Ik bedoel maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ok en normaal val je ook op mannen dus is het eigenlijk wel een groot compliment
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een korte broek aan met een shirtje. En nog was het te warm.
Nou dankjewel dan maar hequote:
quote:
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou met witte melkflessen was het niet echt een topshow hoor.
Nee mijn benen smeer ik nooit inquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ging je je ook lekker insmeren? Dat het zo lekker glibberig wordt en zo?
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'quote:Op zondag 18 mei 2014 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
Vraag me weer eens af of ik wel goed bezig ben
Met me hele leven en alles
er had een nederlander gewonnen zag ik ergens op internetquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'
George W. was een held, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik weet het soms ook niet jongen, zeker niet als ik het voor elkaar krijg om op mijn eerste FOK! dag waar ik enkel in het giro d'italia topic wilde posten, het voor elkaar krijg om in een islam/vrijheid discussie te geraken met een om jou woorden te gebruiken, 'Bush-wannabe'
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George W. was een held, dat dan weer wel.
Mooi man.quote:
Was behoorlijk anti-homo, dus een prima vent idd!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George W. was een held, dat dan weer wel.
Waarom moet iedereen altijd compulsief mijn geaardheid noemen bij mijn mening.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was behoorlijk anti-homo, dus een prima vent idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |