Samenvattinkjes, is niks man.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie ziet Van Dijk spelen bij Celtic, vraag ik me dan af.
Ajax koopt alleen maar buitenlandse talenten die achteraf niet geweldig zijn gebleken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Xaxax het volgende:
Feyenoord heeft al 5 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland...
Dat er zoveel Feyenoorders erbij zitten is logische...
Ajax en de rest leiden bijna geen fuck meer op voor het hoogste nivo...
twitter:Telstar1963NV twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:18:09Helaas is geen enkele speler van Telstar opgenomen in het Nederlands elftal. Over twee jaar nieuwe kansen! reageer retweet
Je kan ook reacties lezen van hun fans+ basis bij beter team dan alles wat hier wekelijks loopt te kutten. (Veltman)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schei uit man. Je hebt hem nooit meer gezien.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
niemand neemt je serieus als je in Rusland of Schotland voetbalt
Wat in het geval van Rusland niet helemaal terecht is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Snap ook eigenlijk niet zo goed wat Veltman er tussen doet. Heeft eigenlijk constant lopen blunderen vanaf de winterstop zo ongeveer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Aanholt gaat denk ik mee omdat hij in het systeem past. Veltman gaat denk ik afvallen.
Tja, Lens voetbalt in Oekraïne.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Betere verdedigers hebben we niet dus je hebt er mee te dealen. Als we het 3-4-1-2 systeem gaan spelen zal Blind niet spelen. Daar is hij te traag voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis van deze selectie zou ik de volgende basis nemen
Krul; Janmaat, De Vrij, Vlaar, BMI, Blind; De Jong, Sneijder, De Guzman; Robben, Van Persie
De verdediging, tragisch gewoon.
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul; Janmaat, De Vrij, Vlaar, BMI, Blind; De Jong, Sneijder, De Guzman; Robben, Van Persie
BMI voor de Vrij en Kongolo op linksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat middenveld en de aanval ziet er eigenlijk prima uit zo. Janmaat is ook niet minder dan Van der Wiel, Vlaar speelt wekelijks PL, valt ook nog mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Rusland is beter dan de Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Box to box playerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaat
De LVV-positie is al overvol (Kongolo, Blind, Van Aanholt, zelfs BMI kan daar spelen). Blind en BMI gaan sowieso niet afvallen, en Kongolo is momenteel beter in vorm dan Van Aanholt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Aanholt gaat denk ik mee omdat hij in het systeem past. Veltman gaat denk ik afvallen.
Vitesse speelde nog play-offs.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef opreis het volgende:
Van Aanholt zat niet eens bij die groep eredivisie spelers en nu opeens wel dr bij?
Die Bacuna speelt daar gewoon alles hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bacuna had prima als offensieve back meegekund ipv Verhaegh. Hetzelfde geldt voor Emanuelson ipv Aanholt. Verder is Van Dijk natuurlijk wel beter dan Rekik.
In Schotland.. Higdon wordt daar topscorer johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef forzaudinese het volgende:
@Ajacied422
Van Dijk is in zijn eerste jaar bijna uitgeroepen tot speler van het jaar daar ! Bovendien heeft hij de champions league ook mee gespeeld bij Celtic.
Of in nederlandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Snap de hype ook niet echt goed, is door keihard werken nog doorgekomen in de ajaxjeugd, heeft dit seizoen boven verwachting gepresteerd, maar zal nooit een topper worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook eigenlijk niet zo goed wat Veltman er tussen doet. Heeft eigenlijk constant lopen blunderen vanaf de winterstop zo ongeveer.
Nog steeds geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een geblesseerde meenemen zoals VDW
Vd Wiel, Douglas, van Dijk allemaal 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Dat van Gaal Ramos, Pique en Thiago Silva zou gaan selecteren?
wisselen met Vlaar dan. Kongolo is beter als backquote:
Fer is ook een loperquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaat
quote:
Quote van de NOSquote:Gregory van der Wiel gaat niet naar het WK. De rechtsback van Paris Saint-Germain kampt met een blessure aan de kniepees. Hij is de opvallendste afwezige in de voorlopige WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal.
Douglas en Van dijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Vd Wiel, Douglas, van Dijk allemaal 3 klassen beter.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wisselen met Vlaar dan. Kongolo is beter als back
Hij speelde toen twee wedstrijdjes wel aardig en werd door iedereen Oranje in geluld zoals dat wel vaker gebeurt de laatste tijd, daarna eigenlijk keihard door de mand gezakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Snap de hype ook niet echt goed, is door keihard werken nog doorgekomen in de ajaxjeugd, heeft dit seizoen boven verwachting gepresteerd, maar zal nooit een topper worden.
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Vd Wiel, Douglas, van Dijk allemaal 3 klassen beter.
Precies.. die gozer is echt niks bijzonders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Snap de hype ook niet echt goed, is door keihard werken nog doorgekomen in de ajaxjeugd, heeft dit seizoen boven verwachting gepresteerd, maar zal nooit een topper worden.
Dagelijksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij wekelijks naar Schots Voetbal, ja?
Heeft vooral moeite met fysieke en bewegelijke spelers. Ik noem een De Ridder, Janssen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde toen twee wedstrijdjes wel aardig en werd door iedereen Oranje in geluld zoals dat wel vaker gebeurt de laatste tijd, daarna eigenlijk keihard door de mand gezakt.
Fixed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft vooral moeite met spelers. Ik noem een De Ridder, Janssen..
Speelt gewoon heel het seizoen goed. Op 2 blunders na, niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde toen twee wedstrijdjes wel aardig en werd door iedereen Oranje in geluld zoals dat wel vaker gebeurt de laatste tijd, daarna eigenlijk keihard door de mand gezakt.
Laat dat maar aan Janmaat overquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
In dit systeem moeten de backs soms ultra offensief denken in de 16 komen want anders ga je heel weinig goals maken
Veltman is net al veel Nederlandse verdedigers geen echte verdediger.. de enige jeugdige verdediger die het echte verdedigende ambacht lijkt te beheersen is Kongolo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft vooral moeite met fysieke en bewegelijke spelers. Ik noem een De Ridder, Janssen..
Daar hoop ik al jaren op maar hoeveel clásicos ze ook spelen, het lijkt niet te gebeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of een oorlog in de Spaanse spelersgroep.
Ja maar de grote Strootman is er niet bij. Daarom 1-5-3-2quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef ace_eleven het volgende:
Volledige voorselectie:
Cillessen (Zoet, Krul, Vorm)
-------
Janmaat (Verhaegh) - Vlaar (De Vrij, Veltman) - Kongolo (Rekik) - Martins Indi (Van Aanholt)
-------
De Guzman (Fer,Wijnaldum) - Sneijder (Vilhena,Van der Vaart) - De Jong (Clasie, Blind)
-------
Robben (Boëtius, Kuyt) - Van Persie (Huntelaar) - Lens (Promes, Depay)
-------
Even los van de invulling, eigenlijk nog best wel een 4-3-3-selectie als je t mij vraagt. Staan wel erg veel aanvallers langs de kant als je 5-3-2 gaat spelen
kan je dat iets duidelijker uitleggen misschien met een whiteboard en magneetjes??quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
In dit systeem moeten de backs soms ultra offensief denken in de 16 komen want anders ga je heel weinig goals maken
Wel wat meer, heeft goed gespeeld, zeker niet minder dan zijn concurrentie bij PSV of Feyenoord, alleen ging hij in de Europese toppers bijna stelselmatig in de fout. Goede reden wel om hem niet mee te nemen, al is het de vraag wat de gekozen defensie doet, die hebben nog niet eens Europese ervaring.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
BMI en de Vrij zijn veel beter jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Douglas en Van dijk.
Jij noemt ook maar gewoon random namen he?
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fossieltje het volgende:
Zou Van Gaal met dit 5-3-2 systeem misschien ook Lens als linksback willen proberen? Of als reserve links-/rechtsback. Het schijnt dat hij verdedigende kwaliteiten heeft en Van Gaal houdt van hem.
Uh....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fossieltje het volgende:
Zou Van Gaal met dit 5-3-2 systeem misschien ook Lens als linksback willen proberen? Of als reserve links-/rechtsback. Het schijnt dat hij verdedigende kwaliteiten heeft en Van Gaal houdt van hem.
Dan Douglas wel idd.quote:
Lijkt me niet zo'n vreemde gedachte. Is fysiek sterk en heeft veel loopvermogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fossieltje het volgende:
Ja, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
------------------------Vd Sar---------------------
Reiziger----Stam----F.de Boer----Numan
----------------------Davids----------------------
----------R.de Boer---------Cocu--------------
--------------------Bergkamp--------------------
-------------Kluivert------Overmars----------
Koeman heeft het niet begrepenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je dat iets duidelijker uitleggen misschien met een whiteboard en magneetjes??
Wat is een echte verdediger dan precies?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veltman is net al veel Nederlandse verdedigers geen echte verdediger.. de enige jeugdige verdediger die het echte verdedigende ambacht lijkt te beheersen is Kongolo.
Fysiek sterk en loopvermogen is het enige wat een linksback nodig heeft, ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n vreemde gedachte. Is fysiek sterk en heeft veel loopvermogen.
Buttner zou het ook goed kunnen.... Maar die zit er dus niet bij. Dus het zal van Aanholt worden denk ik. Blind is te traag voor dat systeem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . Maar wie moet de andere worden ?
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:34:57Hand in hand, kameraden. Hand in hand, voor Nederland. Geen woorden maar daden, leve Nederland. #feyenoord #hofleverancier reageer retweet
Bedankt Diederik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:34:57Hand in hand, kameraden. Hand in hand, voor Nederland. Geen woorden maar daden, leve Nederland. #feyenoord #hofleverancier reageer retweet
Ik prefereer Depay.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Buttner zou het ook goed kunnen.... Maar die zit er dus niet bij. Dus het zal van Aanholt worden denk ik. Blind is te traag voor dat systeem.
Geen Seedorf en Bogarde in je opstelling.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
Tja wat winnen wordt moeilijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Die heeft zeker zijn lolbroek aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Jij denkt echt dat het daarom gaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Xaxax het volgende:
Ik snap dat de aJAX supporters gefrusteerd zijn omdat er zo weinig ajax spelers bij zitten van het huidige ajax...
En daarom ga je de rest maar afzeiken nu.....Triest.
quote:Doel: Sander Boschker (FC Twente), Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht).
Verdediging:Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Celtic), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax), Ron Vlaar (Feyenoord).
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Otman Bakkal (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Wout Brama (FC Twente), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (AC Milan), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (AZ), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München)
...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Xaxax het volgende:
Ik snap dat de aJAX supporters gefrusteerd zijn omdat er zo weinig ajax spelers bij zitten van het huidige ajax...
het is nog maar een mannetje, maar hem geen echte verdediger noemen is wat raar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veltman is net al veel Nederlandse verdedigers geen echte verdediger.. de enige jeugdige verdediger die het echte verdedigende ambacht lijkt te beheersen is Kongolo.
Een speler die een aanvaller geheel uit het spel kan halen, overal tussen zit, fysiek in orde en zorgt dat de aanvaller geen goede pass geeft, zowel over de grond als met het hoofd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat is een echte verdediger dan precies?
Oh, wie hadden er van Ajax nog meer bij gemoeten dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Xaxax het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik vul alleen maar de quote aan...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fysiek sterk en loopvermogen is het enige wat een linksback nodig heeft, ja.
Ok vluggejapie99quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
Chili maakt con carne van holland, 3-0
Holland RAUS
hij houdt van lens omdat lens op zijn buitenpositie de verdedigende taken op zich neemtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fossieltje het volgende:
Ah, dat was ook al triestquote:
Goed argument.quote:
Kongolo zit er altijd fel op, is snel, fysiek sterk, heeft er altijd wel een been tussen. Maar met name zijn felheid is iets dat je bij Nederlandse verdedigers weinig ziet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat is een echte verdediger dan precies?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Xaxax het volgende:
Deze selectie kan gewoon de rest van de wereld aan joh..
Ga de selecties van andere top ploegen vergelijken en die hebben fysiek misschien wat meer maar voetbaltechnische heeft Nederland samen met Frankrijk en brazilie en Argentinie de beste selectie van de wereld.....
Ja leuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Xaxax het volgende:
Ga de selecties van andere top ploegen vergelijken en die hebben fysiek misschien wat meer maar voetbaltechnische heeft Nederland samen met Frankrijk en brazilie en Argentinie de beste selectie van de wereld.....
Sommige mensen hier moeten Douglas nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekik is ook een onbegrijpelijke. Die faalt in verdediging wekelijks en geeft de rest de schuld.
Daar nodigen je infantiele one-liners niet echt toe uit.quote:
Nederland is meer bezig met voetballende verdedigers dan verdedigende verdedigers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo zit er altijd fel op, is snel, fysiek sterk, heeft er altijd wel een been tussen. Maar met name zijn felheid is iets dat je bij Nederlandse verdedigers weinig ziet.
Dit moet een troll zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Xaxax het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is meer bezig met voetballende verdedigers dan verdedigende verdedigers.
Denk je ja?quote:
Nee daar gaat het echt niet omquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het daarom gaat?
Genaturaliseerde spelers. Dan is toch ook de hele charme van interlandvoetbal weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige mensen hier moeten Douglas niet
En dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaturaliseerde spelers. Dan is toch ook de hele charme van interlandvoetbal weg.
Die zat toch bij de play offs voor Vitesse.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Van Gaal zei vanmiddag, 'er komen geen andere Eredivisiespelers meer bij' en hop, daar is Van Aanholt ineens
Hier heeft Van Gaal ongetwijfeld een verklaring voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Van Gaal zei vanmiddag, 'er komen geen andere Eredivisiespelers meer bij' en hop, daar is Van Aanholt ineens
Interlandvoetbal is toch naar de kenker sinds 1998 dus het maakt toch geen hol uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Genaturaliseerde spelers. Dan is toch ook de hele charme van interlandvoetbal weg.
Eigendom van Chelsea toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje druk op Alonso en hij is nergens meer. Xavi is zo oud en blessuregevoelig dat hij bij de eerste beste tik van de Jong gewisseld kan worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Xaxax het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zat toch bij de play offs voor Vitesse.
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje druk op Alonso en hij is nergens meer. Xavi is zo oud en blessuregevoelig dat hij bij de eerste beste tik van de Jong gewisseld kan worden.
Sergio Ramos met een Celta de Vigo'tje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Caland het volgende:
Spanje begint altijd kut aan een toernooi. Appeltje eitje joh. Hattrickje van Kongolo. Niks mis mee.
Cillessen sterkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
Cillessen (sterk)
-------
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Kongolo (Rekik) - Martins Indi (zwak internationaal gezien)
-------
De Jong - Sneijder - De Guzman (behoorlijk oké)
-------
Robben - Van Persie (sterk)
Als je de basis bekijkt is het echt niet zo een zwakke selectie hoor, alleen verdedigend kun je wel je twijfels hebben, maar daarom stellen we er ook 5 op, of was het nou 3
Daar zeg je een paar keer hetzelfde maar wat moet die daarvoor precies kunnen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een speler die een aanvaller geheel uit het spel kan halen, overal tussen zit, fysiek in orde en zorgt dat de aanvaller geen goede pass geeft, zowel over de grond als met het hoofd.
Cillessen sterk? Oke het is geen verkeerde keeper. Maar als ik naar andere landen kijk staan daar gewoon wereldtoppers. Dat is Cillessen dus niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
Cillessen (sterk)
-------
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Kongolo (Rekik) - Martins Indi (zwak internationaal gezien)
-------
De Jong - Sneijder - De Guzman (behoorlijk oké)
-------
Robben - Van Persie (sterk)
Als je de basis bekijkt is het echt niet zo een zwakke selectie hoor, alleen verdedigend kun je wel je twijfels hebben, maar daarom stellen we er ook 5 op, of was het nou 3
Zoals ik zeg, hij schijnt ook verdedigend talent te hebben:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fysiek sterk en loopvermogen is het enige wat een linksback nodig heeft, ja.
Omdat Nederland niet echt een topcompetitie is en de keepers van de meeste landen in de grote competities spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen sterk? Oke het is geen verkeerde keeper. Maar als ik naar andere landen kijk staan daar gewoon wereldtoppers. Dat is Cillessen dus niet.
Sorry, vind ik welquote:
Tussen de aanvaller en de bal komen, en de aanvaller voldoende fysiek storen dat hij niet de bal niet kan raken, maar geen goede voortzetting kan geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar zeg je een paar keer hetzelfde maar wat moet die daarvoor precies kunnen dan?
Gelukkig is er na het WK genoeg tijd om een capabele bondscoach aan te stellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Tarado het volgende:
We kunnen allemaal wel onze beste selectie bedenken maar die heeft waarschijnlijk net zo weinig kans als die van Van Gaal
Misschien denkt hij wel..ik ben van Manchester City dus het kan nooit aan mij liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekik is ook een onbegrijpelijke. Die faalt in verdediging wekelijks en geeft de rest de schuld.
Zelfde geldt voor onze verdedigers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Nederland niet echt een topcompetitie is en de keepers van de meeste landen in de grote competities spelen.
Beugelsdijk oproepen dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo zit er altijd fel op, is snel, fysiek sterk, heeft er altijd wel een been tussen. Maar met name zijn felheid is iets dat je bij Nederlandse verdedigers weinig ziet.
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er na het WK genoeg tijd om een capabele bondscoach aan te stellen.
Oh wacht.
Nu heb je me.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar nodigen je infantiele one-liners niet echt toe uit.
Post het anders nog een keer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
Ja bedankt Simon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
Van Aanholt is eigendom van Chelsea. Die verlepte Louis heeft ons weer om de tuin geleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
Kongolo heeft geen overtredingen nodig om de aanvaller af te stoppenquote:
Leeft Van den Borre nog ja. Die kocht ik 10 jaar terug altijd bij FM.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
De ruimtes zo afdekken dat je door goed te anticiperen voor je man kan komen dus? Klinkt als Veltman.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sorry, vind ik wel
[..]
Tussen de aanvaller en de bal komen, en de aanvaller voldoende fysiek storen dat hij niet de bal niet kan raken, maar geen goede voortzetting kan geven.
Omdat hij blijkbaar minder slecht dan de rest speelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef habitue het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die tuinkabauter Clasie is geselecteerd. Ik hem hem werkelijk nog nooit goed zien spelen.![]()
Alleen Robben is sterk, Van Persie kan het zijn, dan heb je er nog 3 ok bij, de rest is gewoon een gok of ze zich staande houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor onze verdedigers.![]()
Cillessen is echt niet sterk. Hij is OKE.
Er werd toch om echte verdedigers gevraagd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo kan ook nog voetballen.. Beugelsdijk niet
Clasie boven Emanuelson.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar minder slecht dan de rest speelt.
#logischnadenken
Jij loopt dan ook met een Golden Retriever en een witte stok rond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef habitue het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die tuinkabauter Clasie is geselecteerd. Ik hem hem werkelijk nog nooit goed zien spelen.![]()
Probleem van Veltman is dat hij vrij klein is voor een verdediger.. dat was Frank de Boer ook maar die was weer magistraal in de opbouw. Veltman zou ik never nooit opstellen in Oranje, maar ja ik ben slechts 1 van de 16 miljoen die geen bondscoach isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
De ruimtes zo afdekken dat je door goed te anticiperen voor je man kan komen dus? Klinkt als Veltman.
Echte belgen die Januzaj en Chadli.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij loopt dan ook met een Golden Retriever en een witte stok rond.
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.
En dan wel Wijnaldemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Ja maar als je ook nog kan voetballen dan heb je een streepje voor.. Kongolo gaat de top halen, ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er werd toch om echte verdedigers gevraagd?
op Fifa 14 is hij een goede banzitter voor mijn teamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Yeah die had ook zeker niet opgeroepen moeten worden.quote:
Gewoon goede spelers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die selecties voor de PSV-spelers buiten Depay vind ik ook wel vreemd.
Zullen er nog wel 2 van afvallenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topicquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Meid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topic
Haten op de man die de no look kopbal heeft geïntroduceerd in het voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
Babelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Is een speler zoals Van Gaal het graag ziet, dus die zie ik wel bij die 23quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Yeah die had ook zeker niet opgeroepen moeten worden.
Elke positie in het veld kan Emanuelson 10 keer beter invullen dan Clasie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie en Emanuelson zijn twee dezelfde types inderdaad.
Toen dat live gebeurde was ik niet meer bij mijn positieven. In de herhaling is het toch altijd minder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op de man die de no look kopbal heeft geïntroduceerd in het voetbal
Op wat voor een manier bedoel je dat? Technisch/mentaal gezien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een speler zoals Van Gaal het graag ziet, dus die zie ik wel bij die 23
Kuyt valt echt niet af. Reken er maar op dat Veltman af gaat vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Nu nog Zoet, Rekik, Vilhena, Wijnaldum, Boetius, Kuyt en Promes af laten vallen.
AZ was wel goed toenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
In 2006 zaten er ook rare spelers bij.. van AZ geloof ik.
Ja-knikker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Op wat voor een manier bedoel je dat? Technisch/mentaal gezien?
Je weet dat dit niet om de selectie voor het WK korfbal gaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Elke positie in het veld kan Emanuelson 10 keer beter invullen dan Clasie.
Dan hadden ze mij uit kunnen nodigen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet om de selectie voor het WK korfbal gaat?
Kuyt gaat altijd mee, hoe triest het ook is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Nu nog Zoet, Rekik, Vilhena, Wijnaldum, Boetius, Kuyt en Promes af laten vallen.
Barry Opdam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke Stijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij uit kunnen nodigen.
Ja jij ook?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet om de selectie voor het WK korfbal gaat?
Jaliensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Komende speler daar houdt Louis van, Muller het beste voorbeeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Op wat voor een manier bedoel je dat? Technisch/mentaal gezien?
Speel jij korfbal ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij uit kunnen nodigen.
Robben kan er geen kanker van inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Het grootste voordeel van het 5-3-2 systeem is in dit geval dat je zonder linksbuiten speelt. We hebben geen goede linksbuitens namelijk.
Ik vind het niet grappig dat jij zo de draak steekt met Robben's gebrek aan haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Robben kan er geen kanker van inderdaad.
Dat lachje van die tv-kijker doet het hemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je ziet hier echt dat hij een ster was bij Bayern.
Als je met drie aanvallers speelt, zou Robben rechtsbuiten staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Robben kan er geen kanker van inderdaad.
Sorry Callie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig dat jij zo de draak steekt met Robben's gebrek aan haar.
Ja maar zij hadden ook Waterman en Donk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ van toen neukt feyenoord van nu met gemak
Jij denkt voor de bondscoach te moeten bepalen hoe hij moet spelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je met drie aanvallers speelt, zou Robben rechtsbuiten staan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar zij hadden ook Waterman en Donk.
Vd Vaart lekker thuislaten man.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen: we hebben maar één goede buitenspeler. In dit systeem speel je zonder buitenspelers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij denkt voor de bondscoach te moeten bepalen hoe hij moet spelen?
Rekik ipv Van Dijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef bascross het volgende:
Die verdediging.Wat is Louis toch een held. De grootste debiel ooit.
Wist je al dat de twee voorste spelers ook best een buitenspeler kan zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: we hebben maar één goede buitenspeler. In dit systeem speel je zonder buitenspelers.
Kan er voetballend niets van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou eigenlijk Huntelaar altijd thuislaten. Heb je sowieso weinig aan in dit systeem en het is ook nog eens een enorme kwijlebal als hij moet banken gezien het laatste toernooi.
Pinch-hittertje. Zijn gezeur gewoon negeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou eigenlijk Huntelaar altijd thuislaten. Heb je sowieso weinig aan in dit systeem en het is ook nog eens een enorme kwijlebal als hij moet banken gezien het laatste toernooi.
Beugelsdijk, man in vorm. Maar ja... hij is bezig met een transfer naar Engeland he. Dan val je af bij Van Gaal.quote:
quote:Nederland
Bondscoach: Marco van Basten
1 GK VAN DER SAR Edwin - (Manchester Utd., ENG)
2 DF JALIENS Kew - (AZ Alkmaar, NED)
3 DF BOULAHROUZ Khalid - (Hamburger SV, GER)
4 DF MATHIJSEN Joris - (AZ Alkmaar, NED)
5 DF VAN BRONCKHORST Giovanni - (Barcelona, ESP)
6 MF LANDZAAT Denny - (AZ Alkmaar, NED)
7 FW KUYT Dirk - (Feyenoord, NED)
8 MF COCU Phillip - (PSV Eindhoven, NED)
9 FW VAN NISTELROOIJ Ruud - (Manchester Utd., ENG)
10 MF VAN DER VAART Rafael - (Hamburger SV, GER)
11 FW ROBBEN Arjen - (Chelsea, ENG)
12 DF KROMKAMP Jan - (Liverpool, ENG)
13 DF OOIJER Andre - (PSV Eindhoven, NED)
14 DF HEITINGA John - (Ajax, NED)
15 DF DE CLER Tim - (AZ Alkmaar, NED)
16 MF MADURO Hedwiges - (Ajax, NED)
17 FW VAN PERSIE Robin - (Arsenal, ENG)
18 MF VAN BOMMEL Mark - (Barcelona, ESP)
19 FW VENNEGOOR OF HESSELINK Jan - (PSV Eindhoven, NED)
20 MF SNEIJDER Wesley - (Ajax, NED)
21 FW BABEL Ryan - (Ajax, NED)
22 GK TIMMER Henk - (AZ Alkmaar, NED)
23 GK STEKELENBURG Maarten - (Ajax, NED)
Je hebt er weinig aan maar aan Kuyt nog minder.. die zie ik liever thuis blijven bij zijn Gertrude.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Samen met Marcodej door de Katwijkse duinen touren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan maar aan Kuyt nog minder.. die zie ik liever thuis blijven bij zijn Gertrude.
Stijntje Schaars en Danny Koefquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar zij hadden ook Waterman en Donk.
Eensch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Van der Vaart
Laat hem lekker met Sabia en zijn woonwagen op vakantie gaan
Die slijmbal kwam zelfs eerder om te trainenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan maar aan Kuyt nog minder.. die zie ik liever thuis blijven bij zijn Gertrude.
Dirk is Dirk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die slijmbal kwam zelfs eerder om te trainen
Vier keepersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
Voorselectie hè of is dit al definitief?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vier keepers
Waarom zou je in hemelsnaam vier keepers meenemen?
Als er drie geblesseerd raken sta je toch raar te kijken hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vier keepers
Waarom zou je in hemelsnaam vier keepers meenemen?
Op basis waarvan hebben ze compensatie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt nog een keepert af, hebben compensatie.
Op basis van je zusje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan hebben ze compensatie?
Helder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Nederland wordt uiteindelijk toch uitgeschakeld in de achtste finale, tegen Brazilië.
Dat waren gouden tijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
Ik heb een derde been, voor de rest ben ik vrij normaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benno L. woont hier in de buurt, ik stuur 'm desnoods op je af.
Of ben je niet gehandicapt?
Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Xaxax het volgende:
ik heb een supergevoel met deze selectie...
De enige keer dat nederland ooit wat gewonnern heeft op een groot toernooi was in 1988.....
EN TOEN STONDEN ER HEEL WEINIG AJAX CIEDEN OP HET VELD...
ik denk dat we gewoon wereldkampioen gaan worden !!
ole ole ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tijden dat het vanzelfsprekend was dat er 6 van Barca en 3 van Juve werd opgeroepen voor Oranje. En iemand van Arsenal die inmiddels standbeeld heeft.quote:
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef iPat het volgende:
[..]
De tijden dat het vanzelfsprekend was dat er 6 van Barca en 3 van Juve werd opgeroepen voor Oranje. En iemand van Arsenal die inmiddels standbeeld heeft.
Geen Ritchie de Leat en geen Stijn Stijnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
Meer dan de helft met een Ajax achtergrond idd. Hadden er 11 moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Xaxax het volgende:
ik heb een supergevoel met deze selectie...
De enige keer dat nederland ooit wat gewonnern heeft op een groot toernooi was in 1988.....
EN TOEN STONDEN ER HEEL WEINIG AJAX CIEDEN OP HET VELD...
ik denk dat we gewoon wereldkampioen gaan worden !!
ole ole ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1998 was echt pech. Die knuppel van een scheidsrechter had gewoon een penalty moeten geven nadat Pierre onderuit werd getrokken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.
Nederland heeft ook altijd pech. Het kan nooit aan Nederland zelf liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef iPat het volgende:
[..]
1998 was echt pech. Die knuppel van een scheidsrechter had gewoon een penalty moeten geven nadat Pierre onderuit werd getrokken.
2000 was een combinatie van pech en gefaal. Hoe kan je in godsnaam 5 pingels in een wedstrijd missen?
Zoveel keus heeft hij toch ook niet en ze hebben niets te verliezen, als ze meer dan 3 punten halen hebben ze het al beter gedaan dan het vorige toernooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
Een groot voordeel van deze selectie is de honger naar succes en grote contracten..
2 jaar geleden waren het allemaal uitgebluste spelers bij allemaal grote clubs..die gasten hadden niets meer om voor te spelen..
Deze groep is fris en hebben alles te winnen..
Ik denk dat Van gaal de goede keuze heeft gemaakt.
96 lag het aan heel Ajaxquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft ook altijd pech. Het kan nooit aan Nederland zelf liggen.
De Barneymentaliteit.
De Jong als centrale verdediger is zo'n slecht idee nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
---------------------------Cillissen--------------------------
Janmaat----Vlaar----De Jong----Kongolo-----Blind
-----------------De Guzman---------Fer------------------
---------------------------Sneijder-------------------------
--------------------Robben------Van Persie--------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |