Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook maar 16 spelers in het buitenland ofzo
Robben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Per linie even gerangschikt:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Kuyt gaat mee. 100 %quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zullen de 7 afvallers worden?
Ik hoop toch op Zoet, Wijnaldum, Promes, Van Aanholt, Rekik, Vilhena en Kuyt.
dE SELEctie is vooral jong...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn nou wereldtop of kunnen wereldtop worden in deze selectie.
Vrij weinig denk ik zo.
Dat lijkt me ook. maar dat zijn Ajax-spelers even min als die van Feyenoord. Gewoon een droevige lichtingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn nou wereldtop of kunnen wereldtop worden in deze selectie.
Vrij weinig denk ik zo.
Beter dan Veltmanquote:
Wat ik denk wat gaat afvallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Per linie even gerangschikt:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Douglas was had ik het paspoort van NL in Louis zijn reet gestopt wanneer Veltman weer de fout in gaat.
Inderdaad, zoals van Basten jonge jongens kon klaarstomen voor het wkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Strani het volgende:
Allemaal een beetje Van Gaal de schuld geven van het gebrek van aanwas in Nederland, da's toch wel treurig. Ik zie liever dat deze (jonge) spelers al vroeg ervaring krijgen op topniveau.
Wat boeit het, als ze niet mee mogen naar het WK wordt meer dan de helft ervan verkocht. Als ze wel mee mogen naar het WK worden ze ook verkocht daarna.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.
Ohja jij was die slechte trollquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Xaxax het volgende:
[..]
dE SELEctie is vooral jong...
spelers als VIlhenna en Kongolo zie ik als toppers voor de toekomst...
Jammer dat ajax geen goede nederlandse spelers meer de kans geeft...
sinds cruiff daar is gekomen is heel jeugdopleiding verneukt....
Eens. Maar ik had het ook over de hele selectie en dus niet alleen over de Feyenoordersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. maar dat zijn Ajax-spelers even min als die van Feyenoord. Gewoon een droevige lichting
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.
Vilhenaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Xaxax het volgende:
[..]
dE SELEctie is vooral jong...
spelers als VIlhenna en Kongolo zie ik als toppers voor de toekomst...
Jammer dat ajax geen goede nederlandse spelers meer de kans geeft...
sinds cruiff daar is gekomen is heel jeugdopleiding verneukt....
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst goed verkocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat boeit het, als ze niet mee mogen naar het WK wordt meer dan de helft ervan verkocht. Als ze wel mee mogen naar het WK worden ze ook verkocht daarna.
Nee, Rekik kan er veel vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie, Vilhena, De Vrij, Promes, Verhaegh en Van Aanholt kunnen echt niet.
Jij bent echt teringdom met je 'jullie'.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja, zo gaat dat nou eenmaal in het voetbal. C'est la vie. Van Gaal heeft er de schuld in elk geval niet aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef byah het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals van Basten jonge jongens kon klaarstomen voor het wk
Van het EK weet ik niks meer maar dit komt de komende 4 jaar niet meer goed, wat een dramatische lichting..
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Veltman
Maar dat kan jij als Ajacied natuurlijk niet bekopen he
Kijk jij wekelijks naar Schots Voetbal, ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Veltman
Maar dat kan jij als Ajacied natuurlijk niet bekopen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |