SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-05-2014 01:21:50 ]If not now, then when.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.
Ik vind haar bloedgeil. Hnnng.
Op zich wel ja. Wel een goede squat op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd. Lijkt wel een beetje op een krab in dat preview plaatje.
wizardquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee geen idee, typte gewoon "dancing latina" in op youtube
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
Die gozer is ook best triest.quote:Op donderdag 15 mei 2014 06:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel voetbalshirtje
Maar de kleuren groengeel staan mij dan ook niet.
Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Deephousequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doetquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.
[..]
Wat zei hij dan?
[..]
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.
Nooit van gehoord. Wat is het?quote:
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Teddyburrr het volgende:
Raak je gains kwijt als je de kamelenkuch (MERS) krijg?
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoe schiet je een kaolo selfie via de spiegel zonder de camera in de reflectie terug te zien dan?
Hekserij jongen, ik zweer het.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
would hit/10quote:
teasen op een forumquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
quote:
Even een CarbonC doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..
[..]
Wat is dat?
[..]
[..]
Deephouse
Lekker grooven
[ afbeelding ]
[..]
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doet. Al dat celebrity gegeil
. Gister sta ik te koken zet m'n chick RTL boulevard op. Item dat de zoon Ruud Gullit nu bij hem woont ipv bij Estelle. Incl persbericht door de advocaat naar buiten gebracht. Echt who fucking cares waar de zoon van Ruud Gullit woont. Bemoei je lekker met je eigen zaken ofzo. Heb bijna m'n koffiezetapparaat door de TV gegooid.
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het?
[..]
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.
[..]
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?
[..]
[..]
would hit/10
[..]
teasen op een forum.
[..]![]()
Ik doe em wel vakerquote:
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:12 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen jongens en meisjes! Nog 1 dagje en dan is het weer weekend! Zometeen lekker een appeltje en een glaasje water. Jullie nog lijstjes?
Da's weinig, vriend. Aan het cutten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.
gr gr frikandel.
Niet eens echt (bewust)... Maar eet ook als een bezetene in de avond.quote:
Hoeveel frikandellen eet jij in de bulkquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet eens echt (bewust)... Maar eet ook als een bezetene in de avond.
Die indruk had ik ook ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
Succes met kniebuigen hè! Ga je erna ook nog schouderdrukken boven het hoofd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef star_gazer het volgende:
Zeau. Straks gaan we voor het eerst 125kg hurken. maar even wat extra rijst met gehakt naar binnen aan het stouwen.
Note to self: eerst poepen straks.
Dat is niet de manier waarop we hier posten. Zet het in een handig lijstje. Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.
gr gr frikandel.
Noem mij gewoon bij mijn juiste naam a.u.b.quote:
ja beetje, maar valt me nog mee! Van de yoga geen last, ben blijkbaar wel erg flexibel :p schouders voel ik wel lekkerquote:
Dankje ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ja.
[..]![]()
lololol
Eerst gaat ze helemaal flippen om een plagerijtje en dan komt ze zelf met van die belachelijke posts. Lekker hypocriet ben je dan. Jij pikt dat meteen op. Goede jongen.
maatjequote:
Ik kan echt geen chocolade eten in de cut, gaat rechtstreeks naar m´n kontquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef H1N1 het volgende:
Heerlijk dames, al die lijstjes!
O: 250ml halfvolle melk met whey
T: minimarsje
T: stukje leverworst + kopje thee
T: worstebroodje met light mayo
L: niets, ben aan de lein
T: minibounty en glaasje cola
D: wat de pot schaft
Zieke cut.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
En er nog op ingaan ook #1quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suur
En er nog op ingaan ook #2quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's de zogenaamde pull-push en 5x3 is dan beter dan 5x5.
1,9547459% progress gegarandeerd.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie is die Teddyburrr hij is van mij.
Serieus ik kom erachter wie je bent.
Ik denk het ook.quote:
Daarom dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beiden zijn ze kankerzielig.
Dus komt wel overeen.
Als het je niet tegen staat: doen; dan weet je voor eens en voor altijd wat dat is (en wie weet gaat er wel een wereld voor je open).quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
Goede buik, die linker.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Helemaal gemist: Ronnie werd eergisteren 50!
Nee. Kuitheffen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Succes met kniebuigen hè! Ga je erna ook nog schouderdrukken boven het hoofd?
Kerel is ook zo labiel als wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef no1uknow het volgende:
Even alle posts van Susteren lezen, wat een mongool
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Madcow.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
he bois maak geen progressie meer met sl wat moet ik doen
Harder trainen ;Dquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
he bois maak geen progressie meer met sl wat moet ik doen
Like komt je kant op leks.quote:
die reactie op mijn zieke trolllquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef no1uknow het volgende:
Even alle posts van Susteren lezen, wat een mongool
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Dat er sowieso nog mensen zijn die serieus op jou reagerenquote:
Hey, Mrs. Awesome. Kan je hem de groeten doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo zo, knapperd ben je hoor.
Ik kan beter een kloontje maken denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat er sowieso nog mensen zijn die serieus op jou reageren
Eindelijk een medestander, ze doet lekker waar ze zelf zin in heeft. Lekker gek, prachtig mens! Heerlijk slank ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die hakuna heeft ook nog wel goede voeding tips in dat wat draag je topic in LIF. En eerlijk is eerlijk ze ziet er goed uit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
zeg gewoon dat je zoals ryan gosling gaat worden gewoon mooi toned mooie lange spieren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
vertel haar gwn dat je lekker toned wil worden met mooie lange spieren niet zon opgepompte ballon
Groeten terug man, fluo appte me net dat ik op FOK moest kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, Mrs. Awesome. Kan je hem de groeten doen?
quote:
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5quote:
Al zijn 'wat vinden jullie?'-topicsquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
Inderdaad.quote:
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?
Ik ga al lang niet meer naar school.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?
Alleen als ik me verveel, geen reden om je bijzonder te voelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.
wie is dat hoertje? neukbaar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.
Jij denkt dat we daar een gluurder voor nodig hebben .quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alleen als ik me verveel, geen reden om je bijzonder te voelen.
Ik vind je toch nog wel lief hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lekker genieten met haar.quote:
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind je toch nog wel lief hoor.
[..]
Lijkt me best wel lekker genieten met haar.
wanneer gaan we cammequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Met curry. Hmmm, heerlijk. Zo moet je de vrouwtjes verwennen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijten
Ik houd niet van frikandel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijten
Gast jij zat in het oude maagden topicquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met curry. Hmmm, heerlijk. Zo moet je de vrouwtjes verwennen.
Kom jij eens met je wilde seksverhalen dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast jij zat in het oude maagden topic
Wat weet jij nu over vrouwtjes verwennen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gast heb jij zijn solide 8pack gezien met die slurf jezusquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik post ook in topics waarin mensen klagen dat ze niet af kunnen vallen. Ben ik nu dus ook een dikzak blijkbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je dan als leraar je pokerface nog strak houden als je dat voor je ziet zitten
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast heb jij zijn solide 8pack gezien met die slurf jezus
Unox knaks? Loempia? Kroket? Bratwurst?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik houd niet van frikandel.
Sorry hoor, maar daar geloof ik niks van. Frikandel is fucking lekker hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik houd niet van frikandel.
Denk eerst aan het milieu, daarna aan wat je zelf wilt. Je wilt toch ook een schone planeet achterlaten voor je kleinkinderen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
Ik hoop dat je ironisch bent nu.quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoek ff op susteren in pta.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je ironisch bent nu.
Die komen er niet dus fuck dat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Denk eerst aan het milieu, daarna aan wat je zelf wilt. Je wilt toch ook een schone planeet achterlaten voor je kleinkinderen.
zijn topics in fotografie dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek ff op susteren in pta.
4 topics ofzo welke auto hij moet kopen![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zijn topics in fotografie dan.die gast is zo onzeker als het kan man. 100 topics over welke kankerlens je moet hebben.
_
Ik wou laatst nog in de kont worden gepakt door een vrouw niets wilds aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kom jij eens met je wilde seksverhalen dan?
heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wou laatst nog in de kont worden gepakt door een vrouw niets wilds aan
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
welke waggie heb jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
precies jeroentjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk
ik geniet meer als de lul echt is ( van een man dus ) ben geen homo hoor
idd gewoon genieten is hetquote:
E38 is veruit de mooiste 7seriequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
Alleen beetje onhaalbare kaart voorlopigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind de huidige 7 toch de mooiste. Die vorige ziet er al zo verouderd uit.
Niet voor een BMW X6 gaan.quote:
Deze man weet! Bmw koop je met je hele familie als je turks bent en minimaal 6 broers hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Jahr00n het volgende:
bmw net als mercedes sjonnie bak
audi 4 de real bazen
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dimaquote:
X6quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
das een dinky toyquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oef! Jammer dat die bak er niets kan. Hij ziet er wel prachtig uit verder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dima
Waardeloze auto. Koop dan een Range Rover als je het terrein in wil en zo als je op de weg blijft koop je een Cayenne Turbo
Een wat?quote:
Zo'n wagen rijdt hier in het dorp ook. Doe altijd ff m'n muziek uit als die langs komt rijden, wat een bruut geluidquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Bohhhals ik het geld had, toch wel één van mijn favoriete waggies op dit moment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop van niet, dan zou ik heel raar springenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ gewoon '<programma> pdf' in Google.
[..]
Alright thanks. Geldt dit ook voor de squat trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
Damn, dikke autocrazeHeb maar 1 van de 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
Damn, dikke autocrazeZeker een kettlebell op je hoofd gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ff in de navel spugen en gaanquote:
quote:
haha idd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek ff op susteren in pta.
4 topics ofzo welke auto hij moet kopen![]()
Fucking shopped sowieso..beetje onnatuurlijke vorm.quote:
Pooier / kermisklantauto #1.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, zwaar mislukte crossoverquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pooier / kermisklantauto #1.
Met afstand de lelijkste BMW ooit.
Er bestaat gewoon een slag mensen (including Susteren, Dima en nog een paar hier op Fok) die niet leren van hun eigen gedrag en niet ontvankelijk zijn voor adviezen van anderen. Als je dat je hele leven vol houdt, krijg je dit soort afwijkende gedachtenkronkels/gedrag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha idd.
een kaasversleten jaguar met 6ton op de teller van 10k lol
dat was een half jaar terug het plan toch?
E65 is niet mooi idd, maar qua aanschafprijs nog wel te doen. 16K voor een 760Li met 445pk, 178KKm lijkt mij netjes. Onderhoud is in het F-segment altijd duur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen beetje onhaalbare kaart voorlopig. Een E65 is nog wel te doen, alleen rijdend houden is wel erg duur. Onderhoudsbeurtje aan zo'n V8, setje banden. Wegenbelasting
Ik denk dat Cor manager is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nee z'n passie voor auto's is hobbymatig heeft ie laatst verteldquote:
Dat doe je toch gewoon met een verfspuit zag ik onlangs in een documentaire/film.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die gewoon op de vangrail aan het tannen zijn![]()
Fuck..me..
Waar sta je? A20?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck..me..
Srs?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck..me..
Vraag ZarB om je op te halenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor ik heb hier ook vertraging met de trein. Traject amersfoort enschede... Help!
Vast geen lekker wijf dat daar topless staat te zonnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck..me..
In Oss zit wel een goeden gym.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
A50. Denk dat ik ook maar vrienden ga maken buiten de auto.
Daar kom ik net weg...quote:
Hoe komen zulke mensen aan een rijbewijs, dan ben je toch gewoon niet goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:00 schreef Klokov het volgende:
Groeten aan Awesome
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_snelweg.html
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar kom ik net weg...
Gvd, opa zit me te negeren... Ik rijd een kia rio. Is dat oke jongens?
7 jaar garantie door pure kwaliteit. Beat that!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??
man dat si nog erger dan mijn 14% Meganequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar kom ik net weg...
Gvd, opa zit me te negeren... Ik rijd een kia rio. Is dat oke jongens?
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouwquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
7 jaar garantie door pure kwaliteit. Beat that!
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
man dat si nog erger dan mijn 14% Megane
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..quote:
Je moet jezelf ook wel haten als je in een Rio gaat rijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.
Nee jonge je kan eindeloos horken in zon bak omdat iedereen toch denkt dat er een bejaarde achter het stuur zit....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook wel haten als je in een Rio gaat rijden
Om hem weer aan het lachen te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee jonge je kan eindeloos horken in zon bak omdat iedereen toch denkt dat er een bejaarde achter het stuur zit....
Voor die ene die alsnog boos blijft span ik gewoon even mij triceps aan achter het stuur, haha ja.tog!
Whehehhequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..
Nee dank je daar ga ik me niet op verplaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
En uiteraard is dit het enige waar je jeop behoort te verplaatsen
een Busaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
En uiteraard is dit het enige waar je jeop behoort te verplaatsen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echte anti's hebben verlengde achteras.
quote:
niks mis meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef Eleiko het volgende:
Dit topic is eigenlijk een random afwisseling van discussies over wheysmaken, midgets en auto's.
Ik kan mijn as ook verlengenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echte anti's hebben verlengde achteras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik kan mijn das ook verlengen
Ik heb het ff aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Oh die as.... lol
Nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb het ff aangepast
Edit:
Oh die as.... lol
Hij is druk bezig met de gebruiksaanwijzing van die draaibanken op z'n werk.quote:
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met de gebruiksaanwijzing van die draaibanken op z'n werk.
Haha! Als die sleutel erin zit en hij vliegt, zo dan schrik je je helemaal de touwtering. Spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
laatste keer dat ik aan een draaaibank stond was toen ik op de LTS zat.
Reminder om niet de sleutel in de kop te laten zitten als je hem aan zet![]()
![]()
![]()
BAM
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Haha! Als die sleutel erin zit en hij vliegt, zo dan schrik je je helemaal de touwtering. Spreek uit ervaring.
35quote:
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
35
'k heb trouwens 2 nieuwe tank tops besteld, waaronder 1'tje speciaal voor jou haha
binnenkort komen ze binnen en ga ik sqt opnemen
gona b gud![]()
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik kan jou totaal niet peilen man![]()
Draaibank op LTS? Whut? Werken op uni? Huh?
En dan neergestoken worden zekerquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Yuri,
Martin Garrix & Dan Bilzerian.![]()
[ afbeelding ]
Hoe de neuk ben jij op de LTS terecht gekomen? Zat je op de plee tijdens de Citotoets?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
LTS (eerste 2 jaar krijg je vanalles, hout, metaal, solderen electronica weet ik wat. Waaronder dus ook een draaibank
toen MTS
toen HTS met m'n afstudeerstage hier op de Uni, en gebleven....
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe de neuk ben jij op de LTS terecht gekomen? Zat je op de plee tijdens de Citotoets?
lijk vrij rustig van buiten volgens veel mensen, maar van binnen ben ik dat alles behlave idd....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat je zoveel zweet; je lichaam maakt overtoeren.
I know dat feel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lijk vrij rustig van buiten volgens veel mensen, maar van binnen ben ik dat alles behlave idd....
maar goed, met een goed plan, en een beetje motivatie en begeleiding van je ouders kom je er zo ook
en inmiddels heb jij een bloeddruk van 200 zker?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Ik zit nu gewoon al anderhalf uur op de bank te wachten tot m'n vriendin klaar is met douchen, aankleden etc. Belachelijk. Ondertussen nog even rustig bellen met vriendinnen.
betaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Ik zit nu gewoon al anderhalf uur op de bank te wachten tot m'n vriendin klaar is met douchen, aankleden etc. Belachelijk. Ondertussen nog even rustig bellen met vriendinnen.
Denken dat auto's daar ook maar enige relevante invloed op uitoefenenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouw
White knight helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Trouwens, vanochtend was ik in de gym voor rug+bicepsen. Gaat er een meisje naast me bodyweight squats doen tegen de muur notabene. Begint ze na 5 reps te huilen. 'Het doet zo'n pijn ahhhh'. Moest stoppen met 2e set DL omdat ik m'n lach niet kon houden.
Waar gaat het heen met deze wereld?
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat auto's daar ook maar enige relevante invloed op uitoefenen
Daar betaal je toch niet voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Precies, het gaat om de man in de auto, niet de auto zelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.html
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar betaal je toch niet voor?
Gewoon even een slechte review op hookers.nl achterlaten, dat zal haar leren.
Grootse klassequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
corrie tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt je auto nodig om aandacht te krijgen van een vrouw? Triestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouw
Onlangs heb ik deze special gezien. Deze comedian is heerlijk grof en totaal niet politiek correct.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze comedian.Louis CK niveau, goud. Hij zegt wat iedereen denkt.
Korte stukjes:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Trouwens, vanochtend was ik in de gym voor rug+bicepsen. Gaat er een meisje naast me bodyweight squats doen tegen de muur notabene. Begint ze na 5 reps te huilen. 'Het doet zo'n pijn ahhhh'. Moest stoppen met 2e set DL omdat ik m'n lach niet kon houden.
Waar gaat het heen met deze wereld?
Vrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Auto'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij hebt je auto nodig om aandacht te krijgen van een vrouw? Triest![]()
[ afbeelding ]
[..]
Onlangs heb ik deze special gezien. Deze comedian is heerlijk grof en totaal niet politiek correct.
Ik ben fan.![]()
Waarom post je niet onder je McNulty account of bang dat mensen er achter komen dat je een kleurtje hebt?quote:
Waarom zien ze Martin Garrix als groot voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..iedere dude in mijn fb lijst ziet hem opeens als een groot voorbeeld.
Nee die Danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zien ze Martin Garrix als groot voorbeeld dan?
Beetje maar?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja hij moet lekker doen wat ie wilt.
Die meiden om hem heen hebben win en hij heeft win. Maar ik vind het niet aantrekkelijk.
Ook gasten die dan fotos hebben met geld, auto's en veel drank. I don't like it. Zie liever een man een beetje sporten.
Check die ik postte. Je vindt hem sowieso goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Louis CK![]()
[ afbeelding ]
Jim jefferies![]()
Ik ga die vanavond checken. Hoe grover, hoe beter is bij mij vaak het geval.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:35 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
.
Whahahaha die komt uit die special die ik net postte.
Geniaal.
Pas op dat het geen carry-over krijgt naar je echte leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ga die vanavond checken. Hoe grover, hoe beter is bij mij vaak het geval.
Hnnngggquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Bradley Cooper is veranderd in een lekkere beer...
Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.quote:
Jij ziet er wel zo uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik die ook ga kijken. Ben zelf ook een viking dus..
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Oh hell to the no.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.
Lul niet jij heb van die mooie lange spierenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga zo ff een rondje hardlopen hoor heerlyk weer
zieke tank aan superstrakke broekje waar me quads als een belachelijke door heen pompe
ff lkkr geniete
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lul niet jij heb van die mooie lange spieren
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.html
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamen
Alle gekheid op een stokje dm ff link.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.
Het is zijn levenselixer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |