Een beetje ja, ik ken jou bijvoorbeeld wel van mijn stalki.... lurkersavonturen op FOK!
Ik ben best wel jaloers op je....ik wil ook een stalker!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vermoedde al dat dat beetje nieuw een understatement was. Nou hopelijk heb ik je niet teleurgesteld.
Nou ik vind het ietwat creepy hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben best wel jaloers op je....ik wil ook een stalker!
High five!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb gewoon je fobo picture uitgeprint en boven m'n bed gehangen, en af en toe beer ik me er op af.
Dat valt niet zo op als steeds lurken.
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb gewoon je fobo picture uitgeprint en boven m'n bed gehangen, en af en toe beer ik me er op af.
We are legion!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.
Zo interessant ben ik anders niet hoor. Dus eigenlijk snap ik er ook geen bal vanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden jouw zo interessant dat ze je volgen....dat is juist erg eervol.
quote:
GMTA 4 life bro's!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden jouw zo interessant dat ze je volgen....dat is juist erg eervol.
Dat is gewoon raar hoor VS.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar het valt niet op.quote:
Ik heb het perfecte waarschuwingsbord voor je gevonden. Gewoon ophangen aan de gevel van je huis!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er wordt al tegen opgetreden, het heeft alleen weinig nut.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte waarschuwingsbord voor je gevonden. Gewoon ophangen aan de gevel van je huis!
[ afbeelding ]
Je weet hoe knap ik ben, zie het als compliment.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je het ook niet vertellen natuurlijk. Nu weet ik het.
Ok ok en normaal val je ook op mannen dus is het eigenlijk wel een groot complimentquote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe knap ik ben, zie het als compliment.
Ik had vanmiddag een korte broek aan met een shirtje. En nog was het te warm.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef YokiKater het volgende:
Pssstttt, hey Corrie, Corrie! Wat heb je aan vandaag?
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ok en normaal val je ook op mannen dus is het eigenlijk wel een groot compliment
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een korte broek aan met een shirtje. En nog was het te warm.
Nou dankjewel dan maar hequote:
quote:
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou met witte melkflessen was het niet echt een topshow hoor.
Nee mijn benen smeer ik nooit inquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'quote:Op zondag 18 mei 2014 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
Vraag me weer eens af of ik wel goed bezig ben
Met me hele leven en alles
er had een nederlander gewonnen zag ik ergens op internetquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'
George W. was een held, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George W. was een held, dat dan weer wel.
Mooi man.quote:
Was behoorlijk anti-homo, dus een prima vent idd!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George W. was een held, dat dan weer wel.
Waarom moet iedereen altijd compulsief mijn geaardheid noemen bij mijn mening.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was behoorlijk anti-homo, dus een prima vent idd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |