http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-Gaal-kiezen.dhtmlquote:Gregory van der Wiel
Normaal met Janmaat nr. 1 en 2 op rechtsback. Van der Wiel kwakkelt laatste tijd wel met zijn knie bij Paris St. Germain. Dat kan zorgwekkend worden.
Nee, die van Feyenoord zijn wel geweldig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.
Daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is ook dramatisch de laatste tijd. Die gaat afvallen.
mISSCHIEN dat clarrence seedorf de enige speler in de histerie van het nederland zo een staat van dienst als Vilhenna...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VilhenaIs niks en gaat nooit wat worden ook.
Je noemt het net 'zo'n matige selectie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja jij was die slechte troll
[..]
Eens. Maar ik had het ook over de hele selectie en dus niet alleen over de Feyenoorders
Jup dat blijkt. Hofleverancier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die van Feyenoord zijn wel geweldig.
Basis bij een team wat hier kampioen wordt, maarja hij speelt niet in de G competitie genaamd eredivisiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand hoe Douglas het doet in Rusland?
Noem is een talent bij Feijenoord dan wat de wereldtop gaat halen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk he. Prachtig om te zien omdat hij nu eindelijk eens in gaat zien dat Ajax geen Nederlandse talenten meer voortbrengt.
Even vergeten dat hij 18 is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VilhenaIs niks en gaat nooit wat worden ook.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef iPat het volgende:
Per linie even gerangschikt:
Doel
Cillissen
Vorm
Krul
Zoet
Verdediging
Janmaat
Verhaegh
Veltman
Vlaar
Rekik
De Vrij
BMI
Blind
Kongolo
Van Aanholt
Middenveld
Vilhena
Fer
Nigel de Jong
De Guzman
Sneijder
VDV
Clasie
Wijnaldum
Aanval
Robben
Kuijt
RvP
Huntelaar
Promes
Lens
Depay
Boetius
Volg eens wat buiten je landje om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die mensen die hier om Douglas roepen zijn ook niet serieus te nemen. Net alsof iemand hem nog ziet spelen in Rusland.
Ik denk geen een. Waarom deze discussie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Noem is een talent bij Feijenoord dan wat de wereldtop gaat halen ?
Kongolo die net komt kijken zeker ?
En wie ziet Van Dijk spelen bij Celtic, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die mensen die hier om Douglas roepen zijn ook niet serieus te nemen. Net alsof iemand hem nog ziet spelen in Rusland.
Hij kan me niet ver genoeg zijn, van Oranje dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Xaxax het volgende:
[..]
mISSCHIEN dat clarrence seedorf de enige speler in de histerie van het nederland zo een staat van dienst als Vilhenna...
Hij is al heel ver voor een 18 jarige...dat ziet van GaAL OOK daarom zit hij erbij....
Netjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef ReplaR het volgende:
'Vorm en Afellay naar Liverpool' btw
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-naar-liverpool.html
Europees Kampioen 2016!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Steinerized het volgende:
Willekeurige keeper
Janmaat-De Vrij-Vlaar-BMI-Kongolo
Clasie-Vilhena
De Guzman
Van Persie-Boetius
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |