Je had toch een wrapdress besteld?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat ik niet eens meer een jurk aandurf.
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had toch een wrapdress besteld?
Je ziet er vast fantastisch uit in een jurkje, weet ik zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga lekker slapen....en morgen een jurkje aandoen
Gewoon je panterjas er overheen doen, pet en zonnebril op en feesten maar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hooris gewoon voor de lol.
Nou nee ik ben niet zo een feestbeest, ik ben saai man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon je panterjas er overheen doen, pet en zonnebril op en feesten maar!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik echt niet buiten aantrekken hooris gewoon voor de lol.
Corrie Korsakov dames en herenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe als het lekker weer is mijn flagdress aan
Ik hou wel van saai. Sjoelen is me al te uitbundig feestgewoel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet zo een feestbeest, ik ben saai man.
Met een spijkerbroek eronder, je denkt toch niet dat ik dat echt doe hequote:
Sowieso heb ik die jurk nog niet eens man. En foto's posten doe ik natuurlijk niet he. Zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef sp3c het volgende:
nee dit zijn gewoon tegenstrijdigheden van heb ik jou daar, daar kom je niet onderuit tenzij je pics post
Leugens, alweer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso heb ik die jurk nog niet eens man. En foto's posten doe ik natuurlijk niet he. Zit niemand op te wachten.
Dat duurt dan nog een jaartje of 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Oh en hoi Latert![]()
Nee dat van die jurk is waar, die komt pas 2 weken voor het EK.
corrie op WKvblquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog een jaartje of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |