Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.quote:
Jij ziet er wel zo uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik die ook ga kijken. Ben zelf ook een viking dus..
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb je de 720p versie? Ik heb ep 1 in low def al maanden op mijn computer staan, maar zo ga ik het echt niet kijken hoorrrr.
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik teddyburrr/mcnultywas.
Oh hell to the no.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat is jou obsessie met die Mcnulty? Waren jullie een fokkoppeltje.
Lul niet jij heb van die mooie lange spierenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga zo ff een rondje hardlopen hoor heerlyk weer
zieke tank aan superstrakke broekje waar me quads als een belachelijke door heen pompe
ff lkkr geniete
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet dat vikings behoorlijk racistisch zijn he
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lul niet jij heb van die mooie lange spieren
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.html
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Viking slachten alles af wat ze tegenkwamen
Alle gekheid op een stokje dm ff link.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee daarom ze hadden die black ass geslacht in die tijd
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En ik heb in de wandelgangen gehoord dat hij geen bloed heeft maar hummus in plaats daarvan.
Het is zijn levenselixer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ze alleen maar mooie vrouwen verkrachtten en dat er nu zulke lekkere Zweden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |