Waarom post je niet onder je McNulty account of bang dat mensen er achter komen dat je een kleurtje hebt?quote:
Waarom zien ze Martin Garrix als groot voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..iedere dude in mijn fb lijst ziet hem opeens als een groot voorbeeld.
Nee die Danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zien ze Martin Garrix als groot voorbeeld dan?
Beetje maar?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja hij moet lekker doen wat ie wilt.
Die meiden om hem heen hebben win en hij heeft win. Maar ik vind het niet aantrekkelijk.
Ook gasten die dan fotos hebben met geld, auto's en veel drank. I don't like it. Zie liever een man een beetje sporten.
Check die ik postte. Je vindt hem sowieso goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Louis CK![]()
[ afbeelding ]
Jim jefferies![]()
Ik ga die vanavond checken. Hoe grover, hoe beter is bij mij vaak het geval.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:35 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
.
Whahahaha die komt uit die special die ik net postte.
Geniaal.
Pas op dat het geen carry-over krijgt naar je echte leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ga die vanavond checken. Hoe grover, hoe beter is bij mij vaak het geval.
Hnnngggquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Bradley Cooper is veranderd in een lekkere beer...
Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.quote:
Jij ziet er wel zo uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik die ook ga kijken. Ben zelf ook een viking dus..
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Oh hell to the no.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.
Lul niet jij heb van die mooie lange spierenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga zo ff een rondje hardlopen hoor heerlyk weer
zieke tank aan superstrakke broekje waar me quads als een belachelijke door heen pompe
ff lkkr geniete
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lul niet jij heb van die mooie lange spieren
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.html
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamen
Alle gekheid op een stokje dm ff link.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.
Het is zijn levenselixer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |