Mmm ik vermoedde al dat dat beetje nieuw een understatement was. Nou hopelijk heb ik je niet teleurgesteld.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Een beetje ja, ik ken jou bijvoorbeeld wel van mijn stalki.... lurkersavonturen op FOK!
Ik ben best wel jaloers op je....ik wil ook een stalker!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vermoedde al dat dat beetje nieuw een understatement was. Nou hopelijk heb ik je niet teleurgesteld.
Nou ik vind het ietwat creepy hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben best wel jaloers op je....ik wil ook een stalker!
High five!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb gewoon je fobo picture uitgeprint en boven m'n bed gehangen, en af en toe beer ik me er op af.
Dat valt niet zo op als steeds lurken.
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb gewoon je fobo picture uitgeprint en boven m'n bed gehangen, en af en toe beer ik me er op af.
We are legion!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.
Zo interessant ben ik anders niet hoor. Dus eigenlijk snap ik er ook geen bal vanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden jouw zo interessant dat ze je volgen....dat is juist erg eervol.
quote:
GMTA 4 life bro's!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol en ik maar denken dat ik de enige was. Tip kreeg ik van arie btw.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen vinden jouw zo interessant dat ze je volgen....dat is juist erg eervol.
Dat is gewoon raar hoor VS.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar het valt niet op.quote:
Ik heb het perfecte waarschuwingsbord voor je gevonden. Gewoon ophangen aan de gevel van je huis!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er wordt al tegen opgetreden, het heeft alleen weinig nut.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte waarschuwingsbord voor je gevonden. Gewoon ophangen aan de gevel van je huis!
[ afbeelding ]
Je weet hoe knap ik ben, zie het als compliment.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je het ook niet vertellen natuurlijk. Nu weet ik het.
Ok ok en normaal val je ook op mannen dus is het eigenlijk wel een groot complimentquote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe knap ik ben, zie het als compliment.
Ik had vanmiddag een korte broek aan met een shirtje. En nog was het te warm.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef YokiKater het volgende:
Pssstttt, hey Corrie, Corrie! Wat heb je aan vandaag?
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ok en normaal val je ook op mannen dus is het eigenlijk wel een groot compliment
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een korte broek aan met een shirtje. En nog was het te warm.
Nou dankjewel dan maar hequote:
quote:
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou met witte melkflessen was het niet echt een topshow hoor.
Nee mijn benen smeer ik nooit inquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |