quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Yuri,
Martin Garrix & Dan Bilzerian.![]()
[ afbeelding ]
Hoe de neuk ben jij op de LTS terecht gekomen? Zat je op de plee tijdens de Citotoets?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
LTS (eerste 2 jaar krijg je vanalles, hout, metaal, solderen electronica weet ik wat. Waaronder dus ook een draaibank
toen MTS
toen HTS met m'n afstudeerstage hier op de Uni, en gebleven....
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe de neuk ben jij op de LTS terecht gekomen? Zat je op de plee tijdens de Citotoets?
lijk vrij rustig van buiten volgens veel mensen, maar van binnen ben ik dat alles behlave idd....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat je zoveel zweet; je lichaam maakt overtoeren.
I know dat feel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lijk vrij rustig van buiten volgens veel mensen, maar van binnen ben ik dat alles behlave idd....
maar goed, met een goed plan, en een beetje motivatie en begeleiding van je ouders kom je er zo ook
en inmiddels heb jij een bloeddruk van 200 zker?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Ik zit nu gewoon al anderhalf uur op de bank te wachten tot m'n vriendin klaar is met douchen, aankleden etc. Belachelijk. Ondertussen nog even rustig bellen met vriendinnen.
betaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Ik zit nu gewoon al anderhalf uur op de bank te wachten tot m'n vriendin klaar is met douchen, aankleden etc. Belachelijk. Ondertussen nog even rustig bellen met vriendinnen.
Denken dat auto's daar ook maar enige relevante invloed op uitoefenenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouw
White knight helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Trouwens, vanochtend was ik in de gym voor rug+bicepsen. Gaat er een meisje naast me bodyweight squats doen tegen de muur notabene. Begint ze na 5 reps te huilen. 'Het doet zo'n pijn ahhhh'. Moest stoppen met 2e set DL omdat ik m'n lach niet kon houden.
Waar gaat het heen met deze wereld?
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat auto's daar ook maar enige relevante invloed op uitoefenen
Daar betaal je toch niet voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Precies, het gaat om de man in de auto, niet de auto zelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)door_rode_wagen.html
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar betaal je toch niet voor?
Gewoon even een slechte review op hookers.nl achterlaten, dat zal haar leren.
Grootse klassequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
corrie tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt je auto nodig om aandacht te krijgen van een vrouw? Triestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouw
Onlangs heb ik deze special gezien. Deze comedian is heerlijk grof en totaal niet politiek correct.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze comedian.Louis CK niveau, goud. Hij zegt wat iedereen denkt.
Korte stukjes:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Trouwens, vanochtend was ik in de gym voor rug+bicepsen. Gaat er een meisje naast me bodyweight squats doen tegen de muur notabene. Begint ze na 5 reps te huilen. 'Het doet zo'n pijn ahhhh'. Moest stoppen met 2e set DL omdat ik m'n lach niet kon houden.
Waar gaat het heen met deze wereld?
Vrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef H1N1 het volgende:
Auto'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij hebt je auto nodig om aandacht te krijgen van een vrouw? Triest![]()
[ afbeelding ]
[..]
Onlangs heb ik deze special gezien. Deze comedian is heerlijk grof en totaal niet politiek correct.
Ik ben fan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |