Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
welke waggie heb jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
precies jeroentjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk
ik geniet meer als de lul echt is ( van een man dus ) ben geen homo hoor
idd gewoon genieten is hetquote:
E38 is veruit de mooiste 7seriequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
Alleen beetje onhaalbare kaart voorlopigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind de huidige 7 toch de mooiste. Die vorige ziet er al zo verouderd uit.
Niet voor een BMW X6 gaan.quote:
Deze man weet! Bmw koop je met je hele familie als je turks bent en minimaal 6 broers hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Jahr00n het volgende:
bmw net als mercedes sjonnie bak
audi 4 de real bazen
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dimaquote:
X6quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
das een dinky toyquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
Oef! Jammer dat die bak er niets kan. Hij ziet er wel prachtig uit verder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dima
Waardeloze auto. Koop dan een Range Rover als je het terrein in wil en zo als je op de weg blijft koop je een Cayenne Turbo
Een wat?quote:
Zo'n wagen rijdt hier in het dorp ook. Doe altijd ff m'n muziek uit als die langs komt rijden, wat een bruut geluidquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Bohhhals ik het geld had, toch wel één van mijn favoriete waggies op dit moment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop van niet, dan zou ik heel raar springenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ gewoon '<programma> pdf' in Google.
[..]
Alright thanks. Geldt dit ook voor de squat trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |