SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-05-2014 01:21:50 ]If not now, then when.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
?
Ik vind die dans alleen een beetje gaar, doet vrij weinig voor m'n penor
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij bent echt zo een baas.
Ik vind haar bloedgeil. Hnnng.
Op zich wel ja. Wel een goede squat op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij is fucking lekker alleen die dans is echt suf.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd. Lijkt wel een beetje op een krab in dat preview plaatje.
wizardquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee geen idee, typte gewoon "dancing latina" in op youtube
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
Die gozer is ook best triest.quote:Op donderdag 15 mei 2014 06:32 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Al die vrouwen meteen butthurt in de comments.
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel voetbalshirtje
Maar de kleuren groengeel staan mij dan ook niet.
Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Deephousequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doetquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.
[..]
Wat zei hij dan?
[..]
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.
Nooit van gehoord. Wat is het?quote:
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Teddyburrr het volgende:
Raak je gains kwijt als je de kamelenkuch (MERS) krijg?
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoe schiet je een kaolo selfie via de spiegel zonder de camera in de reflectie terug te zien dan?
Hekserij jongen, ik zweer het.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
would hit/10quote:
teasen op een forumquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
quote:
Even een CarbonC doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh. Zo'n ding draag je toch niet met uitgaan. Alhoewel..
[..]
Wat is dat?
[..]
[..]
Deephouse
Lekker grooven
[ afbeelding ]
[..]
Wie is Solange en waarom is dat interessant? Who cares wat Jay-Z in een lift doet. Al dat celebrity gegeil
. Gister sta ik te koken zet m'n chick RTL boulevard op. Item dat de zoon Ruud Gullit nu bij hem woont ipv bij Estelle. Incl persbericht door de advocaat naar buiten gebracht. Echt who fucking cares waar de zoon van Ruud Gullit woont. Bemoei je lekker met je eigen zaken ofzo. Heb bijna m'n koffiezetapparaat door de TV gegooid.
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het?
[..]
Met een beetje geluk kom je eruit te zien als Zyzz.
[..]
Nooit van een zelfontspanner gehoord? Of denk je daarbij gelijk aan masturberen?
[..]
[..]
would hit/10
[..]
teasen op een forum.
[..]![]()
Ik doe em wel vakerquote:
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:12 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen jongens en meisjes! Nog 1 dagje en dan is het weer weekend! Zometeen lekker een appeltje en een glaasje water. Jullie nog lijstjes?
Da's weinig, vriend. Aan het cutten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.
gr gr frikandel.
Niet eens echt (bewust)... Maar eet ook als een bezetene in de avond.quote:
Hoeveel frikandellen eet jij in de bulkquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet eens echt (bewust)... Maar eet ook als een bezetene in de avond.
Die indruk had ik ook ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
Succes met kniebuigen hè! Ga je erna ook nog schouderdrukken boven het hoofd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef star_gazer het volgende:
Zeau. Straks gaan we voor het eerst 125kg hurken. maar even wat extra rijst met gehakt naar binnen aan het stouwen.
Note to self: eerst poepen straks.
Dat is niet de manier waarop we hier posten. Zet het in een handig lijstje. Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
2 broodjes kipfilet, 2 broodjes pindakaas, 2 pakjes crackers met blik tonijn op waterbasis, banaan, kiwi, 500 gr kwark en wat avondeten.
gr gr frikandel.
Noem mij gewoon bij mijn juiste naam a.u.b.quote:
ja beetje, maar valt me nog mee! Van de yoga geen last, ben blijkbaar wel erg flexibel :p schouders voel ik wel lekkerquote:
Dankje ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ja.
[..]![]()
lololol
Eerst gaat ze helemaal flippen om een plagerijtje en dan komt ze zelf met van die belachelijke posts. Lekker hypocriet ben je dan. Jij pikt dat meteen op. Goede jongen.
maatjequote:
Ik kan echt geen chocolade eten in de cut, gaat rechtstreeks naar m´n kontquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef H1N1 het volgende:
Heerlijk dames, al die lijstjes!
O: 250ml halfvolle melk met whey
T: minimarsje
T: stukje leverworst + kopje thee
T: worstebroodje met light mayo
L: niets, ben aan de lein
T: minibounty en glaasje cola
D: wat de pot schaft
Zieke cut.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
En er nog op ingaan ook #1quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suur
En er nog op ingaan ook #2quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's de zogenaamde pull-push en 5x3 is dan beter dan 5x5.
1,9547459% progress gegarandeerd.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie is die Teddyburrr hij is van mij.
Serieus ik kom erachter wie je bent.
Ik denk het ook.quote:
Daarom dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beiden zijn ze kankerzielig.
Dus komt wel overeen.
Als het je niet tegen staat: doen; dan weet je voor eens en voor altijd wat dat is (en wie weet gaat er wel een wereld voor je open).quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
Goede buik, die linker.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Helemaal gemist: Ronnie werd eergisteren 50!
Nee. Kuitheffen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Succes met kniebuigen hè! Ga je erna ook nog schouderdrukken boven het hoofd?
Kerel is ook zo labiel als wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef no1uknow het volgende:
Even alle posts van Susteren lezen, wat een mongool
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Madcow.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
he bois maak geen progressie meer met sl wat moet ik doen
Harder trainen ;Dquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
he bois maak geen progressie meer met sl wat moet ik doen
Like komt je kant op leks.quote:
die reactie op mijn zieke trolllquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef no1uknow het volgende:
Even alle posts van Susteren lezen, wat een mongool
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Dat er sowieso nog mensen zijn die serieus op jou reagerenquote:
Hey, Mrs. Awesome. Kan je hem de groeten doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo zo, knapperd ben je hoor.
Ik kan beter een kloontje maken denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat er sowieso nog mensen zijn die serieus op jou reageren
Eindelijk een medestander, ze doet lekker waar ze zelf zin in heeft. Lekker gek, prachtig mens! Heerlijk slank ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die hakuna heeft ook nog wel goede voeding tips in dat wat draag je topic in LIF. En eerlijk is eerlijk ze ziet er goed uit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
zeg gewoon dat je zoals ryan gosling gaat worden gewoon mooi toned mooie lange spieren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
vertel haar gwn dat je lekker toned wil worden met mooie lange spieren niet zon opgepompte ballon
Groeten terug man, fluo appte me net dat ik op FOK moest kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, Mrs. Awesome. Kan je hem de groeten doen?
quote:
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5quote:
Al zijn 'wat vinden jullie?'-topicsquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
Inderdaad.quote:
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?
Ik ga al lang niet meer naar school.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En wat draag jij naar school als ik vragen mag?
Alleen als ik me verveel, geen reden om je bijzonder te voelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.
wie is dat hoertje? neukbaar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit topic nog steeds in de gaten houdt. Ik was al bang dat je ons vergeten had.
Jij denkt dat we daar een gluurder voor nodig hebben .quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Alleen als ik me verveel, geen reden om je bijzonder te voelen.
Ik vind je toch nog wel lief hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lekker genieten met haar.quote:
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind je toch nog wel lief hoor.
[..]
Lijkt me best wel lekker genieten met haar.
wanneer gaan we cammequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Met curry. Hmmm, heerlijk. Zo moet je de vrouwtjes verwennen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijten
Ik houd niet van frikandel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel er wel ff doorheen smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |