Waarom herhaal je mijn OPquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
nog ergens te volgen op een livestream of word het met een persbericht bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Paul het volgende:
Jajajaja leuk, maar heeft iemand als een livestream
De op een na meeste posts hebben op FOKquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Actief posten in het afvoerputje van FOK!
Ik denk niet dat er een livestream is/komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Paul het volgende:
Jajajaja leuk, maar heeft iemand als een livestream
Dat valt me tegen van Karina.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Schijf het volgende:
[..]
De op een na meeste posts hebben op FOK
quote:
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Schijf het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat jij op 2 stond
Maar ik zal mezelf weggooien.
Wijnaldum dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:53 schreef superniger het volgende:
Zou echt een schande zijn als hij van de Vaart selecteert.
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 14:23:13Eredivisiespelers die nu niet in Hoenderloo zijn hoeven geen illusies te hebben; gaan selectie niet halen, meldt Van Gaal #Oranje reageer retweet
Eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:53 schreef superniger het volgende:
Zou echt een schande zijn als hij van de Vaart niet selecteert.
Dan sla ik de boel hier kort en klein.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef Paul het volgende:
Zou ook een schande zijn als Sneijder niet meegaat
Vermeer zou een schande zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:59 schreef iPat het volgende:
Vooral benieuwd naar de LVV's, en de keepers ook.
Vorm, Vermeer, Cillessen, Krul?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:59 schreef iPat het volgende:
Vooral benieuwd naar de LVV's, en de keepers ook.
twitter:433NL twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 20:59:28Ben jij geselecteerd voor de WK-voor selectie van Oranje? Over een paar minuten weet je het! #spanning reageer retweet
Misschien doet ie net als veel andere landen, 23 namen met 7 spelers op de reservelijstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Pedroso het volgende:
Zijn 30 man nu he, vallen er nog 7 af. Dus zoveel zal er nou ook niet bekend worden.
Figuren als Castaignos, Vilhena zullen afvallen maar da was van tevoren al duidelijk.
twitter:paulinthedark twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:01:48Sneijder schijnt geselecteerd te zijn #wk2014 reageer retweet
Dan is het al gelijk min of meer de definitieve toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien doet ie net als veel andere landen, 23 namen met 7 spelers op de reservelijst
Volg gewoon @KNVBquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Paul het volgende:
IK ZIT TWITTER TE F5EN OP ALLE MOGELIJKE ZOEKWOORDEN
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef iPat het volgende:
Ik zeg:
Cillissen, Vorm, Vermeer, Krul
VDW, Janmaat, De Vrij, Veltman, Vlaar, BMI, Blind, Kongolo, Emanuelson
N.de Jong, Fer, De Guzman, Sneijder, VdV, Klaassen, Clasie, Van Ginkel
Robben, RvP, Huntelaar, Depay, Kuijt, Lens, Boetius, Narsingh
twitter:LouisfromGaal twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 15:37:58That is a stupid question “@rubenvdwerf: @LouisfromGaal Dear Louis, Will you pick Derk Farmeraimer from Celtic?” reageer retweet
BREKENDDDDDDDDDD IS DIT HET ECHTquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef iPat het volgende:
Ik zeg:
Cillissen, Vorm, Vermeer, Krul
VDW, Janmaat, De Vrij, Veltman, Vlaar, BMI, Blind, Kongolo, Emanuelson
N.de Jong, Fer, De Guzman, Sneijder, VdV, Klaassen, Clasie, Van Ginkel
Robben, RvP, Huntelaar, Depay, Kuijt, Lens, Boetius, Narsingh
Lucius is beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Nee, maar Pascal Bosschaart is wel geselecteerd.
neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef Nober het volgende:
Cillessen, Krul, Vermeer
Van der Wiel, Janmaat, Kongolo, Martins Indi, Vlaar, Veltman, Blind
N. de Jong, Clasie, Narsingh, Wijnaldum, Van der Vaart, Sneijder, Kuijt, Van Ginkel
Van Persie, Huntelaar, Depay, Robben, Lens
Graag gedaan.
Ze gaan op hoerenjacht, dan moet Immers mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, Immers![]()
Eindelijk worden de kwaliteiten van deze rashagenees erkend
O Louis
Immers gaat alleen op jodenjachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan op hoerenjacht, dan moet Immers mee?
Laten we spelers meenemen die nu goed zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef Xaxax het volgende:
De Feyenoorders zijn gewoon terecht....
Vilhenna is pas 18 en heeft al meer compettiewedstrijden in zijn benen dan iamand van 22...
Een grote speler voor Nederland in de toekoemst voor Oranje vandaar dat die mee mag. Denk wel dat hij de 23 niet gaat halen uiteindelijk.
Voor de rest een logische selectie met weinig ajax spelers....
En wie voor hem de plaats dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laten we spelers meenemen die nu goed zijn.
Vilhena is helemaal niks man. Dit seizoen zo'n beetje de slechtste bij Feijneoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef Xaxax het volgende:
De Feyenoorders zijn gewoon terecht....
Vilhenna is pas 18 en heeft al meer compettiewedstrijden in zijn benen dan iamand van 22...
Een grote speler voor Nederland in de toekoemst voor Oranje vandaar dat die mee mag. Denk wel dat hij de 23 niet gaat halen uiteindelijk.
Voor de rest een logische selectie met weinig ajax spelers....
Kongolo is beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is Urby? De ideale linksback voor dit systeem
klopt vandaar dat van gaal hem selecteert he..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vilhena is helemaal niks man. Dit seizoen zo'n beetje de slechtste bij Feijneoord.
Duidelijk geen wedstrijden van Feyenoord gezien. Ik zag laatst een overzicht van de spelers in de eredivisie die de meeste ballen af hadden gepakt. Volgens mij stond hij op nr 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vilhena is helemaal niks man. Dit seizoen zo'n beetje de slechtste bij Feijneoord.
Verhaegh wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om te zien hoe de joodjes hier janken dat Vd Wiel en Urby niet meegaan.
Ze zijn gewoon niet goed genoeg. Zet je Ajaxbril eens af.
Die heb ik nog over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat doet Wijnaldem in die selectie? Neem van Ginkel dan mee.
Verhaeghquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om te zien hoe de joodjes hier janken dat Vd Wiel en Urby niet meegaan.
Ik hoop zo dat Van Gaal op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog over het hoofd gezien.
Van Gaal helpt het Nederlands elftal om zeep door zijn ego
Met 5 verdedigers spelen en dan ook nog eens 2 defensieve middenvelders opstellen? Zet de Guzman maar op de plek van Blind. Daarnaast is Veltman niet goed geweest de laatste tijd. Ik verwacht hem niet in de basis 11.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef iPat het volgende:
Nou dat wordt dus:
-----------------Cillessen---------------
-------Veltman--Vlaar--BMI--------
Janmaat----------------------Kongolo
------------De Jong--Blind------------
-----------------Sneijder-----------------
-------Robben-----------RvP----------
Nee, we gaan het met Feijenoorders doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben geen Ajacied, maar van der Wiel is de beste rechtsback van Nederland. Hij speelt op een hoger niveau dan die twee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Dat hopen ten koste van het Nederlands Elftal zelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Van Gaal op zijn bek gaat.
Doei Verhaeghtwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:18:58Ook van Ginkel valt af inderdaad, vergat ik te tikken. En inderdaad geen Van der Wiel, maar die schijnt niet helemaal fit te zijn #Oranje reageer retweet
Die kunnen niet eens winnen van FC Krasnodarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, we gaan het met Feijenoorders doen![]()
Die doen het zo lekker internationaal. Worden door iedereen gedold als ze buiten de landsgrenzen komen (of in Amsterdam).
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum, dringt het tot jullie door? Diegene die maar 10 potjes speelde dit seizoen..
Wutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat zo een korte zomer worden, tenzij er Songfestivalwonderen gebeuren.
Met hoe veel rechtsbacks wil jij dan het WK ingaan? 0?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Die zal ook gewoon afvallen.
Janmaat speelt volgend jaar ook op een hoger niveau. Dat je hoger speelt wil niet zeggen dat je beter bent. Het EK van vd Wiel alweer vergeten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied, maar van der Wiel is de beste rechtsback van Nederland. Hij speelt op een hoger niveau dan die twee.
Ook nog eens zwaar overschat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum, dringt het tot jullie door? Diegene die maar 10 potjes speelde dit seizoen..
Wie is de reserve rechtsback dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Die zal ook gewoon afvallen.
Al die Eredivisiespelers dan... Nee dit wordt echt helemaal niks en dat heb ik de afgelopen 30 jaar nog nooit gezegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Van Dijk in een kutcompetitie speelt waar Michel Breuer nog makkelijk stand houdt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef forzaudinese het volgende:
Van Dijk geen 1 kans gekregen ! Waarom ?Veltman en Rekik zijn 100 % zeker minder dan van Dijk.
Er gaan er nog 7 afvallen. Nu vooral focussen op de spelers die er sowieso niet bijzitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuijt, de Vrij en Fer kunnen daar ook spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met hoe veel rechtsbacks wil jij dan het WK ingaan? 0?
Valt mee, als die in die Schotse competitie hadden gespeeld waren ze net zo gehypedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef forzaudinese het volgende:
Van Dijk geen 1 kans gekregen ! Waarom ?Veltman en Rekik zijn 100 % zeker minder dan van Dijk.
Van Dijk is gehyped, huis-tuin en keukenvoetballer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef forzaudinese het volgende:
Van der Wiel heeft zich aardig herpakt na dat slechte EK (waar de meeste spelers bagger speelde). Janmaat moet zich nog bewijzen op dat niveau, al denk ik dat ie dat wel aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Sunri5e het volgende:
Janmaat speelt volgend jaar ook op een hoger niveau. Dat je hoger speelt wil niet zeggen dat je beter bent. Het EK van vd Wiel alweer vergeten?
Laten we hopen dat Spanje ze afslacht en dat United geen van Gaal neemt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze selectie is een schande voor heel voetbalminnend Nederland. Louis van Gaal als bondscoach, het is in feite allemaal een grote teringzooi.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kuijt, de Vrij en Fer kunnen daar ook spelen
Wijnaldum, de man die altijd onzichtbaar is in grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuijt en Fer? Mag ik de wond op je hoofd eens zien?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kuijt, de Vrij en Fer kunnen daar ook spelen
Van Dijk speelt tegen topklasse niveau tegenstanders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef forzaudinese het volgende:
Veltman en Rekik spelen ook in een kutcompetitiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Van Dijk in een kutcompetitie speelt waar Michel Breuer nog makkelijk stand houdt.
10x beter dan schotse competitiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Veltman en Rekik spelen ook in een kutcompetitie
Allround het slechtste team van de afgelopen 40 jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Bosscielny het volgende:
deze verdediging is wellicht de slechtste ooit van Nederland op een WK, misschien wel de slechtste ooit van alle landen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze selectie is een schande voor heel voetbalminnend Nederland. Louis van Gaal als bondscoach, het is in feite allemaal een grote teringzooi.
Dan kijk je NOOIT de schotse competitie buiten Celticquote:
De eerste reacties zijn in elk geval precies hetzelfde dus so far, so good.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat zo een korte zomer worden, tenzij er Songfestivalwonderen gebeuren.
Man man man die van Servie die niet eens meedoen is al 39 x beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging
Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)
![]()
![]()
Alleen Vlaar kan een beetje ballen. De rest is niksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging
Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)
![]()
![]()
Fer is bij Feyenoord begonnen als RB. Daarnaast heb je in dit systeem geen echte RB nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuijt en Fer? Mag ik de wond op je hoofd eens zien?
Oh nee hoor, ik vind dat het voldoende zegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier trots op zijn bij zo'n matige selectie
Als Urby en vdW erbij hadden gezeten was het zeker top geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging
![]()
![]()
Eigenlijk best triest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging
![]()
![]()
Ah, als ik van jou nog even door mag gaan. De Eredivisiespelers die geselecteerd zijn, dat is enorm triest. Wijnaldum, Zoet, Rekik, Promes, Van Aanholt, Clasie, Vilhena. Amai, wat een puinhoop. Met alle spelers die in het buitenland spelen, kan je daar veel betere plaatsvervangers voor neerzetten.quote:
Het is nog helemaal niet bewezen dat deze slectie matig is....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Dijk heeft bij Groningen al meer laten dan Veltman en Rekik in de Eredivisie. Daarbij bleef hij in de CL goed op de been, ook tegen Messiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Dijk is gehyped, huis-tuin en keukenvoetballer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Urby en vdW erbij hadden gezeten was het zeker top geweest?
Die 2 maken onze verdediging echt niet beter. Sterker nog, van Gaal heeft de beste geselecteerd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Bosscielny het volgende:
Jammer voor Douglas dat hij is geneutraliseerd
Hoeveel spelers zijn nou wereldtop of kunnen wereldtop worden in deze selectie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bewezen dat deze slectie matig is....
kwalificatie ging makkelijk...
oefenwedstrijden zijn nep....
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het verschil idd. In bijna alle vorige generaties kwam het merendeel uit de Ajax school en waren we wereldtop. Nu dat niet meer het geval is mogen we blij zijn als we 3e worden in de groep.quote:
Mighty Mike van der Hoorn ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Beugelsdijk zou echt mee kunnen met dit niveau.
Volgens mij hebben we ook maar 16 spelers in het buitenland ofzoquote:
Ga je gang! Maak eens een lijstje met vervangers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, als ik van jou nog even door mag gaan. De Eredivisiespelers die geselecteerd zijn, dat is enorm triest. Wijnaldum, Zoet, Rekik, Promes, Van Aanholt, Clasie, Vilhena. Amai, wat een puinhoop. Met alle spelers die in het buitenland spelen, kan je daar veel betere plaatsvervangers voor neerzetten.
Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook maar 16 spelers in het buitenland ofzo
Robben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Per linie even gerangschikt:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Kuyt gaat mee. 100 %quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zullen de 7 afvallers worden?
Ik hoop toch op Zoet, Wijnaldum, Promes, Van Aanholt, Rekik, Vilhena en Kuyt.
dE SELEctie is vooral jong...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn nou wereldtop of kunnen wereldtop worden in deze selectie.
Vrij weinig denk ik zo.
Dat lijkt me ook. maar dat zijn Ajax-spelers even min als die van Feyenoord. Gewoon een droevige lichtingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn nou wereldtop of kunnen wereldtop worden in deze selectie.
Vrij weinig denk ik zo.
Beter dan Veltmanquote:
Wat ik denk wat gaat afvallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Douglas was had ik het paspoort van NL in Louis zijn reet gestopt wanneer Veltman weer de fout in gaat.
Inderdaad, zoals van Basten jonge jongens kon klaarstomen voor het wkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Strani het volgende:
Allemaal een beetje Van Gaal de schuld geven van het gebrek van aanwas in Nederland, da's toch wel treurig. Ik zie liever dat deze (jonge) spelers al vroeg ervaring krijgen op topniveau.
Wat boeit het, als ze niet mee mogen naar het WK wordt meer dan de helft ervan verkocht. Als ze wel mee mogen naar het WK worden ze ook verkocht daarna.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.
Ohja jij was die slechte trollquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Xaxax het volgende:
[..]
dE SELEctie is vooral jong...
spelers als VIlhenna en Kongolo zie ik als toppers voor de toekomst...
Jammer dat ajax geen goede nederlandse spelers meer de kans geeft...
sinds cruiff daar is gekomen is heel jeugdopleiding verneukt....
Eens. Maar ik had het ook over de hele selectie en dus niet alleen over de Feyenoordersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. maar dat zijn Ajax-spelers even min als die van Feyenoord. Gewoon een droevige lichting
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn bij Feyenoord. Zeker omdat die spelers dan een korte vakantie hebben voor ze aan de vCL mee moeten doen. Jullie hadden beter kunnen hopen dat de Feyenoorders thuis bleven.
Vilhenaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Xaxax het volgende:
[..]
dE SELEctie is vooral jong...
spelers als VIlhenna en Kongolo zie ik als toppers voor de toekomst...
Jammer dat ajax geen goede nederlandse spelers meer de kans geeft...
sinds cruiff daar is gekomen is heel jeugdopleiding verneukt....
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst goed verkocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat boeit het, als ze niet mee mogen naar het WK wordt meer dan de helft ervan verkocht. Als ze wel mee mogen naar het WK worden ze ook verkocht daarna.
Nee, Rekik kan er veel vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie, Vilhena, De Vrij, Promes, Verhaegh en Van Aanholt kunnen echt niet.
Jij bent echt teringdom met je 'jullie'.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja, zo gaat dat nou eenmaal in het voetbal. C'est la vie. Van Gaal heeft er de schuld in elk geval niet aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef byah het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals van Basten jonge jongens kon klaarstomen voor het wk
Van het EK weet ik niks meer maar dit komt de komende 4 jaar niet meer goed, wat een dramatische lichting..
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Veltman
Maar dat kan jij als Ajacied natuurlijk niet bekopen he
Kijk jij wekelijks naar Schots Voetbal, ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Veltman
Maar dat kan jij als Ajacied natuurlijk niet bekopen he
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-Gaal-kiezen.dhtmlquote:Gregory van der Wiel
Normaal met Janmaat nr. 1 en 2 op rechtsback. Van der Wiel kwakkelt laatste tijd wel met zijn knie bij Paris St. Germain. Dat kan zorgwekkend worden.
Nee, die van Feyenoord zijn wel geweldig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.
Daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is ook dramatisch de laatste tijd. Die gaat afvallen.
mISSCHIEN dat clarrence seedorf de enige speler in de histerie van het nederland zo een staat van dienst als Vilhenna...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VilhenaIs niks en gaat nooit wat worden ook.
Je noemt het net 'zo'n matige selectie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja jij was die slechte troll
[..]
Eens. Maar ik had het ook over de hele selectie en dus niet alleen over de Feyenoorders
Jup dat blijkt. Hofleverancier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die van Feyenoord zijn wel geweldig.
Basis bij een team wat hier kampioen wordt, maarja hij speelt niet in de G competitie genaamd eredivisiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand hoe Douglas het doet in Rusland?
Noem is een talent bij Feijenoord dan wat de wereldtop gaat halen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.
Even vergeten dat hij 18 is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VilhenaIs niks en gaat nooit wat worden ook.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Robben
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Volg eens wat buiten je landje om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die mensen die hier om Douglas roepen zijn ook niet serieus te nemen. Net alsof iemand hem nog ziet spelen in Rusland.
Ik denk geen een. Waarom deze discussie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Noem is een talent bij Feijenoord dan wat de wereldtop gaat halen ?
Kongolo die net komt kijken zeker ?
En wie ziet Van Dijk spelen bij Celtic, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die mensen die hier om Douglas roepen zijn ook niet serieus te nemen. Net alsof iemand hem nog ziet spelen in Rusland.
Hij kan me niet ver genoeg zijn, van Oranje dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Xaxax het volgende:
[..]
mISSCHIEN dat clarrence seedorf de enige speler in de histerie van het nederland zo een staat van dienst als Vilhenna...
Hij is al heel ver voor een 18 jarige...dat ziet van GaAL OOK daarom zit hij erbij....
Netjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef ReplaR het volgende:
'Vorm en Afellay naar Liverpool' btw
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-naar-liverpool.html
Europees Kampioen 2016!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Steinerized het volgende:
Willekeurige keeper
Janmaat-De Vrij-Vlaar-BMI-Kongolo
Clasie-Vilhena
De Guzman
Van Persie-Boetius
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |