Een beetje, maar ik ga de nachtploeg niet zijn.quote:
Dat kan ik me voorstellen, maar het is hier wel erg rustig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een beetje, maar ik ga de nachtploeg niet zijn.
Mooi weer, mensen hebben dan denk ik een leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar het is hier wel erg rustig.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
Zo kwam om 9 uur thuis
best veel gedaan
7 uur wakker geworden
toen in bad, ( toen ik in bad zat belde me zwager, want ik had een probleem veroorzaakt ? ) en toen ging ik kijken en was het probleem al opgelost ...krant lezen, broodje en peuken kopen bij texaco
terug naar huis
12 uur weer terug naar me werk, half 1 werken, 2 uur klaar , daarna ( ehh wat heb ik tussen 2 en 4 gedaan ???? ) ow ja... boodschappen gehaald voor me zusje, en daarna gingen we eten, later nog patat gehaald ...
klote dag
zoals bijna elke dag
..
Idd Arjan....stapje voor stapje....begin eens met minder te werken, want zoveel werken op jouw leeftijd is ongezond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet je daar stapje voor stapje wat aan veranderen.
ehh ik ben 36 jaar en ik ben een soort invalkracht, ik werk 3-10 uur per week en dat noem jij veel ?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Idd Arjan....stapje voor stapje....begin eens met minder te werken, want zoveel werken op jouw leeftijd is ongezond.
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!quote:Op zondag 18 mei 2014 08:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ehh ik ben 36 jaar en ik ben een soort invalkracht, ik werk 3-10 uur per week en dat noem jij veel ?
ik wil juist 20 uur per week gaan werken
Dat heeft iemand mij nu ook verteld....dus mag weer gewoon 40u werkenquote:Op zondag 18 mei 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!
Ik wou dat iemand mij dat had verteld toen ik 36 was. Domme lul dat ik was met m'n 80-100 uur per week werken.
Had je een zaak of ben je een bouwvakker die elke dag bij de buren en andere vrienden ging klussen tot 11 uur savondsquote:Op zondag 18 mei 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel te veel ja. Minder, minder, minder!
Ik wou dat iemand mij dat had verteld toen ik 36 was. Domme lul dat ik was met m'n 80-100 uur per week werken.
Laten we het er op houden dat ik in de handel zat.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Had je een zaak of ben je een bouwvakker die elke dag bij de buren en andere vrienden ging klussen tot 11 uur savonds
Timing is everything.....je moet weten wanneer je moet stoppen. Hard werken en veel centjes verdienen kan prima als je jong bent, maar als je 35/40 bent geweest, dan is het tijd om rustig aan te gaan doen en te gaan genieten van je welverdiende rust.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk ik zou ook 80 uur per week kunnen werken
dat heb ik nooit gedaan
heb ong 12 jaar 38 uur per week gewerkt
daarna part time
maar net als mijn vader en opa van je 15de tot je 55ste 80 uur per week werken, en dan dood neerpleuren joepie
nee dankje
Doen we er voor jou toch wat SEX bij!quote:
Blijkbaar heb ik iets fout gedaan de afgelopen 10 jaar.quote:Seks met ex is de ultieme erotische fantasie
Ruim de helft van de mannen en vrouwen geeft toe wel eens te fantaseren over een ex, terwijl ze seks hadden met hun huidige partner.
Volwassenen tussen 35 en 44 jaar zouden de meeste kans hebben om tijdens de seks te fantaseren over iemand anders.
Hopelijk toch alleen gestopt op de parkeerplaats om je asbak even te legen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:42 schreef arjan1112 het volgende:
Ben al buiten geweest, om 10 uur ging ik weg, rondje rijden , raampje open 1 keer gestopt op een parkeerplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |